|

عشق حقیقی و عشق های امروزی -داستان عشق به ماهی

کلیپی بسیار زیبا از داستان یک رابی خردمند درباره عشق به ماهی. در این ویدئو تفاوت عشق و خودخواهی خیلی جالب توضیح داده میشود.

 


شما می توانید هم اکنون کامل ترین بسته جذب عشق موجود در اینترنت را از راستمرد تهیه نمایید:

https://rastmard.com/28740

نوشته‌های مشابه

18 دیدگاه

  1. من میخوام از تجربه ی شخصی خودم در رابطه با عشق بگم.دوستان واقعا عشق زندگی آدم رو متحول میکنه.اما منظور من از عشق در درجه ی اول عشق به خود هست.ما همه فکر میکنیم که خودمون رو دوست داریم در حالیکه در اشتباهیم.من چند ماه قبل با یه سری تکنیک های دوست داشتن خود آشنا شدم،اونوقت بود که فهمیدم اصلا خودم رو دوست ندارم و حدود دو هفته بعد از انجام تکنیک ها ،تو زندگیم شاهد معجزاتی بودم،که هرگز فکر نمیکردم رخ بدهند .پس بیاییم در درجه ی اول عشق واقعی نسبت به خودمون داشته باشیم.

  2. حدود ده روزی میشه که بیماری پانیک اومده سراغم بالغ بر 5 6 بار به اورژانس بیمارستان ها مراجعه کردم و همه یک جمله میگفتن تو هیچ مشکلی نداری، برو مرخصی، به روانزشک مراجعه کردم و بهم گفت باید قرص بخوری و …. دیشب یکی از دوستامو دیدم که در بخش خودشناسی 5 سالی هست که تجربه داره، با بحث زیاد آخرش به فهموند که بیماری به خاطر دوست نداشتن خود هستش که به این صورت میخوای جلب تووجه کنی بدون اینکه خودت بفهمی، حرفم اینه ما باید اول عاشق خودمون بشیم بعد اون عشق رو نسبت به کائنکات و تمام متعلقاتش بدست میاریم و در آخر هم با عاشق خود بودن عاشق نیروی برتر میشیم.

  3. با تشکر. این ویدیو در واقع مقاله “عشق بلاعوض” را بیشتر توضیح می دهد. گمانم تفاوت عشق حقیقی با هوس در اینجاست که اگر من در یک رابطه, فقط به فکر خوشبختی و لذت خودم باشم حتا در صورت وابستگیم به این رابطه, یک هوس خودخواهانه است حال در صورتی که در زندگی انچه برای خود میخواهم برای طرف مقابل این رابطه هم خواهان یاشم شکلی از منطق و تساوی است ولی اگر بدنبال خوشبخت کردن سوی دیگر این رابطه, با هر اقدام لازمی باشم عشق تحقق یافته است…

دیدگاهتان را بنویسید