پیغام آینده روح شما در کدام کارت نهفته است؟ یک تصویر را انتخاب کنید!

نگرش مثبت می تواند انگیزه ای برای تغییر باشد. این امکان وجود دارد که ما تا حدودی پیش بینی کنیم که چه اتفاق و رویدادی در آینده ای نزدیک در زندگی مان در انتظار ماست. خواه بتوان از آن ممانعت بعمل آورد یا از آن استفاده ای بهینه ای برد. امروز این تست شانس را برای شما تدارک دیده ایم تا در مورد پیغام آینده ی روحتان چیزهایی را بدانید. با دقت به کارت ها نگاه کنید. اجازه بدهید شهودتان شما را راهنمایی کند. کارت مورد علاقه تان را انتخاب کنید. در آن کارت یک پیغام وجود دارد که ما امیدواریم برای زندگی شما در آینده نزدیک الهام بخش باشد. کارت را انتخاب و پیغام خود را کشف نمایید.


1_ پیغام قدرت

واضح است که ما نمی توانیم تمام اتفاقاتی که در زندگی مان رخ می دهد را انتخاب نماییم. اما اغلب قادریم انتخاب کنیم چه عکس العملی در قبال اتفاقات داشته باشیم. در آینده نزدیک احساساتی وجود دارند که برای شما ایجاد محدودیت می کنند. این احساسات ممکن است منفی باشند نظیر عصبانیت، ناامیدی، یا درد. و یا حس هایی مثبت باشند نظیر خوش بینی، عشق و ایمان.

در نهایت تصمیم گیری در مورد این که با کدام احساسات می خواهید این هفته را ادامه دهید، دست شماست. نگرش هایی که تصمیم دارید در مقابل رویداد ها در پیش بگیرید نیز به دست خودتان است. اما همیشه این را به خاطر داشته باشید که هر آن چه که هستید، همان را جذب خواهید کرد. اگر دیگران را دوست بدارید، عشق را جذب خواهید کرد. اگر شاد باشید، خوشحالی را جذب می کنید.

اگر خواهان خوبی ها باشید و ذهن و دنیایتان را با رفتار شاد و مثبت پر کنید، خواهید دید  که نور و برکت در هر مکانی که پا می گذارید، ظهور پیدا می کند. تصمیم تنها با خودتان است و قطعا درست قدم خواهید برداشت. به یاد داشته باشید که شما کارت قدرت را انتخاب کردید پس بایستی با قدرت راهتان را ادامه دهید.


2_ پیغام عشق

ذهن شما به مانند پرده سفید سینماست و شما فیلمساز. شما هستید که افکار خود را طراحی می کنید. شگفت انگیز این است که افکار طراحی شده توسط شما، اغلب در دنیای واقعی نمود پیدا می کنند. اگر افکارتان مثبت هستند به فکر کردن ادامه دهید و آن افکار را برای مردم پیرامونتان بفرستید. هر شب قبل از خواب برای اتفاقات خوب روزتان سپاسگذار باشید.  حتی اگر شرایطتان ناراحت کننده باشد. اتفاقات غمگین را با عشق و خوشبینی در ذهن خود جایگزین کنید. تصور کنید اتفاقات به طریقی که شما دوست داشتید اتفاق بیفتند. همین حرکت ساده به تغییر زندگی شما منجر می شود.

شما کارت عشق را انتخاب کرده اید. بنابراین زمان آن است که آغوش خود را به سمت عشق بگشایید و تمامی چیزهای شگفت انگیزی را که کهکشان مشتاق دادن به شماست را دریافت نمایید ، زمان خوشبختی اکنون است!


3_ پیغام تغییر

این عکس و پیغام آن به زندگی شما آمد تا به شما یادآوری کند که شاد بودن باید انتخاب هر روز ست زندگی شما باشد.  با درک این حقیقت که در زندگی شرایطی وجود دارد که نمی توان تغییر داد. زمان از آن شماست تا شاد باشید. اگر فکر میکنید زمان تغییر نگرش در مورد برخی چیزها فرا رسیده؛ پس نگرشتان را تغییر دهید. مشکلی در زندگی شما وجود ندارد. فقط چالش هایی وجود دارد که باید بر آنها غلبه کنید. فراموش نکنید که بدون وجود بحران، شرایط بهتر نیز وجود نخواهند داشت.

بالاخره ناامیدی ها با ایمان جایگزین خواهند شد. هر روز بهتر از روز قبل خواهد شد. هر چند زندگی شما این جا و اکنون شگفت انگیز است، اما بهترین ها هنوز در راه هستند.

منبع:

https://www.spiritualunite.com/articles/choose-your-favourite-card-and-reveal-your-message-of-power/

ترجمه از سحر همکار راستمرد


سایر تست های شخصیت شناسی تصاویر را از راستمرد بخوانید:

رنگ ذهن شما کدام است؟ یک تصویر را انتخاب کنید!

طبیعت‌ درون شما در کدام مسیر نهفته است؟ یک تصویر را انتخاب کنید!

کدام خورشید بیانگر ویژگی شخصیت شماست؟ یک تصویر را انتخاب کنید!”

پیغام معنوی این هفته ی شما در کدام کارت تاروت نهفته است؟ یک تصویر را انتخاب کنید!

کدام صدف چهره ی پنهان شماست؟ یک تصویر را انتخاب کنید!

نوشته‌های مشابه

17 دیدگاه

  1. واقعا اعتقاد پیدا کردم به اینکه هر چیزی رو بهش فکر کنی جذب میکنی . زمان کنکورم ازم پرسیدن چه رتبه ای میخوای به شوخی یه رتبه ی نجومی گفتم ( در صورتی که درسم واقعا خوبه ) همون اتفاق برام افتاد

دیدگاهتان را بنویسید