راهنمای استفاده از اسپات پلیر برای محتواهای قفل گذاری شده

با تشکر از خرید شما همراه گرامی، می توانید از کلیپ زیر نحوه فعالسازی و استفاده از اسپات پلیر با کمک لایسنسی که دریافت کرده اید را مشاهده کنید (همچنین در پایین تر توضیحات نوشتاری بیشتری در مورد استفاده و رفع مشکلات احتمالی برنامه آمده است)

برخی محتواهای سایت راستمرد رمزگذاری شده هستند و فقط با اسپات پلیر (spotplayer) قابلیت نمایش دارند. این محصولات پس از خریداری توسط شما به شما یک لایسنس (کلید) می دهند که مختص شماست. همانند عکس زیر.

 بااینکه این کلید در حساب کاربری شما باقی میماند، توصیه میکنیم آن را در جایی برای دسترسی راحت تر بعدی ذخیره کنید.

اسپات پلیر برای راستمرد

همچنین شما باید نرم افزار پلیر مربوط به خود را دانلود کنید. برای دانلود پلیر مخصوص به خود میتوانید از همان صفحه بالا روی عکس نسخه مورد نظر کلیک کنید. همچنین میتوانید از لینک های زیر استفاده کنید:

نسخه مخصوص به ویندوز

نسخه مخصوص به مکینتاش

نسخه مخصوص به موبایل (فعلا فقط اندروید)

دقت کنید که نرم افزار در اولین زمان که آنرا باز می کنید، بعد از وارد کردن لایسنس، سعی میکند هر محصولی که روی آن کلیک میکنید را باز کند. در نتیجه باید به اینترنت متصل باشید اما بعد از اولین اتصال به اینترنت و دانلود محصول برای دفعات بعد فایلها بدون نیاز به اینترنت پخش خواهند شد.

رفع ایرادات:

در صورت بروز هر گونه پیام خطا برای ورود به بخش تنظیمات از منوی اصلی بروی چرخ دنده مثل عکس زیر کلیک کنید:

در صورتی که برنامه به اینترنت متصل نمی شود یا درس ها کامل دانلود نمی شوند مشکل از فایروال شماست که اجازه دسترسی برنامه به اینترنت را نمی دهد. در نتیجه یا باید به صورت دستی برنامه را در لیست برنامه های مجاز فایروال خود قرار دهید یا بروی گزینه “افزودن به فایروال” همانند شکل زیر کلیک کنید و اگر ویندوز از شما پرسید که میخواهید این کار را انجام دهید تایید کنید:

همچنین گاهی اوقات خطاهایی مثل آفلاین بودن یا نامعتبر بودن لایسنس و غیره، با بستن و باز کردن مجدد برنامه رفع می شود. و در موارد حادتر حتی می توانید بروی دکمه قرمز ریست برنامه که در عکس بالا می بینید کلیک کنید تا کل داده های برنامه پاک شود و مجدد لایسنس خود را وارد کنید تا درسها از نو دانلود شوند.

مشکل خطای عدم توانایی پخش صوت یا تصویر یا کند و تکه تکه بودن تصویر

در صورتی که برنامه نتواند صدا یا تصویر را برای شما پخش کند، می توانید تنظیمات زیر را بروی بخش صدا مطابق عکس انجام دهید:

همچنین می توانید برای پخش سریعتر تصویر، در بخش تنظیمات تصویر، کیفیت تصویر را پایین بیاورید.

در صورتی که مشکل مورد نظر شما در این صفحه نبود لطفا برای توضیحات بیشتر، به لینک مربوط در سایت اسپات پلیر از آدرسهای زیر مراجعه کنید:

رفع مشکلات مربوط به نسخه ویندوز

رفع مشکلات عمومی 

تنظیمات عمومی و نحوه وارد کردن لایسنس

مشکلات احتمالی در موبایل

در نسخه موبایل اگر گزینه نصب برنامه از منابع نامشخص (install from unknown sources) را فعال نکرده باشید برنامه از شما میخواهد این گزینه را فعال کنید. برنامه اسپات پلیر با بیش از ۶۴ آنتی ویروس تست شده و هیچ مشکلی ندارد و با خیال راحت می توانید اجازه نصب به آن بدهید. علت این خطا تنها این است که بخاطر ایرانی بودن، این برنامه در لیست برنامه های مجاز گوگل پلی قرار نگرفته و گوگل آنرا نمی شناسد. برای توضیح بیشتر عکس زیر را ببینید:

نوشته‌های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید