سفره هفت سین

تخفیف ویژه نوروزی + مراقبه رایگان رنگ ها – هدیه نوروزی راستمرد

امسال علاوه بر خانه تکانی، زمان ذهن تکانی است!

همیشه تعطیلات عید بهترین اوقات فراغت است تا به کارهای عقب افتاده مان بپردازیم. راستمرد هم در این راستا تخفیفات و طرح ویژه ای برای عزیزانی در نظر دارد که دوست دارند در این زمان علاوه بر کارهای دیگر به خودسازی نیز مشغول شوند.

با کد تخفیف: eyd30 می توانید از تمام بخش های راستمرد (فایل های صوتی، بسته ها، دوره ها) ۳۰ درصد تخفیف روی سبد خرید خود دریافت کنید. همچنین در زیر راهنمای مختصری برای بهترین استراتژی استفاده از مطالب و دوره های راستمرد آمده:
بهترین استراتژی استفاده از دوره های راستمرد:

در حال حاضر دوره های راستمرد به سه دسته: پرورش نیروهای درون، خرد و خودشناسی، خلق و جادوی درون تقسیم شده است که هر کدام شامل سه دوره هستند که با گذراندن آن سه دوره میتوانید توانایی های که در بالا ذکر شده را بدست آورید. در صورتی که روی هر کدام از اسامی بالا کلیک کنید می تونید به بخش مربوطه به آن در آموزشگاه بروید و دوره های مربوط به هر کدام را مشاهده کنید.
البته دقت کنید برنامه بالا برای عزیزانی هست که میخواهند استارت خودشناسی را زمان عید بزنند و بعد از عید هم حداقل روزی ۱ ساعت برای تمرین فرصت دارند. در صورتی که شما به حدی سرتان شلوغ است که فقط ایام عید را فرصت دارید به شما دوره عیدانه راستمرد را توصیه می کنم. این دوره ترکیبی از ۱۳ درس برای ۱۳ روز ایام عید است که از دورهای مختلف راستمرد برداشته شده و به شما کمک میکند که در زمان کوتاه بهترین نتیجه را بگیرید:

  ⚜️دوره عیدانه راستمرد⚜️

دوره عیدانه راستمرد

همین طور فراموش نکنید که امکان ثبت نام در دوره رایگان راه دل هم مثل سابق فراهم است.

سایر بخش های مهم برای دسترسی سریع:

اگر میخواهید از قدرت تلقینات و هیپنوتیزم برای ایجاد تغییراتی درونی و دستیابی به اهداف بیرونی استفاده کنید هم راستمرد بهترین مکان برای این موضوع هست. اگر تجسم قوی ای دارید و دوست دارید صدای هیپنوتیزور را بشنوید می توانید از فایل های صوتی تجسم خلاق راستمرد استفاده کنید. اما اگر ذهن شکاکی دارید یا علاقه ای به تجسم چیزها ندارید فایل های صوتی تلقینات پنهان یا سابلیمینال برای شما بهترین گزینه است. دقت کنید که تمامی این فایل ها هم در فروش نوروزی با کد eyd30 دارای ۳۰ درصد تخفیف هستند.

راستمرد چطورها:

از اینجا میتوانید به بخش راستمرد چطور دسترسی پیدا کنید. هدف از ساختن این بخش این بود که راهنماهای خودشناسی عملی را در قالب کتابچه ها (و بعضا کلیپ های تصویری) به طور مفید و مختصر اما کاملا عملی ارائه دهیم به طوری که عزیزانی که به یک حیطه خاص علاقه دارند بتوانند به سرعت آموزش های مربوط به آن را دریافت کنند.

سایر بخش های مفید راستمرد:


عیدی ویژه رایگان راستمرد به خوانندگان:

همه ما با آمدن بهار دوست داریم نو شویم و همه انرژی های کهنه و منفی را از خود دور کنیم. یکی از بهترین راهها برای پاکسازی درونی طبیعتا مراقبه است اما مراقبه ای درست و اصولی که با امواج، موسیقی و اصوات شفابخش دقیق و حرفه ای ساخته شده باشد.

در مراقبه رنگ ها شما همه این مولفه ها را تجربه می کنید و حتی با یکبار انجام آن احساس شادی و نشاط بالایی را خواهد داشت و انشالا با یک نیروی مضاعف آماده سال تحویل خواهید شد.

? گوش کردن به مراقبه رنگها:

? دانلود فایل:
برای دانلود بروی اینجا کلیک کنید.


???? با آرزوی سالی سرشار و پربار برای شما و خانواده محترمان ????

نوشته‌های مشابه

4 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید