دانلود کتاب تاروت

راهنمای کامل پیشگویی با کارت های تاروت (دو جلدی) – ۱۰۰ امتیاز

تاروت از دیرباز با انواع و اقسام اسرار و رازها آمیخته بوده و از آن استفاده‌های مختلفی شده است. جادوگران برای مراسم‌های خود از آن استفاده می‌کرده‌اند و فالگیران و پیشگویان با استفاده از آن پرده از رخ اسرار آینده برمی‌کشیده‌اند.

بااین‌وجود کمتر کتابی را می‌توان یافت که به‌صورت کامل معنای کارت‌های تاروت و نحوه فال‌گیری با آن‌ها را به‌طور کامل شرح داده باشد. چرا که برای آموختن کامل تاروت باید با مفهوم درخت زندگی عبری نیز آشنا باشید.

کتاب حاضر ترجمه‌ی فارسی معتبرترین کتاب تاروت یعنی تاروت آرتور ادوارد ویت است و شامل شرح و توضیح تمام کارتهای تاروت (تاروت کبیر و تاروت صغیر) میباشد.

لینک دانلود:

محتوای ویژه

برای خرید با امتیاز در سایت لاگین کنید یا اگر عضو نیستید ثبت نام کنید

خرید مستقیم:

۱۰.۰۰۰ توماناطلاعات بیشتر

نوشته‌های مشابه

22 دیدگاه

    1. رمز برای جلوگیری از ویرایش فایل هست و نه باز کردنش. اگه ازتون رمز میخواد احتمالا یا سعی کردید تنظیماتش رو تغییر بدید یا نرم افزاری که میخواید کتاب رو باهاش باز کنید قدیمی هست. توصیه میشه آخرین ورژن adobe reader رو دانلود کنید.

  1. یا تشکر. دیگر هنگامی که اسم پیشگویی و اینده بینی می اید به شیوه سابق همه چیز را منکر نمی شوم و معتقدم ممکن است اشخاصی قدرت و یا استعاد بیشتری در گرفتن الهامات داشته باشند ولی خود پیشگویی با هر وسیله ای, متضاد با اگاهی و حق انتخاب است. بیشتر متعلق به کسانی است که با تقدیر و سناریوی از پیش نوشته ویژه هر بشری, موافق باشند و بعد صحبت فال بینی و… بهیچوجه قصد بی احترامی ندارم ولی این پدیده از پیش از تاریخ مکتوب اعتبار داشته و هر زمان انسان مقابل پدیده ای قرار می گرفته که برایش قابل توجیه و درک نبوده, فال گیران و جادوگران قبیله, چاره ساز بودند و چه پیوند مبارکی هم با پول, قدرت (سیاسی و اجتماعی) و شهرت داشته است تقریبا نسبت مستقیم و بدون واسطه ای با جهالت. یعنی در هر قومی به نسبت جهل انان, تقدس می یافته است.

    1. به نظر من هم فالگیری چیز درستی نیست
      و خیلی وقتا منکر این بودم که فالگیرا حرف های واقعی میزنند

      ولی یبار از یه متخصص در این زمینه چیزی شنیدم که گفتم بزار باهاتون به اشتراک بزارم
      گفت ما پیش بینی که میکنیم و به شما خبر میدیم شما وقتی مطلع شدین میتونن با اختیار خودتون اونو تغییر بدین
      پیش بینی وقتی دقیقن درسته که اونو ب شما نگین و فقط نظاره گر باشیم تا به واقعیت تبدیل شه

دیدگاهتان را بنویسید