فیلم کوتاه هک مغز

brain-hack-2

از دیرباز دانشمندان بر این عقیده بوده اند که تمامی تجارب فیزیکی و حتی عرفانی و ماورائی انسان ها ریشه در مغز آنها دارد. در این فیلم که ناشی از خیال پردازی تهیه کننده ست، دو دانشمند سعی می کنند با استفاده از اصوات باینورال و نویز سفید، مغزشان را هک کنند و خدا را ببینند.

⛔️هشدار: این فیلم دارای صحنه هایی ست که شاید برای همه مناسب نباشد.به علت تصاویر درخشان مشاهده فیلم هک مغز برای مبتلایان به صرع توصیه نمیشود.

 

نوشته‌های مشابه

30 دیدگاه

  1. دنیایی ماورای دنیای مادی وجود داره که عینا آینه این دنیاست. ولی بدون مرز … آنچه که تو این دنیا اتفاق می افته بازخورد فرکانسهاییه که از این دنیا به دنیای غیر مادی میرسه. این فرکانسهای نامرئی همون انرژی هست که از هر فرد و کائنات منتشر میشه. مینه که میگن باید مراقب رفتار و گفتار و افکارمون باشیم چون میتونه جای دیگه بر علیه یا به نفع ما پاسخ داده بشه

  2. با سلام و سپاس از دوست گرامی
    با تشکر که, در ابتدا فرمودید “دانشمندان بر این باورند که کلیه تجارب فیزیکی و حتا عرفانی و ماورائی انسانها ریشه در مغز دارند”
    البته که دانشمند نیستم ولی بعد از مدتی تفکر مطلبی برایم روشن شد که ایا این تفکر در مورد مغز صحیح است یا نه؟ مغز را همه می شناسیم توده ای ژله مانند که در حصار جمجمه است و در کالبد شناسی مانند سایر بخشهای جسمی انسان, چیز بخصوصی از ان در نمی اید و حتا معرف چیزی خاصی مانند تفکر نیست فقط فراوانی و تراکم سلولها, اعصاب و رگ های خونی بسیار نازک در ان قابل توجه است. متصورم اختلافی که من با ان دانشمندان دارم در ریشه دار بودن تفکرات در مغز است در حالی که عده ای معتقدند که مغز (با همه حمایت و محافظتی که جسم از ان میکند) سازنده ذهن (تولید تفکر) و مرکز تجمع تجارب انسانی است نه ریشه ان.
    انچه فیلمسازان را برای ساختن چنین فیلم هایی تشویق می کند همین تفاوت است (البته استقبال گیشه هم مهم است) چیزی که در این میان فراموش می شود رفتار, کردار و کرامت انسانی است که می تواند ملاک دوری یا نزدیکی ما از منشا خلقت باشد. یعنی با چند تصویر و استفاده از موادهای انرژی زا, می توان با توهم به خدا رسید حتا اگر یک قاتل سریالی باشی؟!! (منظورم بسته بودن راه حمایت خدا نیست بلکه تاکیدم بر چیزی دیگر است خدمت و رشد بشریت).
    مطلبی را تکرار کنم که میدانم میدانید دوست گرامی تهیه کننده این فیلم برای سایت راستمرد, ضمن زحمت فراوان روی این فیلم و دهها فیلم تاثیرگذار دیگر فقط لطف کرده اند و بخشی از قدرت ذهن را برای ما به نمایش دراوردند که صمیمانه متشکریم و برکات فراوانی برای ایشان ارزومندیم.

دیدگاهتان را بنویسید