ماندالا خود را انتخاب کنید و ببینید پیام درونی آن برایتان چیست!

تست ماندالا

ماندالاها از زمان های بسیار قدیم اسرار را در اعماق الگوهای پیچیده ی خود حفظ کرده و به جهان ارائه می دهند. هر کدام از این ها پیام متفاوتی در بر دارد. جذاب ترین ماندالا را برای خود انتخاب کرده و سپس بخوانید تا پیام پنهانی درون این نمادهای بودایی و هندویی جهان متافیزیکی را دریابید.

ماندالای ۱# : بلندپرواز و عادل

انتخاب این ماندالا بیانگر این حقیقت است که شما اغلب تلاش می کنید تا کارها را به درستی انجام دهید، در حالی که هنوز کسب چیزی که لازم دارید خارج از شرایط می باشد. شما عادت دارید تا با جدیت تمام وظیفه ای را به اتمام برسانید یا کاری تفننی را برای فردی که دوستش دارید تکمیل کنید. شما اغلب احساس کمبود می کنید، و به نظر می رسد که کسی کار سختی را که انجام می دهید را درک نمی کند. شما به واسطه ی حس قوی از آن چه که درست و یا اشتباه است هدایت می شوید و فردی هستید که اغلب اشتیاق به ریسک و خطر دارید‌.


ماندالای ۲# : صادق و جذاب

انتخاب این ماندالا بدین معنیست که شما فردی صادق هستید؛ صرف نظر از این که چقدر از بابت آن لطمه می بینید. شما  ارزش همیشگی سخن حق را تشخیص می دهید و به عنوان کسی  شناخته می شوید که  در زندگی نظرهای صادقانه دارد. به دلیل صداقت بی پرده تان شما قادر به ایجاد روابط حقیقی و طولانی مدت با افرادی هستید که برای مشاوره نزد شما می آیند.  شما واقعا جالب هستید و بهترین داستان های زندگی را دارا می باشید، و استعداد این را دارید که مردم را بخندانید.


ماندالای ۳# : متفکر و با دقت

انتخاب این ماندالا نشانگر این است که شما شخصی هستید که در مورد سایر مردم فکر می کنید. اغلب به نیازهای مردم اطراف خود توجه دارید. شما اشتیاق به بسط خرد و ذهن خود و کسب مهارت های جدید دارید. شما اغلب در صدر مسائل قرار دارید. اولین کسی که از مسائل و چیزها آگاه می شود شما هستید.  مردم به منظور کسب اطلاعات و گرفتن راهنمایی به نزد شما می آیند. اگرچه شما تقریبا با هر شخصی برخورد مناسب دارید. دارای توانایی متمایزی در بحث های اندیشمندانه و متفکرانه و فعال با مردمی که دیدگاه های متفاوتی از شما دارند را دارا می باشید.


ماندالای۴ # :مرموز و باهوش

اگر این ماندالا را انتخاب کردید این بدین معناست که شما با شخصیتی متمایز شناخته می شوید. روی کسانی که ملاقاتتان می کند تاثیر گذارید. شما با خلاقیت و استعداد خود شناخته می شوید. اغلب مسیر مرموزی را پیش می گیرید و یا شرح درستی را به منظور طفره رفتن از تعهد بازگو می کنید. دارای قوه ی تخیل بالایی هستید و قادر به استفاده از هوش و زکاوت خود برای خلق آثار هنری هستید که دقیقا زندگی شما را اظهار می کنند.


ماندالای۵ # : قاطع و شجاع

این ماندالا بیانگر این است که شما دارای اعتماد به نفس و اطمینان هستید و دقیقا می دانید که چطور چیزهایی که در زندگی نیاز دارید را کسب نمایید. فردی شجاع هستید و می دانید  چگونه از شجاعت خود برای پیشرفت خود بهره بگیرید. مستقل هستید و می دانید که چه می خواهید، و اگر چیزی از قبل ندارید می توانید بروید و کسب نمایید. شما دقیقا می دانید چگونه خود را اظهار و اثبات کنید و واقف هستید که با کمی شجاعت و تاکید هرآن چه که می خواهید کسب خواهد شد.


ماندالای۶ # : ملایم و واکنشی

انتخاب این ماندالا حاکی از آنست که شما واکنش مناسبی برای برانگیختن احساسات مردم پیش می گیرید. در عین حال با ملایمت کافی جواب صحیح را اعمال می کنید. با توجه به قابلیت های لطیف و واکنش و پاسخگویی تان، در موقعیت های اجتماعی خوب عمل می کنید. گروه بزرگی از دوستانی دارید که در زمان های بحران و ناهنجاری، برایتان در تکاپو هستند. افراد اطراف شما به دنبال مشاوره از شما هستند، چرا که اغلب می دانید چه بگویید. با این حال محبت خود را ازکسی که می توانید با وی بدرفتار باشید دریغ نکنید، شما اغلب مانا و پایدار برای خود و دیگرانید.


ترجمه از سحر همکار راستمرد

منبع: https://www.spiritualunite.com/articles/choose-a-mandala-and-see-what-its-secret-message-is-for-you/


سایر تست های شخصیت شناسی تصاویر را از راستمرد بخوانید:

رنگ ذهن شما کدام است؟ یک تصویر را انتخاب کنید!

طبیعت‌ درون شما در کدام مسیر نهفته است؟ یک تصویر را انتخاب کنید!

کدام خورشید بیانگر ویژگی شخصیت شماست؟ یک تصویر را انتخاب کنید!”

پیغام معنوی این هفته ی شما در کدام کارت تاروت نهفته است؟ یک تصویر را انتخاب کنید!

کدام صدف چهره ی پنهان شماست؟ یک تصویر را انتخاب کنید!

نوشته‌های مشابه

19 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید