کدام خورشید بیانگر ویژگی شخصیت شماست؟ یک تصویر را انتخاب کنید!

sun test

از تصویر بالا یکی از خورشید ها را انتخاب کنید. نقشی را برگزینید که احساس میکنید مناسب شماست و به سمت آن کشیده می شوید. در هر نقش یکی از خصایص درونی شما نهفته است؛ پس ویژگی خاص شخیصیتی تان را در ادامه بخوانید:

1_ ویژگی خاص شخصیتی شما این است که همیشه مثبت هستید و همیشه به دنبال راهی برای بهتر شدن می گردید. به راحتی دلسرد نمی شوید و سر حرفتان می مانید. شما همیشه نیمه پر لیوان را می بینید. این دیدگاه به زندگی شما را انعطاف پذیر می سازد و در هر موقعیتی کسانی که دوستشان دارید را حمایت می کنید. برونگرا هستید اما گاهی اوقات برای این که کسی ناراحت نشود همه چیز را در خودتان نگه می دارید.


مقالات مشابه : کارمایی که در هفته آینده تجربه می کنید کدامست؟ یک تصویر را انتخاب کنید!


2_ از ویژگی های بارز شخصیتی شما فضای شخصی و احترام اطرافیان است. بیشتر درونگرا هستید. زیاد از مردم فاصله نمی گیرید اما کم حرف هستید. برای صداقت و مهربانی ارزش قائل هستید. همیشه آماده کمک به دوستانتان هستید به همین دلیل باید مراقب باشید که از شما سواستفاده نشود. همیشه به حس ششم خود اعتماد کنید زیرا شما را از این موقعیت های نامناسب دور می کند.


پیغام معنوی این هفته ی شما در کدام کارت تاروت نهفته است؟ یک تصویر را انتخاب کنید!


3_ در ماجراجویی ها بسیار باهوش، کنجکاو و شجاع هستید. بسیار صادق و شفاف و روشنفکر هستید و با قضاوت های خود مشکل نمی سازید. شما رهبر و راهنما زاده شده اید. دیگران به حس درست و غلط شما احترام می گذارند و برای ایده های آموزشی شما ارزش قائل هستند.


وضعیت این هفته هاله شما کدامست؟ یک تصویر را انتخاب کنید!


4_ ویژگی بارز شخصیتی شما انرژی بی نهایت شماست. همیشه ایده های زیادی در ذهن دارید. دوست دارید با چالش های جدید مواجه شوید و فرصت تجربیات جدید را از دست نمی دهید. عاشق زندگی کردن هستید و دوست دارید به بهترین نحو ممکن زندگی کنید به همین دلیل اهداف بزرگی در زندگی دارید.


پیام این هفته روحتان چیست؟ یک تصویر را انتخاب کنید!


5_ دوست دارید به دیگران در مشکلات کمک کنید و نیازهای آن ها را برطرف کنید به همین دلیل تبدیل به یک قهرمان شده اید. چه کسی بهتر از شما می تواند دنیا را نجات دهد؟ شما در زندگی دیگران نور و الهام هستید. انسان باهوشی هستید اما همیشه افکارتان را با دیگران در میان نمی گذارید.


کدام صدف چهره ی پنهان شماست؟ یک تصویر را انتخاب کنید!


6_ کسانی که این خورشید را انتخاب می کنند انسان های شادی هستند که از تمام لحظات زندگی لذت می برند. از هر مانعی در زندگی چیزهای جدیدی یاد می گیرید. از انتقادهای سازنده هراسی ندارید و صمیمیت خود را با دیگران حفظ می کنید. دیگران شما را انسان قابل اعتمادی می شناسند که مهارت های مدیریت زیادی دارد.


پیام روح شما برایتان چیست؟ یک تصویر را انتخاب کنید!


7_ اهداف زیادی دارید و در جهت رسیدن به آن ها تلاش می کنید. اگر می خواهید اهداف و رویاها به واقعیت بپیوندند باید ببینید کدام یک از آن ها ضروری تر هستند. دیگران شما را فردی با پشتکار و پر انرژی می شناسند که تاثیر مثبت روی دیگران دارد.


انرژی کدام حیوان در شما بیدار است؟ یک تصویر را انتخاب کنید!


8_ انسان صبوری هستید. کینه نمی کنید و زودرنج نیستید. از آن دسته افرادی هستید که با فکر کار می کنید تا اشتباه نکنید. درست است که عشق و محبت برای شما مهم است اما عقل را در درجه اول قرار می دهید.

https://rastmard.com/faal/


بدیهی است که در سلوک خودشناسی، این تست و مطالب مشابه، نوعی سرگرمی  و تفریح به شمار می روند و شما می توانید از هر سرگرمی در زندگی درس هایی بیاموزید. راستمرد در زمینه خودشناسی، همراهان خود را به بینش و آگاهی عمیق فرا می خواند.


سایر تست های شخصیت شناسی تصاویر را از راستمرد بخوانید:

رنگ ذهن شما کدام است؟ یک تصویر را انتخاب کنید!

طبیعت‌ درون شما در کدام مسیر نهفته است؟ یک تصویر را انتخاب کنید!

کدام خورشید بیانگر ویژگی شخصیت شماست؟ یک تصویر را انتخاب کنید!”

پیغام معنوی این هفته ی شما در کدام کارت تاروت نهفته است؟ یک تصویر را انتخاب کنید!

کدام صدف چهره ی پنهان شماست؟ یک تصویر را انتخاب کنید!

نوشته‌های مشابه

18 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید