هرم و راز معنای مقدس آن چیست؟ + انرژی هرم چگونه قابل دستیابی است؟

Untitled

آیا با معنای مقدس هرم آشنا هستید؟

“حقیقتی که درباره هندسه وجود دارد اینست که ما در جهانی بر پایه انرژی زندگی می کنیم  و اشکال هندسی اطرافمان از توانایی تغییر و تاثیر بر مسیرهای انرژی برخوردار هستند.”
اگر پای تان را در هرکدام از مغازه های سنگ و کریستال فروشی بگذارید، بلااستثنا با شکل هرم در بالای خوشه های کریستالی، هرم های ارگون و یا کریستال های هرم شکل، مواجه می شوید. این فقط به این دلیل نیست که هرم ها شکل بسیار خوبی دارند، بلکه نمادپردازی عمیقی درباره اهرام وجود دارد که به هزاران سال قبل برمی گردد، زمان مصر باستان و یا حتی عقب تر از آن.


من همیشه احساس می کنم که به دلیلی به سمت اهرام مصر کشیده می شوم، اگرچه شخصا از این آثار باستانی بازدید نکرده ام، اما انجام این کار در لیستم قرار دارد. گفته می شود که اهرام به عنوان مقبره هایی باستانی جهت دفن پادشاهان و ملکه های مصر یا همان فراعنه، مورد استفاده قرار می گرفته اند، با این حال، بسیاری از محققین ادعا می کنند که این تمام ماجرا درباره اهرام نیست.
نظریه دیگری که در مورد اهرام مورد بحث بوده، این است که آنها به عنوان اتاق های درمانی قدرتمند و نه به عنوان محل دفن مورد استفاده قرار می گرفته اند. این اتاق ها محل درمان اطبائی بوده که به قدرت های شفابخشی و جادوگری قادر بودند.  مصریان باستان به برخی از علوم پیشرفته دسترسی داشته اند که ما هنوز در مورد آنها بی اطلاعیم. چگونگی ساخت اهرام باستانی مصر، هنوز هم به عنوان یک راز برای انسان باقی مانده است اما، به نظر می رسد که این هرم ها قطعا دارای نوعی از قدرت های درمانی بوده اند که شاید در طول تاریخ به دست فراموشی سپرده شده اند.


 اهرام از جایگاه مقدسی در بین فرهنگ های مختلف جهان برخوردار هستند. بسیاری از کلیساها با مناره هایی هرم شکل و سازه های هرمی باستانی ساخته شده اند که مشابه شان نه تنها در مصر، بلکه در آمریکی جنوبی و نقاطی از آسیا هم وجود دارد.
حتی محل سکونت بومیان آمریکایی هم که به عنوان “تیپی” شناخته می شود،  شکلی شبیه به هرم دارد. اعتقاد بر این بوده است که این شکل هندسی به آن ها کمک می کند تا به زمین و آسمان های بالا متصل شوند و با قدرت های برتر ارتباط بگیرند. آنها بر این باور بودند که در حقیقت، آنچه که باعث قدرتمندی هرم می شود، توانایی انتقال و جمع آوری انرژی از قلمروی ستارگان، سیارات و یا جهان های دیگر به سمت زمین است. این باور مشترک بسیاری از ادیان و آیین ها نیز بوده است. به بیانی راه انتقال انرژی و نیروهای ماورایی از طریق شکل هندسی هرم، بسادگی اتفاق می افتد. سطح زیرین هرم، نشان دهنده ی شالوده ای جامد و زمینی است که در مقطعی بزرگ به زمین متصل می شود و بار انرژی های اضافی را با زمین تبادل می کند، در حالی که نوک آن قادر است تا به قلمروهای برتری از آگاهی دسترسی پیدا کند و انرژی آسمانی را دریافت نماید.


به خاطر شکل منحصر بفرد این سازه، هرگونه انرژی وارد شده به داخل آن، از توانایی پاکسازی و پالایندگی برخوردار می شود. هرم ها مانند نوعی فیلتر عمل می کنند؛ چرا که به تولید یون منفی می پردازند که می تواند میدان الکترومغناطیسی بدن را متعادل کرده و بهبود بخشد.

اعتقاد بر این است که با نشستن در داخل یک هرم، مراکز انرژی شما (چاکراها) متعادل می شوند و راحت تر می توانید به دریافت پیغام از شهود و یا موجودات معنوی مانند فرشتگان بپردازید. هم چنین این باور وجود دارد که با نشستن درون هرم، هاله شما مجددا شارژ شده و روشن تر نمایان می شود.

نشان داده شده است که قرار دادن مواد غذایی، گیاهان و سایر ملحقات دیگر درون یک هرم، انرژی حیاتی (پرانا) و اثربخشی آن ها را افزایش داده و موجب کمک به حفظ ساختار آن ها می شود.

کریستال ها می توانند درون ساختارهای هرمی به شکل موثرتری شارژ شوند و هم چنین گفته شده است که مراقبه درون یک هرم دارای فواید زیادی بوده و استرس را کاهش می دهد.

** همچنین استفاده از کریستال های هفت چاکرا یکی دیگر از روش های موثر برای تنظیم و متعادل کردن چاکراها ست. این کریستال ها را هم اینک میتوانید از فروشگاه سنگچین تهیه کنید:

هرم ها می توانند به جذب نیروی محرکه ی برقی مضر بپردازند و سایر فرکانس های انرژیک ای را که برای سلامتی تان ضرر دارد را جذب کنند.


ما در جهانی بر پایه انرژی زندگی می کنیم  و اشکال هندسی اطرافمان از توانایی تغییر و تاثیر بر مسیرهای انرژی برخوردار هستند. اشکال مختلف به مهار انرژی های متفاوتی می پردازند، چنین انرژی هایی می توانند ما را به شیوه ای ظریف و ژرف تحت تاثیر قرار دهند.

منبع: http://www.spiritualunite.com/articles/the-sacred-meaning-of-the-pyramid/

نوشته‌های مشابه

24 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید