قدرت های روحی برای درک انرژی ها

پیت ساندرز، محقق قدرت های روحی بر این باور بود که مهارت روحی حقیقت دارد. این امر مشوق او برای مطالعه بر روی علوم مغز و شیمی پزشکی، به امید فهمیدن رابطه پیچیده میان مغز، ذهن و سیستم عصبی شد.

psychic

شما قدرت های روحی دارید!

دکتر جروم لتوین، پروفسور دانشگاه ام آی تی، مشوق ساندرز جهت آغاز دوره ای درباره مطالعه اعصاب بود. او در این مطالعات بیان می کرد که:

“من قرار نیست آنچه را که در مورد اعصاب میدانیم به شما آموزش دهم. تمام آنچه ما میدانیم ممکن است حدود دو جلسه کلاس برای آموزش نیاز داشته باشد و نسبتا هم خسته کننده خواهند بود. به جای آن می خواهم در مورد آنچه که در مورد اعصاب نمی دانیم صحبت کنم.”

یافته های دکتر لتوین، دیدگاه ساندرز را در مورد زندگی تغییر داد و مشوق او برای دنبال کردن شغلی شد که منوط به مطالعه مهارت های حسی مغز و ارتباطات آنها با ای پی اس (ادراک فوق حسی) بود.

در ادامه بخشی از کتاب ساندرز به نام “شما قدرتهای روحی دارید!”، می آید که وی در آن به رابطه میان الگوهای انرژی زمین با قابلیت های روحی ما می پردازد. مهارت هایی که بنا بر عقیده او همه ی ما از آن برخوردار هستیم.

آگاهی بیشتر برابر با امنیت بیشتر است

با یادگیری تمرکز بر روی نواحی مربوط به پذیرش روحی، اثرات روحی قوی تری دریافت خواهید کرد. قدرت این اثرات به گونه ای هستند که می توانند توجه شما را از حواس فیزیکی تان منحرف کنند. با تمرین، حتی الگوهای دقیق و لطیف پنهان انرژی نیز، برایتان قابل تشخیص خواهند شد.

از همه بهتر، شما قادر خواهید بود تا مهارت های فوق العاده تان را با سعی و کوشش و بسلامت ارتقا دهید. هنگامی که قادر باشید آنها را روشن کنید، هر زمان که بخواهید، می توانید آنها را خاموش کنید تا از امکان ازدیاد بار روحی جلوگیری کنید. بعلاوه، آگاهی و مهارت بیشتر، همواره برای شما امنیت بیشتری نیز خواهد آورد.


مقاله مرتبط: “۷ روش برای تقویت قدرت های درونی


تمام حواس ما، چه حواس فیزیکی و چه حواس روحی، با دریافت بعضی فرم های انرژی و واکنش نشان دادن به آنها، به یک اندازه ایفای نقش می کنند. بینایی فیزیکی ما، به گیرنده های انرژی امواج نور در چشم هایمان بستگی دارد.

انرژی طعم و بو در واکنش های شیمیایی در سلول های گیرنده ی زبان و مناطق بویایی عمل می کنند. حواس روحی نیز یک الگوی مشابه را دنبال می کنند، مگر اینکه انرژی که با آن سر و کار دارند بطور فیزیکی تشخیص داده شود و یا با تکنولوژی فعلی اندازه گیری شود.


هم اکنون از راستمرد تهیه کنید: “خود هیپنوتیزم شکوفایی قدرتهای درونی و معنوی – فایل سابلیمینال (تلقینات پنهان)


قدرت های روحی نامرئی هستند، اما این به آن معنی نیست که وجود ندارند

creator-beings

این نباید شما را از جستجو در مهارت های روحی تان باز دارد. بسیاری از حالات انرژی، خواه متوجه شوید یا خیر، بر زندگی شما اثر می گذارند. دو هزار سال گذشته، الکتریسیته، تنها اندکی شناخته شده بوداما انرژی الکتریکی وجود داشت. حتی امروزه، ممکن است بطور کامل متوجه چگونگی کارکرد الکتریسیته نباشید، اما بطور روزمره از آن استفاده می کنید.

دقت کنید زمانی که یک چراق روشن می کنید، چه اتفاقی می افتد. نیازی نیست حتما بدانید که الکترون ها چگونه درون سیم ها به عقب و جلو سفر می کنند. به همین ترتیب احتیاجی نیست از تک تک افکارتان آگاه باشید یا بدانید که برای هر حرکتتان، انرژی الکتریکی مغز و سیستم عصبی تان میلیون ها پیام تهیه کرده است.

لازم نیست هر یک از آن پیام ها را بشناسید چرا که این پیام ها شامل میلیارد ها تغییر شیمیایی پیچیده در خلال انرژی الکتریکی می شود.”به جای آن، شما بصورت تجربه یاد گرفته اید که چگونه آن صورت های انرژی را در شیوه های تمرینی به کار بگیرید. اگرچه ممکن است ندانسته باشید که چگونه کار می کنند. فقط دستتان را بلند می کنید، کلید برق را می زنید و روشنایی جریان می یابد.


مقاله مرتبط: “قدرت های روحی برای درک انرژی ها


بایستی دیدگاه مشابه را با استفاده از حواس روحی تان بپذیرید. این حواس، انرژی روحی که توسط تمام انسان ها، مکان ها و اشیاء ساطع می شود را دریافت می کنند. شما می توانید آن ارتعاشات فوق العاده را دریافت و شناسایی کنید.

بسیاری از مغز انسان هنوز ناشناخته باقی مانده است و ما از واژه ی “ذهن” برای اختصار استفاده می کنیم تا قابلیت های روانی را توصیف کنیم که فراتر از آنچه ما می دانیم، عمل می کنند.


مقاله مرتبط: ۷ روش برای تقویت قدرت های درونی


افراد، مکان ها و اشیاء، امواج انرژی ای ساطع می کنند که حواس روحی تان ممکن است به آنها پی ببرند

ما هر روز رویا می بینیم، به یاد می آوریم و فکر می کنیم. هنوز هم هنر هیپنوتیزم را مورد استفاده قرار می دهیم. هنری که برای بیش از یک قرن مورد مطالعه و استفاده موفقیت آمیز قرار گرفته است. هیپنوتیزم برای کاهش و یا برطرف کردن درد مورد استفاده بوده است (حتی در جراحی به جای بیهوشی از آن استفاده شده)، همچنین برای کنترل اعتیاد و کشف کردن خاطرات سرکوب و پنهان شده مفید بوده است.


مقاله مرتبط: “۵ عادت غلط که در قدرت های روحی ما اختلال ایجاد می کنند


حقیقت این است که علم امروزی، احتمالا کمتر از یک دهم آنچه که مغز و ذهن می تواند انجام دهد را در بر می گیرد.

در دنیای امروز، دانشمندان بسیاری زمانی معتقد بودند که بسیاری از چیزها غیرممکن و غیرقابل دسترس هستند. به عنوان مثال، تمام ماده موجود در ده بعد؛ کاهش سرعت حرکت زمان در صورت آهسته سفر کردن؛ ذراتی که تاخیون نامیده می شوند؛ اینکه جهان در واقع دریایی از انرژی تبدیل پذیر و در حال تبادل است. تمام این ها، روزی بسیار غیر واقعی بنظر می رسیدند. در چنین جهانی، اعتقاد به حساسیت روحی، دیگر یک فانتزی بعید نیست.

بنابراین منطقی نیست که خودتان را تسلیم کنید و صبر کنید تا زمانی یک محقق اعلام کند: “اکنون بطور دقیق دریافته ایم که ادراک چقدر فوق العاده عمل می کنند!”

همین حالا می توانید حواس روحی تان را بکار بگیرید. اگرچه علم هنوز نمی داند پیام های روحی چگونه تولید می شوند، اما شما می توانید آن ها را تجربه کنید و در زندگی روزمره تان از آن ها استفاده کنید.


منبع: کتاب you are psychic ” by pete sanders”

مترجم: الناز، همکار راستمرد


شاید این مقاله هم برایتان جالب باشد: “قدرت های روحی خود را براساس ماه تولدتان بشناسید


هم اکنون تست فوق العاده راستمرد را انجام دهید:

قدرت ماورایی شما چیست؟

نوشته‌های مشابه

22 دیدگاه

  1. معرفت القایی الهاماتی که بدون شک منشاش الهی و از زادگاه اولیه بشر یعنی منزل گاه می آید پس بیشترین توجه را به آن باید کرد
    از طریق معرفت القایی که اطلاعات به طور موفقیت آمیزی به اذهان دارای عقل و احساس تعهد وارد شده و مهارت و استعداد برای عمل به اطلاعات و تحقق آنها به واقعیت می رسد
    با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید