|

پیشگیری از ویروس کرونا با تقویت سیستم ایمنی با استفاده از تنفس ویژه دوره افزایش سطح انرژی

پیشگیری از ویروس کرونا با تقویت سیستم ایمنی با استفاده از تنفس ویژه دوره افزایش سطح انرژی

با توجه به حوادث اخیر و شیوع بیماری های واگیر دار بنا به توصیه یکی از شرکت کنندگان دوره آنلاین افزایش سطح انرژی و با مشورت تیم مدیریتی راستمرد تصمیم گرفتیم یکی از درسهای دوره افزایش سطح انرژی که هدفش بالا بردن سطح انرژی و تقویت فوق العاده زیاد سیستم ایمنی بدن است را رایگان کنیم تا همه عزیزان بتوانند از آن بهره مند شوند.

ویروس کرونا

هر روز باید در انجام این روش مداومت کنید اما خیلی زود بعد از سه الی چهار روز اثر آن خودش را نشان می دهد.

با امید به اینکه هموطنان ما همواره شاد، پر انرژی و سلامت باشند!

با عشق تقدیم به شما: ❤️

کلیپ تصویری (توصیه می شود)

فایل صوتی (توصیه نمی شود و فقط در صورتی که امکان مشاهده فایل تصویری نیست این را گوش کنید):

نوشته‌های مشابه

27 دیدگاه

  1. از بابت این دوره مفید عالی که تاثیراتش فوق العاده بی نظیره خیلی متشکرم از استادان بزرگ و گرانقدر واقعا یه دنیا ممنونم که این گونه به فکر شفا و سلامتی مردم هستید درود بر همه شما عزیزان اینکار شما قابل تحسین و من از همه شما دوستان و همکاران تیم مدیریتی سایت راستمرد سپاسگزارم که همیشه رسالت وجودی خودتان را به مادیات ترجیح دادید.
    ♥ زنده باد انسانیت ♥

  2. سلام،وعرض خسته نباشید،انشاالله همیشه سلامت ومسلح به علم روز معنویت.بسیار بسیار عالی بود.از زحماتتون خیلی سپاسگزارم.امیدوارم تا آخرین لحظات عمرتان همچنان فرشته الهی وپرنور باقی بمانید.امین.موفق وموید باشید فرستادگان الهی.

  3. سلام یعنی با استفاده از این دوره میتونیم شفابخشی رو بدون جذب انرژی منفی از دیگران بگیریم؟چون من خوندم که یکی از خطرات که میتونه درمانگراها را وقتی که دیگران رو میخوان درمان کنن جذب انرژی منفی در ازای درمانشون هست.و به همین دلیل من این کار رو نکردم

    1. و اینکه(( تصمیم گرفتیم یکی از درسهای دوره افزایش سطح انرژی که هدفش بالا بردن سطح انرژی و تقویت فوق العاده زیاد سیستم ایمنی بدن است را رایگان کنیم.)) اینکه موقت رایگان کردین یا اینکه مربوط به بخش خاصی از این دوره بوده چون که من چک کردم اینطور نبود.

  4. با تشکر از ویدیو بسیار خوبتون، می خواستم بدونم چطوری می تونیم جلوی جذب علایم بیماری به خودمون را از بعد روحانی بگیریم. من به این مساله بسیار حساسم و در مواجه با افراد بیمار با فاصله چند روزعلایم اونها رو تو خودم احساس می کنم و بیمار میشم وجالب است که حتی در مورد بیماری های غیر واگیر هم صدق می کنه.این باعث ترس مضاعف من از بیماری شده ، ممنون میشم راهنماییم بفرمایید.

    1. راستش سوال منم همینه که اگه بخوام کسی رو درمان کنم.اون بیماری رو نگیرم به خاطر همین میترسم که این رو روی دیگران امتحان کنم برای خودم موفقیت آمیز بود و بدون اینکه مشکلی ایجاد بشه خودم رو خوب کردم.ولی واسه دیگران به دلیل این نکته امتحانش نکردم.

دیدگاهتان را بنویسید