راهنمای کنترل امیال جنسی

راهنمای کنترل امیال جنسی

راهنمای کاربردی کنترل امیال جنسی

میل به داشتن رابطه جنسی، بخشی طبیعی و غریزی از وجود انسان است. هر چند این امیال هم مثل هر چیز دیگری اگر از حد تعادل خارج شوند، هم باعث بروز مشکلات عدیده ای در زندگی می شوند هم باعث از دست رفتن انرژی های حیاتی بدن. معمولا افراد برای کنترل نیروی جنسی به راههای بسیار گران و انواع داروها روی می آورند که اغلب هم نتیجه مطلوبی نمیدهد. اما در این راهنمای راستمرد چطور؛ ما عملی ترین و کاربردی ترین راههای کنترل نیروی جنسی را برای شما گردآورده ایم که می توانند به سادگی توسط هر کسی تمرین شوند و نتایج بسیار گرانبهایی به همراه داشته باشند.

دقت کنید در انتهای این صفحه علاوه بر جزوه به شما فایل صوتی خودهیپنوتیزم کنترل میل جنسی هم توصیه شده که میتوانید آنرا نیز تهیه کنید و در طول مدتی که دارید تمرینات جزوه را انجام میدهید می توانید به آن فایل هم گوش کنید و به این صورت نتیجه گیری خود را چندین برابر افزایش دهید.

لینک دانلود جزوه:

دانلود با امتیاز:

محتوای ویژه

برای خرید با امتیاز در سایت لاگین کنید یا اگر عضو نیستید ثبت نام کنید

خرید مستقیم:

۲۰.۰۰۰ تومانافزودن به سبد خرید


همچنین فایل صوتی تلقینات پنهان کنترل امیال جنسی برای این مشکل می تواند با تاثیر برناخودآگاه بسیار کمک کننده باشد.

 

نوشته‌های مشابه

10 دیدگاه

    1. سلام. راهنماهای راستمرد چطور ترجمه یک یا چند مقاله و راهنمای انگلیسی هستن که برای استفاده دوستانی که مسلط به زبان نیستن قرارداده شدن. هزینه ش هم دستمزد تیم مترجمین و گرداورندگان هست. شما میتونین از هزاران مقاله رایگان در زمینه های مختلف که در سایت قرار داره استفاده کنین

    1. راهنماهای راستمرد کلیشه ای نیستن بلکه به صورت جامع و کاربردی موضوعات مورد نظر رو اموزش میدن.
      در مورد استحاله جنسی یا کیمیاگری درونی هم گول کانال های تجاری رو نخورید، این کار سالها زمان نیاز داره و حداقلش تسلط کامل بر تای چی هست و بعد از اون هم نی کونگ که برای یک آدم عادی این سطوح به علت کمبود وقت و… اصلا قابل دستیابی نیستن.

دیدگاهتان را بنویسید