شماره کدام شکل، گویای شخصیت شماست؟ یک تصویر را انتخاب کنید!

تست روانشناسی با تصویر: از میان شش تصویر بالا، تصویری را که احساس می کنید رضایت بیشتری برایتان بهمراه دارد را انتخاب کنید و سپس ویژگی های شخصیت خودتان را براساس انتخابتان بخوانید:

شماره 1 “عاقل و سازگار”

در زندگی به رفتار و عشق ساده و بی پیرایه اهمیت می دهید. دیگران به شما اعتماد می کنند. به دوستان نزدیک خود امنیت و آرامش می دهید. اطرافیان به عنوان شخصی خونگرم و با محبت شما را تحسین می کنند.. از موارد پیش پا افتاده و کلیشه ای دوری می نمایید. لباس و پوشش شما ساده ولی آراسته است


شماره 2 “تحلیل گر، قابل اعتماد و متکی به خود”

حساسیت کنونی شما همیشگی ست. تمایل دارید که اطراف خود را با چیزهای زیبایی محصور کنید تا مورد توجه قرار گیرید . فرهنگ نقش مهمی در زندگی شما دارد.خود را با وقار و کم نظیر می دانید و به سطح فرهنگی افراد اهمیت می دهید


شماره 3 “آسوده خاطر ، سرحال و بانشاط”

عاشق زندگی آزادید و سعی می کنید حداکثر استفاده و لذت را از ان ببرید. اعتقاد دارید هر فرد فقط یک بار زندگی می کند. نسبت به مسائل مختلف بسیار کنجکاو و صادق هستید هیچ چیز برایتان بدتر از مقید بودن و محدود کردن نیست. همیشه آماده و مشتقاق رویدادهای غیر منتظره هستید.


شماره 4 “مستقل و نامعلوم”

خواستار زندگی آزاد و بدون وابستگی هستید تا خودتان مسیر زندگی را مشخص سازید. تمایل هنرمندانه ای در کار و فعالیت های خود دارید. به آزادی خود اعتقاد دارید و بعضی اوقات کارهایی می کنید که برخلاف موردی است که از شما انتظار می رود. شیوه زندگی شما بسیار فرد گرایانه است. برطبق عقاید و باورهای خود زندگی می کنید و از تقلید خوشتان نمی آید.


شماره 5 “دورن گرا ، احساسی و متفکر”

ترجیح می دهید تنها باشید تا این که صحبت کلیشه ای با دیگران داشته باشید. رابطه محکمی با دوستان خود دارید و این کار به شما یک آرامش درونی را که به آن احتیاج دارید، می دهد. از سطحی بودن بیزارید. می توانید مدت طولانی تنها باشید و خیلی کم خسته می شوید


شماره 6 “عمل گرا، مطمئن به خود و ماهر”

مسئولیت زندگی خود را به عهده می گیرید و به رفتار و کار خود بیشتر از شانس اهمیت می دهید. مسائل مختلف را به صورت عملی و ساده حل می کنید. نگاه واقع بینانه ای به اتفاقات روزمره زندگی دارید و سعی دارید مسائل را بدون تزلزل حل کنید.


بدیهی است که در مسیر خودشناسی، این تست و مطالب مشابه، نوعی سرگرمی  و تفریح به شمار می روند و شما می توانید از هر سرگرمی در زندگی درس هایی بیاموزید. راستمرد در زمینه خودشناسی، همراهان خود را به بینش و آگاهی عمیق فرا می خواند.


سایر تست های شخصیت شناسی تصاویر را از راستمرد بخوانید:

رنگ ذهن شما کدام است؟ یک تصویر را انتخاب کنید!

طبیعت‌ درون شما در کدام مسیر نهفته است؟ یک تصویر را انتخاب کنید!

کدام خورشید بیانگر ویژگی شخصیت شماست؟ یک تصویر را انتخاب کنید!”

پیغام معنوی این هفته ی شما در کدام کارت تاروت نهفته است؟ یک تصویر را انتخاب کنید!

کدام صدف چهره ی پنهان شماست؟ یک تصویر را انتخاب کنید!

نوشته‌های مشابه

15 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید