تاثیرات مخرب فلوراید بر غده پینه آل و چشم درون(+نحوه ساخت خمیردندان خانگی)

fluoride-toxicity-1-638

تاثیر مخرب فلوراید بر غده پینه آل ، یک نظریه عملی است که میتوانید با سرچ کردن جمله “fluoride effect on pineal gland” مقالاتی که در این مورد ارائه شده اند را مطالعه کنید .

غده پینه آل ، در مکاتب باطنی معادل چشم سوم یا دروازه آگاهی بی پایان قرار داده میشود .

یکی از منابع دریافت فلوراید بدن ، خمیر دندان ها هستند . پس در حالت کلی ، شما با استفاده از خمیردندان های بدون فلوراید ، میتوانید به روند سم زدایی از غده پینه آل خود کمک کنید !

حتی اگر کاملا دهان خود را پس از مسواک کردن شستشو دهید ، همچنان مقادیر کمی از خمیر دندان با بزاق دهان ، بلعیده میشود . به علاوه فلوراید موجود در خمیر دندان ها از طریق بافت های دهانی مانند کام و زبان جذب بدن میشود .

خمیر دندان های تجاری تقریبا همگی حاوی فلوراید هستند ، چرا که سازندگان خمیردندان ها و دندان پزشکان معتقدند که فلوراید ریسک پوسیدگی دندان را کاهش میدهد ؛ علیرغم اینکه فلوراید اضافه شده به خمیر دندان ها از مواد دفعی صنعتی تولید شده و جزو مواد سمی طبقه بندی میشود .

یافتن خمیردندان بدون فلوراید آسان نخواهد بود اما میشود از خمیر دندان های گیاهی که به طور آنلاین به فروش میرسند استفاده کرد که تنها ایراد این خمیر دندان ها ، عادت کردن به طعم آنهاست . در انتهای مقاله روش تهیه یک خمیردندان خانگی سالم و طبیعی را به شما آموزش میدهیم.

در واقع این موضوع که فلوراید تاثیر زیادی بر سلامت دندان ها داشته باشد یک نظریه علمیست و به طور کامل اثبات نشده است . زمانی که فلوراید به عنوان ماده ای برای جلوگیری از پوسیدگی دندان ها معرفی شد ، چند سال پس از جنگ جهانی دوم ، کشورهای مختلف این ماده را به منابع آب شرب کشورشان اضافه کردند و دلیل این اقدام کشور های گوناگون چیزیست که طرفداران تئوری های توطئه به درست یا غلط نظریات زیادی در مورد آن بیان کرده اند . بعد از اضافه شدن فلوراید به منابع آب شرب ، سازندگان خمیر دندان هم بر این موج تازه ایجاد شده سوار شدند و با افزودن فلوراید به محصولاتشان ، از این امر به عنوان یک نکته مثبت در بازاریابی محصولشان استفاده کردند .

ساختار کلی غده پینه آل یا صنوبری به ساختار چشم بی شباهت نیست و از ریشه ، ساقه و بافت های گوناگون عصبی تشکیل شده است . کارکرد دقیق این غده همچنان با وجود این حجم از پیشرفت علم به طور کامل مشخص نشده است اما احتمال داده میشود که این غده معادل چشم سوم و منشا بینش های انسان ها باشد .

این غده ماده ای به نام DMT را از خود ترشح میکند. DMT یا دی‌متیل‌تریپتامین که به شکل روانگردان هم از آن استفاده میشود ، در مکاتب طبیعتگرای آمریکایی کاربرد زیادی داشته و امروزه مقادیری از آن در مخدر های LSD و قارچ های توهم زا وجود دارد . برخی باور دارند این ماده توانایی از بین بردن مرز دنیای فیزیکی و عوالم روحانی/باطنی را دارد .

فلوراید در غده پینه آل ، بیش از دیگر ارگان های بدن جمع و جذب میشود . این غده ، یک ویژگی آناتومیک جالب دارد و آن این است که این غده در معرض خون رسانی سرشاری قرار دارد و از سد خونی مغزی که تمام مغز را میپوشاند ، برخوردار نیست . همین ویژگی آناتومیک یکی از فاکتور های مثبت در جهت دِکلسیفیه شدن (رسوب زدایی کلسیم) این غده میباشد و آن را ارگان هدفی برای فلوراید جهت تجمع قرار میدهد . در واقع نقاط کلسیفیه شده (رسوب گرفته) غده پینه آل ، حاوی بیشترین غلظت فلوراید در تمام بدن انسان میباشند . گفته میشود امروزه غده پینه آل در تمام انسان ها ، پس از دوران کودکی کلسیفیه میشود ( حال یا به دلیل منابع آب شرب سرشار از فلوراید و یا خمیر دندان های حاوی فلوراید ). غده پینه آل هورمون ملاتونین را تولید و ترشح میکند و کلسیفیه شدن این غده ، سیکل تولید و عملکرد این هورمون را تحت تاثیر قرار میدهد . در تاریکی هنگامی که چشم های خود را میبندید ، غده پینه آل فعال شده و شروع به تولید و ترشح ملاتونین یا هورمون خواب میکند تا بدن را برای خواب آماده کند . البته مدیتیشن هم تاثیر مشابهی بر غده پینه آل دارد اما تفاوت آن در این است که مراقبه نوعی خواب آگاهانه است .


مقاله مرتبط: نکاتی برای تقویت بصیرت درونی و زدودن رسوبات کلسیمی غده پینه آل


جذب زیاد فلوراید در بدن علاوه بر کلسیفیه کردن غده پینه آل ، اثار مخرب دیگری هم بر سلامت عمومی بدن دارد ، از جمله سرطان ، مشکلات ایمنی ، اختلالات کلیوی و … . البته لازم به ذکر است که هر ماده معدنی در حد تعادل برای بدن مفید است . ۳ منابع طبیعی فلوراید برای بدن چای سیاه ، سیب زمینی پخته و کشمش میباشند که میتوانند نیاز معمول بدن به فلوراید را برطرف کنند ، اما مقادیر اضافه هر ماده معدنی حتی ویتامین ها ، برای بدن مضر هستند  ؛ از جمله فلوراید ، که از طریق آب شرب و خمیر دندان ، به میزان زیاد جذب بدن میشود و میتواند مشکلات و بیماری های فوق الذکر را ایجاد کند .

برخی از اسپریچوالیست ها(معنویت گراها) معتقدند فلوراید ، دروازه معنوی وجود شما را میبندد و شما را در دنیای فیزیکی محبوس میکند ! در دنیای علم تقریبا هیچ چیز قطعی وجود ندارد و علوم تجربی به طور دائم در حال تکامل و پیشرفت هستند ، پس احتمال دارد هر فرضیه علمی پس از مدتی به طور کامل رد شود . حال در دنیای علوم معنوی نظریات متناقضی در مورد اثر فلوراید بر وضعیت چشم سوم انسان ها وجود دارد . نگارنده با توجه به اطلاعات پزشکی ، اطلاعات معنوی و ارتباط دادن ایندو به هم ، اعتقاد بر صحت تاثیر فلوراید بر چشم سوم انسان ها دارد و نظر نگارنده صرفا به معنای تایید یا رد این موضوع از نظر وبسایت راستمرد نمیباشد .

روش تهیه خمیردندان طبیعی و خانگی 

– روغن نارگیل جامد ۲ قاشق غذاخوری

– جوش شیرین نصف قاشق چایخوری

– کریستال نمک طبیعی پودر شده نصف قاشق چایخوری

– گیاه میخک پودر شده یک چهارم قاشق چایخوری (در صورت تمایل)

– اسانس نعنا یا لیمو یا عرق نعنا  چند قطره

کافیست تمامی مواد را باهم ترکیب کرده و خوب مخلوط کنید. سپس در ظرفی در بسته نگهداری کنید و هرشب کمی روی مسواک خود بکشید. این فرمول طبیعی علاوه بر خاصیت پاک کنندگی، دندان های شما را سفید میکند و بهترین فرمول تجربه شده و توصیه شده توسط خانم روناک میباشد.

نوشته‌های مشابه

42 دیدگاه

  1. مطلب جالبی بود.
    استفاده از خمیردندان حاوی فلوراید در طب سنتی و خام گیاهخواری هم بنا به دلایلی مضر تلقی شده.
    به شخصه حدودا یکسال هست از خمیردندان استفاده نمی کنم و روی دردهای چشم سوم خیلی تاثیرگذار بوده و اونهارو کم کرده و با حذف کافئین موفق شدم دردهارو نزدیک به صفر برسونم. طی یکسال از فرمول ارائه شده توسط خام گیاهخواران برای تهیه خمیردندان استفاده می کردم و خیلی خوب بود ولی متاسفانه چند ماه بود فرمول رو گم کرده بودم و فقط از نمک دریا استفاده می کردم.
    امشب طبق فرمول ارائه شده در مقاله خمیردندان رو درست و استفاده کردم. چیز بسیار معطر و جالبی بود و مقدار جوش شیرین هم بسیار کمتر از اونی هست که موجب نگرانی باشه.
    تشکر می کنم از گروه خوب راستمرد و نویسنده این مقاله

  2. خیلی وقت بود شنیده بودم که فلوراید مضر هست اما در مورد چشم سوم برام خیلی جالب بود، نکته مهمیه، امتحانش میکنم
    اما در مورد دستور خمبر دندون من قبلا با عسل، پودر پوست تخم مرغ و کمی نمک یه خمیردندون درست کردم و مسواک میزدم و لثه هام رو هم ماساژ میدادم، خیلی خوب بود
    نمیدونم کدوم دستور بهتره؟
    ولی طبیعی بهتر از شیمیایی هس
    ممنون از مقالتون

  3. سلام
    متشکر از مطالب خوبتون.میخواستم تجربه ام رو در ارتباط با فرمول خمیر دندان خانگی با دوستان در میان بزارم.
    من از این فرمول خمیر دندن خانگی استفاده کردم و بعد از دوماه تاثیری که روی من داشت این بود فقط مینای دندان هام حساس شد و روی شهودات هم هیچ تاثیری نداشت .

دیدگاهتان را بنویسید