خودهیپنوتیزم تسکین سر درد

فایل صوتی خودهیپنوتیزم رفع سر درد

headache

آیا هر از گاهی دچار سردرد می شوید ولی ترجیح می دهید از مسکن و داروهای شیمیایی برای برطرف کردن آن استفاده نکنید؟

سردرد مشکل شایعی ست که به دلایل گوناگون برای همه ما اتفاق می افتد و وقتی می آید، حاضریم هر کاری بکنیم تا آرام گیرد. به خصوص در زندگی امروزه که با انواع تشعشعات و فرکانس های مضر و استرس و فشارهای روانی درگیر هستیم. شاید باور نکنید که آرام کردن ذهن، تن آرامی و یک سری تلقین های ساده هیپنوتیزمی می تواند چه معجزه ای برای رهایی شما از این درد انجام دهد. کافی ست این فایل صوتی را تهیه کنید و هر زمان که  نیاز داشتید، به آن گوش فرادهید.

توجه: این فایل صوتی خوددرمانی برای درمان سردردهای میگرنی و ناشی از مشکلات اعصاب مغزی تهیه نشده و لازم است درمان پزشکی خود را ادامه دهید، ولی می تواند در کاستن شدت درد و طول زمان آن به شما کمک کند.

لینک دانلود :

دانلود با امتیاز:

محتوای ویژه

برای خرید با امتیاز در سایت لاگین کنید یا اگر عضو نیستید ثبت نام کنید

خرید مستقیم:

۹۹.۰۰۰ تومانافزودن به سبد خرید


جامع ترین مقاله اینترنت درباره هیپنوتیزم به زبان فارسی را از راستمرد بخوانید: “هیپنوتیزم چیست – جامع ترین راهنمای هیپنوتیزم در اینترنت

 صفحه اصلی فایل های صوتی خود هیپنوتیزم را نیز برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاهده مقالات علمی در رابطه با اثربخشی هیپنوتیزم حتما مشاهده کنید.

نوشته‌های مشابه

12 دیدگاه

    1. درکنار درمان مناسب بله موثره .
      چون علل سردردها متفاوته شما درکنار استفاده از این فایل صوتی سابلیمینال که موانع ذهنی برای رفع مشکل رو ازبین میبره.باید عواملی که خودتون روش اثر گذارید مثلا کم خوابی وخستگی رو ازبین ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید