استخدام در راستمرد

⚜️ دروازه های سایت راستمرد بار دیگر گشوده شد.⚜️

 هدف ما انتشار آگاهی و شعار ما اینست:

انتشار آگاهی، وظیفه همگانیست

بار دیگر راستمرد این فرصت را در اختیار تمامی همراهان خود قرار داده است تا به تیم راستمرد بپیوندند.

 دروازه های راستمرد بار دیگر به روز همگان گشوده شده اند. یک بار دیگر شما این فرصت را دارید تا در کنار تیمی حرفه ای، به انتشار آگاهی و معرفت بپردازید.

راستمرد در زمینه های زیر نیاز به نیرو دارد:

  1. بخش پشتیبانی و فروش محصولات از طریق ایمیل، تلفن و شبکه های اجتماعی
  2. بخش تبلیغات و بازاریابی
  3. ترجمه مقالات انگلیسی برای تولید محتوا
  4. تدوین فیلم و ساخت کلیپ های تصویری
  5. ساخت اپلیکیشن موبایلی برای وبسایت
  6. سایر بخش ها که به نظر شما نیاز به توسعه دارد و در حیطه توانایی شماست

مزایای پیوستن به تیم راستمرد:

* ورود در گروه مدیران راستمرد در تلگرام و ارتباط گیری با اساتید و سایر مدیران راستمرد و استفاده از مراقبه ها و صحبت های خصوصی در حیطه های مرتبط با راستمرد

* امکان شرکت در دوره های آنلاین راستمرد با تخفیف

* در مورد حقوق به صورت خصوصی با متقاضی صحبت می شود.

لطفا ابتدا توضیحات مربوط به هر کدام از بخش را در قسمت زیر بخوانید و در صورتی که احساس کردید می توانید در این زمینه ها با ما همکاری کنید رزومه، راههای ارتباطی با خود و حداقل حقوق درخواستی تان را از طریق یکی از راههای زیر برای ما ارسال کنید:

ایمیل: raastmard@gmail.com

تلگرام: @rast_ham

اینستاگرام: https://instagram.com/rastmard_website


توضیحات:

لطفا دقت بفرمایید که راستمرد یک مجموعه خصوصی و بدون هیچ گونه حمایتی است که هدفش نشر آگاهی و کمک به افزایش روحیه و آرامش هموطنان عزیز است و قصد ما کسب سودهای آنچنانی نیست. در نتیجه حقوقی که به شما می توانیم بدهیم، خصوصا در ابتدای راه، حقوق بالایی نخواهد بود و اگر تنها به راستمرد و به کمک رسانی به دیگران و ایجاد کارمای مثبت علاقه دارید و دوست دارید در ارتباط با تیم راستمرد قرار بگیرید اقدام به ارسال رزومه بکنید.

البته ذکر این نکته هم ضروری است که راستمرد محیطی بسیار دوستانه و انسانی دارد و شما در تمام طول همکاری تان با راستمرد در گروهی عضو خواهید شد که با سایر اعضا و اساتید راستمرد در ارتباط مستمر خواهید بود و سایر اعضا و اساتید راستمرد هر کمکی بتوانند به شما در رشد و توسعه فردی تان خواهند داشت و این برای تیم راستمرد مزیت بزرگی محسوب می شود که باید آن را مد نظر قرار دهید.

۱. بخش پشتیبانی و فروش محصولات از طریق ایمیل و شبکه های اجتماعی

برای پشتیبانی محصولات فروخته شده و همچنین فروش محصولات از طریق شبکه های اجتماعی (که در حال حاضر شامل: اینستاگرام، تلگرام، واتساپ، ایمیل و تلفن در آینده) می شود به یک نفر پشتیبان نیاز داریم. در حال حاضر راستمرد پشتیبان (های) دیگری هم دارد، در نتیجه کار بین شما و آنها تقسیم می شود. به همین خاطر احتمالا تمام روزهای هفته نیاز نیست کار کنید. البته جزییات این موضوع را بعدا می توانید با مدیر بخش پشتیانی هماهنگ کنید. همچنین در حین دوره آموزشی که بسته به استعدادتان می تواند از چند هفته تا چند ماه باشد حقوقی دریافت نخواهید کرد و تنها از زمان شروع کار واقعی به شما حقوق+پورسانت فروش تقدیم خواهد شد.

شرایط مورد نیاز:

  • روابط عمومی بالا
  • دسترسی به نت پرسرعت
  • وقت و حوصله کافی برای پاسخ دادن به سوالات مشتریان
  • داشتن تجربه در فروش و امور پشتبانی

لطفا رزومه و حقوق درخواستی خود را از یکی از طرق بالا برای ما ارسال کنید

۲. بخش تبلیغات و بازاریابی

به شخصی نیاز داریم که در مراحل ایده پردازی برای تبلیغات جدید، شناخت بازار هدف، آماده سازی تبلیغ اعم از صوتی، تصویری یا پوستر، توافق با تبلیغ گیرنده و اجرای تمامی مراحل با ما همکاری داشته باشد.

