خانه تکانی و زدودن انرژی های منفی از خانه به روش فنگ شویی

خانه تکانی و زدودن انرژی های منفی از خانه به روش فنگ شویی

خانه تکانی

هماهنگی و خوشبختی در فنگشویی با نظم و پاکیزگی رابطه ی تنگاتنگ دارد. تمام اشیا حتی وسایل اضافی تولید انرژی می کنند و حداقل می توانند در ناهماهنگی انرژی تاثیرگذار باشند، بنابراین نظافت و مرتب کردن خانه در راس فهرست فنگ شویی قرار می گیرند. اشیا و وسایلی که مدت ها از آن استفاده نمی کنید انرژی منفی تولید می کنند. بنابراین اگر می خواهید انرژی متناسب و هماهنگی در فضای داخلی خود به دست آورید، یک خانه تکانی اساسی به شما در این زمینه کمک به سزایی می کند.


مقاله مرتبط با این موضوع: “اسرار اعجاب انگیز فنگ شویی


مقاله جامع مقابله با انرژی منفی و موجودات منفی را حتما مطالعه کنید.


این روزها که در خانه ماندن ضروری شده است، فرصت خوبی ست برای نظم و ترتیب دادن به منزل و آوردن انرژی خوب به اتاق های خانه. کم کم به پایان سال هم نزدیک می شویم پس زمان مناسبی برای خانه تکانی نیز هست، دست به کار شوید و انرژی مثبت را به خانه ی خود تزریق کنید:

انباشتگی ها را از بین ببرید

کلیه اشیائی را که دوست ندارید و استفاده چندانی برایتان ندارند را از محیط اطرافتان خارج کنید. این مرحله اول، اجباری است و شبیه نوعی پروسه روان درمانی است؛ چرا که اولین مرحله ایجاد هارمونی و به جریان انداختن انرژی های حیاتی در خانه است. به سراغ انباری خانه نیز بروید. وقتی شما لوازم و وسایل بی استفاده و کهنه را در خانه نگه میدارید، جایی برای ورود انرژی های تازه و نو در خانه شما باقی نمی ماند، بهترین کار این است که این وسایل را تعمیر کنید و یا دور بریزید با این کار انرژی های منفی نیز از خانه دفع می شود.


مقاله مرتبط: “چگونه وجود انرژی منفی را در خانه ی خود تشخیص دهیم؟


جریان هوا را به خانه راه دهید

هر روز صبح پرده ها را کنار بزنید و پنجره های خانه را باز کنید تا هوای تازه در خانه جریان یابد و نور خورشید فضای آن را روشن و گرم کند. این اصل یکی دیگر از مهم ترین قوانین فنگ شویی است که به حفظ سلامت و تندرستی اعضای خانواده کمک میکند. اجرای آن به ویژه در اتاق خواب باعث میشود تا هوای راکد موجود در آن به حرکت در بیاید و به این ترتیب اکسیژن مورد نیاز فضای خانه تامین شود.

اجرای این کار به صورت روزانه به شما کمک می کند که با اکسیژن رسانی مناسب به اعضای خانواده خود برای حفظ سلامت آنها گام بردارید. این تکنیک برای فضاهایی همچون حمام و دستشویی بسیار لازم است. گردش جریان هوای تازه در سرویس بهداشتی و تابش نور مستقیم خورشید می تواند به سلامت اعضای خانواده کمک کند. همین طور از گیاهان مناسب برای تصفیه هوای منزل خود استفاده کنید.


مقاله مرتبط: “۸ تکنیک فوق العاده از فنگ شویی برای جذب ثروت و فراوانی


نظم دهی

یکی از مواردی که فضای خانه شما را بیش از بیش مملو از انرژی های منفی می کند بهم ریختگی فضای خانه است، با نظم بخشیدن به فضای اطرافتان به خوبی روحیه و حالات درونی شما هم منظم می شود و سرزنده خواهید شد. هر چیزی که جلوی دست و پا را می گیرد و جا را بیهوده اشغال می کند از سر راه بردارید، پشت درها چیزی نگذارید درها باید بتوانند آزادانه و به طور کامل باز شوند. راهروهای ورودی را خلوت کنید، زیر تختخواب ها چیزی نگذارید و به طور کلی هیچ جا را به حال خود رها نکنید.


از راستمرد دریافت کنید: “خود هیپنوتیزم افزایش نظم و ترتیب (ویژه خانم ها)


جابجایی مبلمان معجزه آساست!

یکی از راه های هماهنگ سازی فضای خانه جابجایی مبلمان به محل های مناسب تر به لحاظ انرژیک است. یک تغییر دکوراسیون مناسب به خوبی می تواند فضای شما را دگرگون کنند. اما توجه داشته باشید که هرگز مبلمان را طوری نچینید که زوایای تیز آن به سمت شما باشد، این کار انرژی درونی شما را برهم می زند. مبلمان بیش از اندازه بزرگ و دست و پا گیر، فضای خالی خانه را اشغال می کنند. توجه داشته باشید که مرکز خانه، اتاق خواب و آپارتمان را در حد امکان خالی و منظم نگه دارید. اینکار به انرژی اجازه جریان یافتن می دهد.


مقاله مرتبط: “جذب عشق با فنگ شویی – ۱۱ ترفند کاربردی


تاثیر نور و رنگ در دکوراسیون را فراموش نکنید!

نوردرمانی در دکوراسیون داخلی را هرگز فراموش نکنید، اغلب افراد دلیل نبود نور کافی دچار افسردگی می شوند پس استفاده از نور مناسب در فضا بسیار مهم است. در طول روز باید نور طبیعی به خانه بتابد که با کنار زدن پرده محقق می شود. گوشه های اتاق، طاقچه ها، اتاقهای بدون پنجره و زیر سقف های شیب دار با تابش نورهای سقفی و دیواری زنده تر خواهد شد. حتی می توانید در این بخش ها از شمع استفاده کنید که نیروهای مثبت را گسترش می دهند. انتخاب رنگ ها بسیار مهم است مثلا رنگ های مهیج مانند قرمز یا نارنجی آرامش خواب و اتاق خواب را برهم می زنند. رنگ های آرامشبخش را برای اتاق نشیمن انتخاب کنید و اجازه دهید رنگ ها خانه شما را دل انگیز و لذت بخش کند.


مقاله مرتبط: “حیوانات فنگ شویی و نمادپردازی، معنا و مفهوم آن ها


در استفاده از تابلوها دقت کنید!

هرفرد دیدگاه خاصی در رابطه با زیبایی دارد. بنابراین به احساس درونی خود اعتماد کنید، و طرحی را که خود می پسندین به عنوان تابلوهای خود انتخاب کنید، اما به چند نکته در خرید تابلوها دقت کنید، از قاب های شیشه ای اجتناب کنید و به جای آن ها قاب هایی از جنس چوب یا فلز تهیه کنید. تابلوهایی با موضوع مثبت انتخاب کنید، تابلوهای با رنگ های تیره کسل کننده اند پس برای اتاق خواب ها مناسب نمی باشند. دقت کنید که نقاشی ها و تصاویر روح دارند و با قرار دادن یک تصویر منفی یا اهریمنی، چنین روحی را در منزل خود راه داده اید. تصاویری از طبیعت یا زیبایی های هنری بهترین انتخاب ها هستند.

حضور آینه ها را جدی بگیرید!

آینه ها یکی از مهمترین عناصر موجود در فضای داخلی می باشند که انرژی های مثبت را در فضا منعکس می کنند. شکل آینه ها در فضا بسیار مهم است در فنگ شویی آینه های مسطح و محدب بسیار مورد استفاده است، آینه های محدب انرژی های منفی و مخرب را از بین می برد و از طرفی انرژی های مثبت را به سمت گوشه ها و زوایایی که انرژی نمی گیرند سوق می دهند. در فنگ شویی آینه های هشت ضلعی جایگاه ویژه ای دارد، قاب های هشت وجهی انرژی مثبت را تقویت می کنند و قاب های گرد به حفظ انرژی مثبت در فضا بیشتر کمک می کنند. حضور آینه های مسطح را در فضاهای کوچک نیز بیشتر جدی بگیرید چرا که آینه های مسطح این فضاها را بزرگ تر جلوه می دهد.

 


مقال مرتبط: “راهنمای جامع انتخاب کریستال های فنگشویی _ کدام کریستال برای من مناسب تر است؟


گیاهان آپارتمانی بهترین راه تقویت انرژی مثبت در فضا !

گیاهان خانگی همیشه نیروی تازه ای به فضای شما می بخشند، وقتی در آپارتمان خود گیاهان مختلفی قرار دهید که خصوصیات هر کدام از آن ها مکمل دیگری است، باعث ایجاد جریان منظم انرژی مثبت در فضا می شود. گیاهانی که برگ های تیز و سوزنی مانند کاکتوس دارند در اتاق خواب، نشیمن و غذاخوری قرار ندهید، آن ها انرژی منفی را جذب می کنند که بر روح و روان شما تاثیر نا مطلوبی می گذارد. در گوشه های کم نور و زیر سقف های شیب دار حضور گیاهان مانند پیچک جریان انرژی مثبت را در فضا تقویت می کنند.


نوشته‌های مشابه

11 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید