|

اثرات اعجاب انگیز سنگ نمک هیمالیا بر استرس، اضطراب و سردرد!

سنگ نمک هیمالیایی، چگونه استرس، اضطراب و سردردهای شدید مردم را تسکین می دهند؟

میلیون ها سال پیش دریای کم عمقی در شمال پاکستان کنونی وجود داشت. با گذشت زمان، آب این دریاچه تبخیر شد و از همه ی چیزی که وجود داشت، چندین تن نمک بلورین دریایی باقی ماند. این دریا اکنون در زیر کوه های غنی از نمک معدنی دفن شده است. اینجا، همان مکانی است که نمک دریایی صورتی هیمالیایی در آن یافت و استخراج می شود.


خواص سنگ نمک هیمالیا

شکل گیری طبیعی صفحات زیرزمینی، باعث شد تا 84 ماده ی معدنی دیگر به نمک افزوده شوند. این مواد شامل؛ مس، کلسیم، آهن، سولفات ها، روی، و خیلی از چیزهای دیگر هستند. اینگونه شد که بیشترین مواد معدنی متراکم جهان در چنین سنگ نمکی جای گرفت. با اینکه معادن نمک برای سال ها فعالیت می کردند ولی مزایای بسیار زیاد سنگ های نمک در سلامتی انسان به تازگی کشف شده است.


اثر یون های بار منفی

سنگ نمک به خاطر بهره مندی از ویژگی تصفیه کنندگی طبیعی هوا می تواند شگفتی های بسیاری را برای سلامتی و محیط خانه ی شما به ارمغان بیاورد. این سنگ های نمکی باعث تولید یون های منفی شده که اساسا یونهای اکسیژن با یک الکترون اضافی به آن ها متصل می شوند.

یونهای منفی به طور طبیعی در فضای باز و در طبیعت، خصوصا در نزدیکی رودخانه ها و آبشارها و یا منابع دیگری از جریان آب تازه یافت شده و مزایای بسیاری برای ما دارند.

اعتقاد بر این است که هنگام تنفس یون های منفی، این یون ها با بدن ما واکنش نشان می دهند و اثرات مثبتی ایجاد می کنند. برای مثال، احساس شادی بیشتر، فرآیند تفکر منطقی بهتر و احساس تازگی در اطراف بدن در کنار آب، به افزایش میزان یون های منفی و قرار گرفتن در معرض آن ها نسبت داده شده است.

یکی دیگر از توانایی های یون های منفی این است که می توانند با یون های مثبت ارتباط برقرار کرده و آن ها را خنثی کنند. این برای ما مفید است. زیرا یونهای مثبت تاثیر مثبتی بر بدن انسان ندارند. یون های مثبت از طریق دستگاه های الکترونیکی مانند تلویزیون و مایکروویو تولید و منتشر می شوند. بدین ترتیب یون های مثبت برای ما مضر بوده و ممکن است اثراتی مانند؛ آلرژی، سردرد، استرس و مشکلات مربوط به خواب را برای ما به ارمغان بیاورند.


لامپ نمک هیمالیا در خانه

با داشتن یک لامپ نمک در خانه حضور یون های مثبت کاهش یافته و مقدار یون های منفی در آن محیط افزایش می یابند. بسیاری از افراد متوجه اثرات الکترونیکی مضر، خاموش و پنهان یون های مثبت نمی شوند و یا آن ها را نادیده می گیرند. اما با استفاده از یک لامپ نمکی می توانید هوایی که تنفس می کنید را پاکیزه تر کرده و محیطی که در آن حضور دارید را آرامتر و بهتر کنید.

یکی از اثرات مثبت سنگ نمک هیمالیا، تسکین اضطراب است. اگر شما بین میلیون ها نفر انسانی قرار گرفته اید که از اختلالت اضطرابی رنج می برند، یک لامپ نمک هیمالیایی واقعا می تواند برایتان مفید باشد.

برای این که از اثرات درمانی سنگ های نمک به خوبی بهره مند شوید باید تعدادی از آن ها را در منزل خود داشته باشید. اگر برایتان ممکن است آن ها را در کنار دستگاه های الکترونیکی قرار دهید.


هم اکنون می توانید بسته جامع رفع استرس و اضطراب را از راستمرد دریافت کنید:


چند مورد از اثرات درمانی گزارش شده ی سنگ نمک عبارتند از؛

– کاهش سردرد و میگرن

– کاهش میزان استرس و تاثیرگذاری بر روی اختلالات اضطرابی

– درمان آلرژی، مشکلات سینوسی و سرماخوردگی

– تسکین آرتروز و رماتیسم

– کمک به بهبود مشکلات تنفسی و آسم

– بهبود مشکلات بی خوابی


یکی از تاثیرات مهم سنگ نمک هیمالیا، تاثیر معنوی آن است. نمک هیمالیا قادر است فضای محیط را از نیروها و انرژی های منفی پاکسازی نماید. بهمین ترتیب محیطی معنوی تر و تهی از افکار زائد را برای شما فراهم میکند. بدین ترتیب می توانید مراقبه و تمارین معنوی خود را کارآمدتر و قدرتمندتر انجام دهید.

بطور کلی سنگ ها و کریستال ها اثرات شفابخش قدرتمندی دارند. این کریستال ها را هم اینک میتوانید از فروشگاه سنگچین تهیه کنید:


منبع: https://www.sun-gazing.com/way-himalayan-salt-lamps-relieving-peoples-stress-anxiety-migraines/

نوشته‌های مشابه

6 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید