| |

چرا قانون جاذبه برای همه کار نمی کند و چه کنیم که قانون راز برای ما کار کند؟

آیا شما هم از کسانی هستنید که با قانون راز آشنایید و سعی کرده اید آن را در زندگی روزمره تان بکار ببرید اما موفق نبوده اید؟ یا آنطور که فکر میکردید این قانون نتوانسته زندگی شما را متحول کند؟

احتمالا علتش این است که از یکی از مهم ترین گام ها در برآوردن آرزوها بی خبر هستید. در کلیپ زیر ما به بررسی این موضوع پرداخته ایم..

فایل صوتی (با حجم کمتر برای کسانی که سرعت اینترنت بالایی ندارند)

 

برای آموختن نحوه ساخت نماد شخصی به دوره قانون جذب رجوع کنید: ??

https://edu.rastmard.com/courses/jazebe-farsi

همین طور برای تسلط بر زبان ناخودآگاه و ارتباط گیری درست با ناخودآگاه جمعی دوره یونگ جامع ترین دوره موجود در اینترنت می باشد: ??

https://edu.rastmard.com/courses/jung-depth-psychology

لازم به ذکر است که هر دو این دوره ها تحت نظارت مستقیم بهنام کاظم پور ارائه می شوند و گروهی در تلگرام برای پرسش و پاسخ و رفع ابهام دوره نیز وجود دارد.

نوشته‌های مشابه

25 دیدگاه

  1. سلام
    قانون راز به نظر ساده ولی پیجیده اس
    در اینکه ما همه ازش استفاده کردیم شکی نیست ولی این دلیلی نیست بر اینکه ما به این رلز اشراف کانل داریم و به خدمت گرفتینیش
    به هیچ وجه
    لازمه حتما بیشار راجع بهش بدونیم

    1. اثار میرچا الیاده از کتاب فروشی ها یا سایت های انلاین فروش کتاب قابل تهیه است.
      دوره های روانشناسی تحلیلی یونگ و دوره قانون جذب به این موضوع به صورت عمقی تر می پردازه. منتها دوره یونگ خیلی وسیع تر و عمیق تر هست و دوره قانون جذب کاربردی تر هست و نحوه ساخت نماد شخصی که در اینجا هست رو اموزش میده

      http://edu.rastmard.com/courses/jazebe-farsi
      https://edu.rastmard.com/courses/jung-depth-psychology

  2. به نظر من یکی از دلایل مهم که باید بهش توجه داشت،رها کردنه
    ما وقتی چیزی رو میخوایم باید برای مدتی حداقل دیگه به اون چیز فکر نکنیم تا کار رو به ناخوداگاه بسپاریم..
    وگرنه اینکه دائما بهش فکر کنیم در خوداگاه میمونه و قانون جذب انرژیش رو از ناخوداگاه ما میگیره..برای همین جواب نمیده

  3. با سلام و تشکر
    والا خدا خیرتون بده من با استاد دیگه ای کار میکردم و ایشون تمام مدت فقط چند چیز رو تکرار میکردن و به هیچ عنوان حاظر به باز کردن مطالب بصورت عموم نبودن جز اینکه باهاشون در خارج از کشور سمینار ۱۰۰۰هزار دلاری بگیریم! واقعا ممنونم که چشمم رو روی این قضیه باز کردید واقعا مثالتون عالی بود و این بزرگترین سوال من بود که چطور با تصور خالی میشه دنیای بیرون رو تغییر داد، فقط یک سوال؟ شما دوره آیین و نماد هم برگزار می کنید تا ماهم بتونیم به اون شعور جهانی دست پیدا کنیم آیا؟؟
    واقعا خدا رو سپاس از وجود نازنینتون

    1. بله دوره جذب ثروت هست. الان امکان ثبت نام هم داره. منتها هنوز بخش اولش کامل هست و بخش دوم که مربوط به این حوزه است چتد روزی زمان میبره.

      http://edu.rastmard.com/courses/jazebe-farsi

      من همیشه میگم قانون جذب جذب اسرارامیز ترین و عمیق ترین قوانین کائنات هست. بخش مالی و ایناش نیست. کسی که مدعی اموزش این قانون هست باید با تمام وجودش روی این قانون کار کرده باشه و کسایی که واقعا این کارو کرده باشن اندک هستن.

  4. با سلام و تشکر. راستش موقعی که صحبت در مورد نمادها را شروع کردید با توجه به مثال جالبی که در مورد کامپیوتر و فضای بسته جمجمه زده بودید (که البته انهم جای صحبت دارد که افکار ما دارای چه بار انرژی هستند در حال حاضر علم نتوانسته ابزاری برای میزان و سنجش ان پیدا کند) ولی در انتها صحبت خود را با عملکرد تمام کردید که برایم جالب بود. متصورم تصویرسازی و تفکر و مراقبه ای که بر مبنای قانون جذب انجام میگیرد فرصت های بیشتری از خواسته ما را بوجود می اورد ولی در این بخش اگر من نتوانم هدف را تشخیص داده و با انتخاب صحیح عمل نمایم فرصت های موجود, علیرغم تمرینات مداوم قوانین جذب, از دست می روند. ممنونم.

  5. ممنون از کلیپ زیبا و پربارتون
    استاد من با این سخن شما موافقم که باور نقش مهمی در ایجاد آرزوها داره و جمع که گفتید انسان
    یاد دعا کردن دسته جمعی می اندازه که میگن اثرش بیشتر
    به دلیل باور و ایمان گذشتگان در استفاده از سمبلها و قدرت این باور خب میشه گفت سمبلها نقش مهمی میتونه ایفا کنه در تحقق آرزوهای شخص امروزی ،غیر از اینکه در گذشته نقش خودش برای گذشتگان نشون داده

  6. ممنونم استاد خیلی عالی بود
    دو تا سوال از خدمتتون داشتم. استاد یعنی این نمادها بر طبق چیزهایی که در عوالم بالاتر مثل اختری یا علی وجود دارن ساخته شده ان؟
    بعدش اینکه اساتید معنوی و انسانهای والا انگار برای انجام آرزوهاشون بدون نیاز به این مراسم و نمادها هستن و فقط ذهنی انجام میدن آیا فقط به واسطه ی ایمانشون هست؟
    ممنونم از شما

    1. نمی تونم اسم عالم خاصی رو براش تعیین کنم ترجیح میدم بگم بر اساس عالم درون هست که فرد با رویاها و مراقبه بهش دسترسی داره.
      در مورد اساتید هم بنظرم این یه روش کلی که هرکسیه چه خوداگاه چه ناخودآگاه باید ازش استفاده کنه. حالا اگه کسی ادعا کنه یا به بقیه طوری وانمود کنه که صرفا با قدرت ذهن به خواسته هاش برسه باید موردی بررسی بشه.

    1. باید تجسم کنید که اعتماد به نفس بالایی دارید و همه اعضای مذاکره کننده رو مجذوب خودتون می کنید. همین طور یه شی فیزیکی انتخاب کنید و تجسم کنید این قدرت و انرژی که تولید کردید در اون ذخیره میشه و موقع مذاکره اون ور به همراه داشته باشید..

  7. با سلام و قدردانی فراوان از تلاش متعالی و روشنی بخش شما
    ایا امکان دارد طریقه پیشرفت در موضوعات مطرحه شده را به شکل یک مثال که این فرد از صفر تا صد این تمرینها را انجام داد وبه این حاصل روشن و ملموس رسید و من قدم به قدم پیش می روم درست است افراد با هم متفاوت هستند شما با این محبت به من کمک میکنید در روشنایی حرکت کنم و .چطور وچگونه را بهتر درک کنم وحقیقت را میتوانم ببینم و در راه مصممتر و راسخترشوم و می فهمم دنبال چی هستم . و در نهایت به کجا میرسم .
    سپاس

    1. خیلی راه طولانی و بعضا پیچیده ای هست باید اول با مطالعه آثاری که معرفی کردم از یونگ و میرچا ایلیاده دانشتون رو در مورد نمادها و آیین ها بالا ببرید یا اون دوره های که گفته شده شرکت بکنید و کم کم این دانش رو بیارید در عمل. البته در آینده باز بیشتر در این مورد صحبت خواهم کرد و سعی میکنم بیشتر مسائل رو بشکافم

      1. ممنون جناب راستمرد از راهنمائیتو ن من به پروفایلم دیر سر زدم و تازه پاسخ شما رو دیدم اگر مثل ایمیلهای دیگرتون که ارسال می شه این امکان نیز وجود داشت در صورت پاسخ جنابعالی ایمیلی نیز برای ما ارسال می گردید عالی می شد

دیدگاهتان را بنویسید