۷ کریستالی که عشق و آرامش را به زندگی شما می آورند!

۷ کریستالی که به شما کمک می کنند تا روابط عاطفی تان قدرتمندتر شده و بهبود یابد

بسیاری از مردم هنگام جشن ها و یا مواقع خاصی است که به سراغ خرید کریستال ها می روند. کاربرد کریستال ها فراتر از آن چیزی است که در بین عموم مردم شناخته می شود. کریستال ها می توانند انرژی الهی را به خودشان جذب کرده و آن را در فضای اطرافشان منتشر کنند و اینگونه اثرات خود را به جای خواهند گذاشت.

اثرات درمانی کریستال ها، واقعا حقیقت داشته و جالب است بدانید که کریستال ها می توانند بر روی چاکراهای فرد، اثر زیادی از خود بر جای بگذارند. اگر بخواهم بهتر برایتان توضیح دهم، کریستال ها، انرژی را دریافت کرده و پس از متمرکز کردن انرژی به آزادسازی آن می پردازند.

هر کریستالی اثرات درمانی و خواص مربوط به خود را دارا بوده و در زمینه ی مرتبط با خود به کار گرفته می شود. برای اطلاع از کاربرد دقیق هر کریستال و نحوه استفاده از آنها، به شما پیشنهاد میکنیم راهنمای جامع کار با کریستال ها، اثر روناک را تهیه کنید.

** استفاده از کریستال های هفت چاکرا یکی از روش های موثر برای تنظیم و متعادل کردن چاکراها ست. این کریستال ها را هم اینک میتوانید از فروشگاه سنگچین تهیه کنید:


در ادامه هفت کریستالی قدرتمند را به شما معرفی میکنیم. با بکارگیری این هفت کریستال می توانید روابط عاطفی خود را بهبود بخشیده و آرامش و اقتدار بیشتری کسب کنید:

۱- رز کوارتز یا کوارتز صورتی:

 کریستالی زیبا و لطیف است که آورنده عشق بی قید و شرط است. در فنگ شویی توصیه می شود برای جذب عشق در خانه، در اتاق خوابتان کریستال کوارتز صورتی قرار دهید. این کریستال نیروی شفقت و عشق را در قلب خود شما بارور می کند.


هم اکنون بخوانید: “جذب عشق با فنگ شویی – ۱۱ ترفند کاربردی


۲-  پرهنیت: 

کریستالی زیبا و ملایم است که هم قابلیت شفادهندگی قلب فیزیکی شما را داراست هم قادر است احساسات ناشی از شکستن قلبتان را التیام ببخشد. پرهنیت می تواند شکاف های روح شما را درمان کند و آرامش قلبی برای شما به ارمغان آورد. همچنین کریستالی مناسب برای همراهی فرشته ی رافائیل با شماست.


هم اکنون دریافت کنید: “مراقبه صوتی روز چهارشنبه با فرشته رافائیل – رایگان


۳-  گارنت یا لعل: 

این کریستال، کریستالی قدرتمند جهت برانگیختن شور و شوق، شهوت و احساسات هیجانی در فرد است. لعل امنیت و نشاط را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

۴- عقیق آتشین:

کریستالی است که به شما انرژی و استقامت می بخشد. هم چنین موجب بروز تغییرات خواهد شد. رکود و شرایط ثابت را از بین می برد و جرقه های وقوع عشق، رابطه و تغییری که بدنبالش هستید را شعله ور می کند.

۵- کلسیت صورتی یا کلسیت مانگانو: 

شکست ها و ناکامی های گذشته را تسکین می دهد. ناامیدی ها و زخم های روابط پیشین را التیام خواهد بخشید. کلسیت صورتی کریستالی قدرتمند برای باز کردن چاکرای قلب است.


همچنین نگاه کنید به: “راه های عملی درمان چاکرای قلب


۶-  سنگ ماه یا حَجَرُالقَمَر:

 همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، سنگ ماه کریستالی بسیار زیبا و اسرارآمیز است. این سنگ قادر است روابط شما را عاشقانه تر کند. عشق را میان زوجین افزایش ببخشد و همچنین عشق به خویشتن را در شما بوجود آورد.

۷- رودوکروزیت:

انرژی منفی را دفع می کند. افسردگی را از بین می برد و در شما نگاه مثبت تری بوجود می آورد. هم چنین این سنگ چاکرای قلب را تحریک می کند.


پاکسازی کریستال

بعد از انتخاب و تهیه کریستال مورد نظرتان باید آن را پاکسازی کنید. بهترین را این است که آنرا با گیاه مریم گلی، تمیز کنید. می توانید کریستال را در معرض بخور یا دود مریم گلی قرار دهید. همچنین می توانید آب نمک مقدس تهیه کنید و به روی کریستال بپاشید.


چگونه با کریستال ها کار کنیم؟

می توانید کریستال را به گردن خود آویزان کنید.

می توانید کریستال را روی چاکرای قلب خودتان قرار دهید.

می توانید کریستال را در دست چپ خود نگه دارید.

می توانید کریستال را کنار تخت خواب خودتان قرار دهید.


برنامه ریزی کریستال

 کریستالی که تهیه کرده اید را با نیت آمدن عشق به زندگی تان برنامه ریزی کنید. می توانید نیت خود را برای کریستال تکرار کنید. مثلا به او بگویید: “من به آرامی و با اطمینان قلبم را باز می کنم”.

برای استفاده از کریستال ها در جهت بهبود سلامت چاکراها می توانید به جدول زیر مراجعه کنید:


توصیه می کنم پس از ورود هر کریستالی به زندگیتان، تجربیاتی که برایتان رخ می دهد را یادداشت کنید. اینگونه می توانید تشخیص دهد که پس از هماهنگی کریستال با نیت تان چه تغییری در زندگی تان رخ داده است. همچنین می توانید در قسمت نظرات، تجربیات خود را برای ما بنویسید.


منبع: https://www.awakeningpeople.com/7-crystals-that-will-help-empower-and-improve-your-love-life.html

نوشته‌های مشابه

15 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید