هشت راه آسان برای استفاده از انرژی خورشید جهت افزایش شادی و تندرستی در زندگی

در آیین های باستانی از انرژی خورشید برای ایجاد شادی، پویاسازی، پاکسازی و پالایش، جذب ثروت و سلامتی، شهرت، شکوه و هر چیز مثبت دیگری در زندگی استفاده میشده است. بهره گیری از انرژی خورشید دارای ریشه ای کهن است و مراسم برای این منبع ارزشمند، از قدیم الایام تاکنون برگزار می شده است.

اما در دنیای مدرن امروز، چگونه می توانیم این کار را انجام دهیم؟

Man-on-a-Journey-sunlight

 روش های استفاده از انرژی خورشید، بسیارند. برای بهره مندی هر چه بیشتر از این منبع مهربان نور و انرژی، راه های زیر را می توانید به کار ببرید:

۱. مسیر انرژی در چاکرای شبکه ی خورشیدی خود را باز کنید و به تنظیم آن بپردازید.solarplexus (1)

شبکه ی خورشیدی مکان ذخیره ی انرژی های خورشید در بدن انسان است. مکان چاکرای شبکه ی خورشیدی در بالای ناف بوده و با نور زرد رنگی تششعات خود را پراکنده می کند.

با باز کردن مسیر انرژی در چاکرای شبکه ی خورشیدی و هماهنگ کردن آن با انرژی خورشید می توانیم مسیرهای مسدود انرژی در بدنمان را تمیز کره و به احیای کالبد اثیری مان بپردازیم، این کار باعث می شود که احساس بهتری نسبت به خودمان داشته باشیم.

۲. مراسم و برنامه شادی برای روز یکشنبه ترتیب دهید.

یکشنبه به لاتین Sunday، به معنای روز خورشید است. این روز فقط به همین دلیل بدین صورت نام گذاری شده است. همانطور که دوشنبه روز ماه است، یکشنبه نیز متعلق به سیاره ی خورشید است و اعتقاد بر این است که در چنین روزی اثرات انرژی خورشیدی تقویت می شود. سعی کنید در روز یکشنبه با انرژی های خورشیدی هماهنگ شوید و از نیروهای دریافتی برای موفقیت در امور آینده خود بهره ببرید.

با انجام چنین کاری شما به تعادل درونی و بیرونی دست خواهید یافت. در این روز به احترام خورشید شمعی روشن کنید و آرزو کنید که زندگی شادی داشته باشید. بعضی از گل ها، میوه ها، عطر ها و رنگ ها مختص این روز هستند. می توانید با کمک مراقبه فرشته روز یکشنبه، از حداکثر پتانسیل این روز برای شادی استفاده کنید و متوجه خواهید شد که پشیمان نمی شوید.


مراقبه صوتی روز یکشنبه با فرشته بزرگوار میکائیل را، هم اکنون به صورت رایگان دریافت نمایید.


۳. از قدرت کریستال ها برای ذخیره انرژی خورشید استفاده کنید و در سراسر روز از آن بهره ببرید.

همانطور که ممکن است اطلاع داشته باشید، برخی از کریستال ها مانند کوارتز یا دُرّ کوهی برای ذخیره انرژی خورشید عالی هستند، اما سنگ های دیگری هم مانند طلا، گرانیت و یا روبین وجود دارند که از قبل با انرژی خورشید هماهنگ شده اند و شما می توانید از آن ها استفاده کنید. کریستال های زرد رنگ روز یکشنبه نیز، برای شارژ با خورشید مناسب هستند.

اگر از یک کریستال برای این کار استفاده می کنید، ابتدا آن را تمیز کرده و بگذارید تا زیر نور خورشید غوطه ور شود. از انرژی خورشیدی بخواهید  تا به سنگ کریستالی شما قدرت ببخشد و در این حین به تصور هدفی که می خواهید با استفاده از قدرت خورشید به آن دست یابید، بپردازید.

این کریستال ها را هم اینک میتوانید از فروشگاه سنگچین تهیه کنید:


۴. از گیاهان و بخورات مرتبط با خورشید بهره ببرید.

گیاهان آفریده های قدرتمند پروردگار در زمین هستند. بسیاری از آنها بدون خورشید بیشتر از چند روز زنده نمی مانند. گیاهانی نیز بطور مستقیم با خورشید و انرژی او مرتبطند. نمونه هایی از قبیل: بابونه، صمغ کندر، گل راعی، زعفران یا گل آفتابگردان برای جذب انرژی های خورشیدی  و پیش بردن موقعیت های سیاره ای مثبت، مناسب هستند.
بخور و دم کرده مناسب را در حین روز در فضا بپراکنید و برای پیش برد اهداف مثبتتان دعا کنید.


۵. از یک شی استفاده کرده و آن را با انرژی خورشیدی شارژ کنید.

یا حتی بهتر، شما می توانید، از آیتمی استفاده کنید که به شما انرژی خورشید را یادآوری می کند و با اراده ی خود شما شارژ می شود.

این شی می تواند هر چیزی نظیر، کارت خورشید تاروت، مجسمه ی سرامیکی خورشید و یا حتی نقاشی یک بچه از خورشید باشد.
می تونید از هر آیتمی که از آن بیشتر خوشتان می آید استفاده کنید تا به انرژی خورشید نزدیک تر شوید.


۶. آب و یا نوشیدنی های دیگر را با انرژی خورشیدی شارژ کنید.

 می توانید این کار را با دقایقی قرار دادن بطری و یا ظرف آب در مقابل نور خورشید انجام دهید و هنگام مصرف آب و یا نوشیدنی این نیت را داشته باشید که قدرت ها و نیرو های ماورایی سیاره ی خورشید به بدن شما جذب می شود و شما را به اهداف نیک و مثبت تان می رساند. این یکی از ساده ترین راه هایی است که می تواند برای دریافت امواج و انرژی های مفید خورشیدی انجام شود و تاثیرات بسیاری را در بر داشته باشد.


۷. خانه و بدنتان را در انوار خورشید غرق کنید.

پرده های خانه تان را باز کنید، اجازه دهید که نور خورشید تمامی نقاط تاریک موجود در خانه شما را تسخیر خود کند. حتی برای لذت بیشتر می توانید از منزل بیرون رفته و از یک روز آفتابی لذت ببرید (البته کرم ضد آفتاب را فراموش نکنید.).

پژوهش های علمی ثابت کرده است که نور خورشید ویتامین D موجود در بدن ما را افزایش داده و موجب تغییر خلق و خو و رفتار ما می شود.
برای بهترین نتیجه می توانید، به هر طریقی که خودتان ترجیح می دهید از انرژی خورشید استفاده کنید تا این انرژی گرم و جانبخش کار خودش را انجام دهد و شما نیز از آن استفاده کرده باشید.


۸. مراقبه آتش انجام دهید.

مراقبه آتش در واقع برای جذب انرژی خورشید است و مراقبه خورشید نیز نامیده می شود. از دیرباز، اجداد ما برای اتصال به عالم درون و دریافت حقایق، مراقبه آتش را انجام میدادند. ساده ترین نوع این مراقبه تمرکز و آگاه شدن به نور خورشید در زمان های اوج انرژی نورها، یعنی طلوع و غروب است. همچنین می توانید این مراقبه را با شعله ی یک شمع در تاریکی انجام دهید.


منبع: spirituaunite

نوشته‌های مشابه

25 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید