علم و عرفان _ وقتی دانشمندان برای تشخیص سلامت، از چاکراها استفاده میکنند!

exploring-mysticism-1

امروزه تحلیلات الکتروفوتونیک در پزشکی، توجهات بیشتری  از سوی دانشمندان و محققان سراسر دنیا به خود جذب کرده است. تمام این تحقیقات نشان میدهد که بشر روز به روز بیشتر به درک علمی از عرفان کهن شرقی نزدیک میشود.

این روزها شباهتهای بسیاری را میتوان میان علم و عرفان مشاهده کرد. بخصوص زمانی که صحبت از فیزیک کوانتوم و علم عصب شناسی میشود، علم و عرفان رابطه بسیاری پیدا می کنند. در اواسط قرن نوزدهم، کنستانتین کوروتف-پروفسور علوم کامپیوتر و بیوفیزیک در دانشگاه فدرال آی تی، مکانیک و چشم سنتپترزبورگ؛ وسیله علمی را بر اساس سیستم کانالهای انرژی چین باستان طرح نمود. این وسیله برای اندازه گیری ارگانیسم های زنده و همچنین محیط میباشد که بدون هیچ دردی میتواند وضعیت غیرعادی در سلامت بدن را چه از لحاظ فیزیکی و چه روانی؛ مشخص کند. نام این وسیله جی دی وی است.

نحوه کارکرد این وسیله بدین صورت است که جریان الکتریکی کاملاً بدون دردی را به سر انگشتان وصل میکنند که کمتر از یک هزارم ثانیه طول میکشد. هرکدام از قسمتهای نوک انگشت فرد، از لحاظ انرژی به ارگانها و سیستمهای اندامی مشخص وصل میباشد؛ مانند سیستم تنفسی. واکنش بدن به این جریان، در شکل یک «ابر الکترونی» که از فوتونهای انرژی سبک تشکیل شده؛ اندازه گیری میشود. چشم انسان قادر به دیدن تابش ناشی از عبور این الکتریسیته نیست(انسان تنها میتواند یک درصد از کل طیف نیروی مغناطیسی را مشاهده کند).

این تابش بوسیله یک سیستم دوربینی سی سی دی چشمی ضبط میگردد و سپس به زبان یک کامپیوتر دیجیتال برگردادنده میشود. در برنامه های نرم افزار جی دی وی، تصویرگرفته شده از  میزان تابش در بخشهای مختلف انگشت، بر روی شکل بدن یک انسان می آید تا با مکان ارگانها و سیستم های مختلف بدن؛ مطابقت داده شود. در نتیجه عکسهای میدان انرژی تهیه میشود که با آن میتوان سطح فیزیولوژیکی از عملکرد بدن انسان را بصورت شهودی تحلیل نمود. این اختراع تایید شده و بعنوان یک وسیله معمول تشخیص پزشکی، توسط وزارت سلامت روسیه با توصیه آکادمی علوم روسی؛ ثبت گردیده است.

طبق تئوریهای متافیزیک شرق در مورد طب آیوروداییک هندی، هفت چاکرا یا مرکز انرژی وجود دارد که به سلامت جسمی، روانی، عاطفی، و معنوی فرد مربوط میشوند. این چاکراهای انرژی که در مکانهای مختلف در مسیر ستون فقرات قرار گرفته اند؛ از دنبالچه شروع شده و تا تاج سر بالا می آیند.

هر چاکرا سطح ارتعاشی متفاوتی دارد. اکنون میتوان با نرم افزار جدید بیو ول، انرژی چاکراها را بصورت کمی تخمین زد و سطح فعالیتشان را بصورت واضح نمایش داد و مشخص کرد که نسبت به افراد سالم و باتعادل بالا، در چه وضعیتی قرار دارند.

نتایج زیر مربوط به یک مطالعه موردی توسط دکتر پرادیپ دسپانده- پروفسور بازنشسته بخش مهندسی شیمی در دانشگاه لویی ویل میباشد که بیش از ۱۰۰ نفر شرکت کننده در آن حضور داشته اند. درنظر داشته باشید که در روسیه نیز مطالعات بالینی با بیش از ده هزار شرکت کننده با چالش های گوناگون سلامتی، به ثبت رسیده است.

Screen-Shot-2014-03-12-at-1.34در تصویر سمت چپ، میدان انرژی و چاکرای یک فرد سالم را مشاهده میکنید و در تصویر سمت راست فردی که سلامت و عواطف نامتعادلی دارد.

براساس این نتایج، سلامت و تعادل عاطفی فرد به این موارد ارتباط دارد: صداقت و درستی، ثبات، رحم و دلسوزی، سپاسگذاری، توانایی تشخیص حقیقت از اشتباه، مهربانی بی چون و چرا، و داشتن ظرفیتی که بتوانند علی رغم هر چه در دنیای بیرونی اتفاق می افتد؛ آرام بمانند.

از طرف دیگر عدم سلامت و حالت عاطفی نامتعادل، به این خصوصیات مربوط میشود: وابستگی، نفس، حرص، دروغ، ترس، خشم، اذیت و آزار، غم و… .

این تحقیقات و مطالعات همه بیانگر این است که هر چه رو به جلو پیش میرویم، به درک و اثباتهای علمی بیشتری نسبت به آموزه های باستانی و بعبارتی نزدیک شدن علم و عرفان بهم میرسیم .

 خرد باستانی دوباره به بشر بازمیگردد!!

منبع: www.collective-evolution.com

نوشته‌های مشابه

26 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید