ویدئو: داستان زندگی تان را خودتان بنویسید!

ویدئو: داستان زندگی تان را خودتان بنویسید!

داستان زندگی

داستان زندگی ، علت آمدن ما بروی زمین و وظیفه ای که در اینجا بعهده داریم، راهی اختصاصی برای هر فرد است. کاری یا هنری که در آن استعداد زیاد دارید، از انجام آن بسیار لذت می برید و در آن غرق می شوید طوری که گذر زمان را فراموش می کنید. هر فردی که روی زمین زندگی می کند، حداقل در یک زمینه توانایی دارد و به آن علاقمند است.

ما هر لحظه درحال نوشتن داستان زندگی خود هستیم. این ماییم که معنا و مفهوم زندگی مان را خلق می کنیم. به خود ماست که زندگی و اتفاقات آنرا چگونه ببینیم، چگونه تعبیر و تفسیر کنیم و چه تاثیری از آنها بگیریم! همه چیز برخواسته از افکار و نوع نگاه ما به زندگی ست. ویدئوی زیر را ببینید:

نوشته‌های مشابه

14 دیدگاه

  1. با سلام و خسته نباشید
    من چندین کتاب خواندم و فیلم دیدم و با چندین استاد از عرفانهای مختلف کار کردم و همه یک چیز رو به چند زبان بیان می کنن ولی همه یک مفهوم داره و اونم اینکه توکل به خدا همه چیز رو درست میکنه همین ?

  2. با سپاس. هیچ تقدیر یا سناریوی از پیش نوشته ای وجود ندارد. حق تقدم انسان بر سایر موجودات, تفکر و انتخاب است. همین الان کاغذ و قلمی تهیه کنید بنویسید و انتخاب کنید فردا چگونه می خواهید زندگی کنید به فکر اینده خیلی دور هم نباشید چون امروز و فردای ما, ابستن زندگی اینده ماست. دست اشاره برای بدبخت شدن یا بودن به این و ان, فقط فلاکت زندگی ما را طولانی تر می کند…

دیدگاهتان را بنویسید