شرایط کار به این شکل است که باید ایده های کلی خود و مکانها و راههایی که برای تبلیغ مد نظرتان است را برای ما توضیح دهید. همچنین رزومه مرتبطی ارائه دهید که نشان دهد شما توانایی اجرای طرح هایی که مطرح کرده اید را دارا می باشید. سپس به مدت یک الی دو ماه به صورت آزمایشی با هم همکاری می کنیم. در صورتی که طرح های اجرایی شما باعث افزایش درآمد و پیشرفت راستمرد شد کارمان را با هم همراه با حقوق و امکان افزایش حقوق در آینده شروع می کنیم.

در صورتی که این شرایط برای شما مناسب است رزومه کاری و حقوق درخواستی خود را از یکی از راههای بالا برای ما ارسال کنید.

۳. بخش تولید محتوا

در صورتی که علاقمند هستید به تیم تولید محتوای راستمرد ملحق شوید، لطفا چند نمونه از کارهای ترجمه خود همراه با زمینه تحصیلی و علاقمندی خود را برای ما ارسال کنید. ترجیح بر این است که همکاری در این بخش بدون حقوق و به شکل داوطلبانه باشد اما در صورت نیاز میتوانیم برای ترجمه هر مقاله با طول متوسط، مبلغ ۳۰ تومان و در صورت ترجمه و قرار دادن مقاله در سایت مبلغ ۵۰ تومان در نظر بگیریم. همچنین شما این امکان را دارید که برای خود پروفایل نویسندگی تعریف کنید و در آن آدرس صفحه خود در شبکه های اجتماعی را نیز معرفی کنید.

۴. تدوین فیلم و ساخت کلیپ های تصویری

در صورتی که توانایی ساخت کلیپ های تصویری از جمله کارگردانی و تدوین فیلم را دارید و می توانید به ما در ساخت کلیپ هایی مشابه آنچه تاکنون در راستمرد دیده شده کمک کنید، لطفا نمونه کارها و ایده های خود را برای ما ارسال کنید وهمچنین شهری که در آن ساکن هستید را نیز مطرح کنید. همچنین دستمزد حداقلی خود برای ساخت هر کلیپ را نیز اعلام کنید.

۵. ساخت اپلیکیشن موبایلی برای وبسایت

ما میخواهیم اپلیکیشنی برای وبسایت بسازیم که در آن محصولات و خدمات خصوصا فایل های صوتی را در اختیار کاربران موبایلی چه اندروید چه آیفون قرار دهیم. شرایط ما برای همراهی شامل این موارد است:

  1. طراحی اپلیکیشن باید کاملا نیتو و بر اساس زبان های برنامه نویسی موبایلی و به صورت اختصاصی باشد و به هیچ وجه ساخت اپلیکیشن وب محور که فقط صفحات وبسایت را در قالب اپلیکیشن موبایلی نمایش می دهد مد نظر ما نیست
  2. اپلیکیشن باید برای اندروید و آیفون توامان ساخته شود
  3. باید تمام مراحل گرفتن تایید و قرار دادن اپلیکیشن ساخته شده در بازارهای اپلیکیشن موبایلی (شامل کافه بازار، گوگل پلی، بازار مخصوص اپ های اندورید معتبر مثل سیب) توسط سازنده انجام و پیگیری شود
  4. حداقل یک سال پشتیبانی اپلیکیشن به طوری که هر وقت مشکلی توسط کاربران موبایلی در رابطه با استفاده از اپلیکیشن گزارش شد یا بر اساس بروزرسانی سیستم های عامل موبایلی هر نوع بروزرسانی نیاز شد، تیم یا شخص سازنده اپلیکیشن این تغییرات و اصلاحات لازم را در اسرع وقت به انجام برساند

در صورت تمایل لطفا دستمزد مورد نظر، نمونه کارهای قبلی، و زمان تقریبی انجام پروژه را از یکی از راههای بالا برای ما ارسال بفرمایید.

۶. سایر بخش ها که به نظر شما نیاز به توسعه دارد و در حیطه توانایی شماست

ممکن است شما در راستمرد زمینه ای ببینید که قابلیت گسترش و پیشرفت داشته باشد که در موارد بالا ما به آن اشاره نکردیم. در این صورت لطفا ایده خود را با جزییات برای ما شرح دهید و همین طور رزومه و توانایی های خود در رابطه با ایده مورد نظر را همراه با حقوق درخواستی تان برای ما بفرستید تا پس از بررسی در مورد آن تصمیم گیری کنیم.

راههای ارسال درخواست:

ترجیجا رزومه خود را به صورت pdf ارسال کنید و همچنین برای نمونه کارهای قبلی لینک معتبر به وبسایت یا شبکه اجتماعی مورد نظرتان را بفرستید. با سپاس فراوان

ایمیل: raastmard@gmail.com

تلگرام: @rast_ham

اینستاگرام: https://instagram.com/rastmard_website

کاظم پور

مدیریت راستمرد

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید