سابلیمینال جذب عشق و جفت روحی
| |

سابلیمینال جذب عشق و جفت روحی

سابلیمینال جذب عشق و جفت روحی چیست؟

همه ما در زندگی خود به عشق و یک رابطه رضایت بخش نیاز داریم، بطوریکه اگر چنین رابطه ای نداشته باشیم احساس می کنیم چیزی در زندگی مان کم است. داشتن یک رابطه رضایت بخش و جذب جفت روحی که زندگی ما را کامل کند، نه تنها بعید یا دور از دسترس نیست، بلکه با برنامه ریزی صحیح ناخودآگاه ، بالا بردن ارتعاشات خود و تنظیم آنها با ارتعاش عشق، به همراه خواستن عمیق کاملا قابل دستیابی ست.

فایل سابلیمینال جذب عشق و جفت روحی با تلقینات دقیق و مستقیم و نواهای خاص ایزوکرونیک در دامنه آلفا، ذهن شما را برای عشق برنامه ریزی میکند تا بتوانید به جذب جفت روحی و عشق حقیقی خود در مناسب ترین زمان ممکن بپردازید.

جذب جفت روحی


جامع ترین مقاله در اینترنت درباره هیپنوتیزم به زبان فارسی: “هیپنوتیزم چیست – جامع ترین راهنمای هیپنوتیزم در اینترنت

صفحه اصلی فایل های صوتی خود هیپنوتیزم را نیز برای دریافت اطلاعات بیشتر حتما مشاهده کنید

موثرترین و کاربردی ترین روش های جذب عشق را بخوانید.


مزایای سابلیمینال جذب عشق و جفت روحی

green-tick-1 رهایی از موانع و باورهای محدودکننده درونی
green-tick-1 افزایش پذیرش و باز شدن جریان عشق بسمت فرد
green-tick-1 هماهنگی و تنظیم ارتعاشات فرد برای جذب جفت روحی
green-tick-1 افزایش آرامش و احساسات خوشایند درونی

___________________________________________

مشخصات فایل سابلیمینال جذب عشق و جفت روحی

زمان: 30 دقیقه

فرمت: MP3

حجم: 30 مگ

نوع: کوانتومی: نسل جدید سابلیمینال بدون امواج مغزی

مدت زمان پیشنهادی برای گوش کردن: سه تا شش ماه هر روز- تا سه بار در روز می توانید گوش دهید

حتما با هدفون گوش کنید.

_________________________________________

عبارات تاکیدی و تلقینات مثبت موجود در سابلیمینال جذب عشق و جفت روحی

من به عشق باور و اعتماد دارم

من تمام موانع درونی و باورهای محدود کنندم رو رها میکنم تا جریان عشق به سمتم باز بشه

من پر از عشق و احساسات قشنگ هستم

قلب من همیشه برای دریافت عشق بازه و من عشق رو صدا میزنم

من یک ارتباط عاشقانه و طولانی مدت دوطرفه رو تا آخر عمرم به خودم جذب میکنم

جفت روحی من ارتعاشات من رو دریافت میکنه و هردو به سمت هم حرکت میکنیم

تمام کائنات با من همراه میشه و عشق و جفت روحیم رو به زندگیم میاره

من لیاقت یک زندگی سرشار از عشق و شادی رو دارم

من عشق رو با تمام وجودم می طلبم و براش آماده هستم

_________________________________________

خرید مستقیم:

۱۴۹.۰۰۰ تومانافزودن به سبد خرید

دانلود با امتیاز: 

محتوای ویژه

برای خرید با امتیاز در سایت لاگین کنید یا اگر عضو نیستید ثبت نام کنید

جامع ترین بسته جذب عشق موجود در اینترنت را هم اکنون از راستمرد دریافت کنید:

نوشته‌های مشابه

120 دیدگاه

  1. سلام و درود
    من یک سوال دیگر داشتم
    یک فایل صوتی را در یک روز حداقل با چه فاصله ی زمانی باید گوش بدهیم؟ مثلا گفتید که فایل صوتی جذب جفت روحی را 3 تا 5 بار میشه در روز گوش داد ، فاصله ی زمانی بین این گوش دادن به یک فایل صوتی چقدر باید باشد؟
    پیشاپیش ممنون از توضیحاتتون

  2. با سلام و روز بخیر
    سوالی داشتم در مورد فایل صوتی سابلیمینال جذب جفت روحی ، اگر در لحظه ی شنیدن به این فایل درگیری فکری و احساسی و عاطفی با فرد خاصی داشته باشیم به شکلی که به تکرار در حال فکر کردن به آن فرد باشیم و حتی زمانی که به فایل گوش میدیم به دفعات تمرکز بر موسیقی فایل را از دست میدیم و پرش افکار باز به سمت آن فرد خاص داریم ، آیا گوش کردن به این فایل صوتی با اشکال روبرو خواهد شد یا خیر ؟
    آیا باید از لحاظ ذهنی و فکری و عاطفی و احساسی کاملا در حالت خنثی باشیم و به این فایل گوش بدیم و تاثیرش را بتونیم ببینیم یا ربطی به این شرایط ما نداره ؟

  3. ای کاش سایتتون این قایبلیت رو داشت که میشد امتیاز این فایل ها از حسابمون کم بشه و بعد این قابلیت وجود داشت که میشد این فایل ها رو به کسایی که دوستشون داریم هدیه بدیم بدون ایجاد کارمای منفی.

    1. لینک دانلود فایل ها بخاطر نکات امنیتی بعد از 3 روز غیر فعال میشه.
      اون لینکی که برای شما ارسال میشه حین خرید فایل قابلیت دانلود فایل رو داره و شما باید همون موقغ فایل رو دانلود و در دستگاه شخصی تون ذخیره کنید.
      میتونید فیش خرید یا ایمیل خرید رو به ایمیل زیر ارسال کنید تا مجدد لینک دانلو درو بهتون بدن
      raastmard@gmail.com
      حتما در ایمیل درخواستتون رو هم توضیح بدید

  4. من این فایل رو دارم گوش میدم و احساس میکنم از زمانی که به این فایل گوش میدم روابطم بهتر شده و اثرات مثبتی تو روابطم پیش اومده. احساس میکنم از وابستگی هام کم شده و عشقم به عشق واقعی تبدیل شده
    ممنونم بابت زحماتتون

      1. دقت کنید هر کاربر فقط اجازه داره یک اکانت در سایت داشته باشه. اکانت دوم شما بسته شد. لطفا صرفا به قصد امتیازگیری کامنت نگذاریذ چون این کار خلاف قوانین سایت هست
        همچنین لطفا شرایط و قوانین استفاده از راستمرد رو از ادرس زیر به دقت مطالعه کنید
        https://rastmard.com/terms-and-conditions
        با تشکر

  5. سلام. ممنون به خاطر این فایل. من این فایل رو به مدت یک ماهه که دارم گوش می دم. یه سوال داشتم. موسیقی این فایل دارای کلام و جمله های انگلیسی مثل sky و you fall هست. میخواستم ببینم این جمله ها روی نا خودآگاه ما تاثیر نمیذاره؟ به نظرم اگه موسیقی بی کلام بود بهتر بود.

    1. یه سوال دیگه هم داشتم. من موقع گوش دادن به این فایل صوتی بین دو ابروی خودم یعنی چاکرای سوم احساس فشار و قلقلک شدید می کنم. حدود یک هفته هست که این حالت واسه من پیش میاد. علتش چی هست؟ آیا این فایل میتونه آجنا یا چشم سوم رو فعال کنه؟

      1. سلام.
        خیر این فایل در بازکردن چشم سوم دخالتی نداره.
        در مورد سوال اولتون هم باید بگم که موسیقی انگلیسی روی ناخوآگاه شما تاثیری نمی گذاره
        درواقع ناخودآگاه شما به همان زبانیست که خوا ب می بینید باتوجه به فارسی زبا ن بودنتون این موسیقی تاثیری بر ناخودآگاه شما نداره.

    1. سلام. حس سنگینی ممکنه بخاطر ورود به خلسه باشه. روی سرتون تمرکز کنین و بطور ذهنی داخل سرتون دریچه هایی برای خروج سنگینی و درد تصور کنین و اونها رو بیرون بکشین. البته اگر مطمئنید که از چیزی دیگه نیست و باز تکرار شد و نتونستین تحمل کنین دیگه گوش ندین.

  6. با سلام من قبلا هم از فایلهای سابلیمینال استفاده کردم و جملات تاکیدی خیلی ب صورت نامفهوم در بکگراند موزیک وجود داشتن ولی فایل شما شبیه موسیقی ریلکسیشن یا مدیتیشن ایا این با بقیه فایلهای سابلیمینال متفاوته؟

  7. سلام لطف میکنید توضیح بدید ایا در اینجا منظور از جفت روحی همون ” تویین فلییم” هست که از لحظه تولد ما اون هم وجود داره و حتی در زندکیهای قبلی برخوردهایی داشتیم و اینکه همزمان با هم باید به تعالی روحی برسیم و تکامل در کنار هم بسیار سریعتر انجام میشه … یا منظورتون یه شریک زندگی حالا از نوع نزدیکتر به ارتعاشات ما و…. هست؟

  8. سلام خداقوت

    من الان33روز که فایل صوتی رو گوش میدم وشب میزارم با هنسفری گوش میدم تاصبح حتی توخواب که هستم ایا کارم ایراد داره؟
    چون من هیچ نشانه ای چیزی دریافت نکردم واینکه اتفاقی نیفتاد
    ادامه بدم یا متوقف کنم؟

    1. سلام. در زمان خواب تاثیر فایل ها به حداقل میرسه. جایی گفته نشده در خواب باید گوش بدین! حتی آخر شب که خیلی خسته این و آماده خواب بهتره گوش ندین. در طول روز زمانی که میخواین کمی ریلکس کنین و به کار خاصی هم مشغول نیستین گوش بدین.

  9. سلام، من هر موقع اين فايل رو گوش ميكنم بعد از يه مدت خوابم ميگيره متوجه نميشم كي تموم شد اين بده؟ يا اينكه موقع گوش كردن فايل بعضي وقتها فكرم جاهاي ديگه ميره نميتونم تمركز كنم
    ,و يه سوال اينكه ممكنه برون ريزي داشته باشيم؟

    1. بعضی وقتها افراد وارد خلسه میشن و چون یادشون نمیاد فکر میکنن به خواب رفتن این خوبه. ولی اگه واقعا خوابتون ببره نه، اون باعث میشه اثر تلقینها خیلی کم بشه.
      بله اگه موانع و گره هایی باشه برون ریزی هم ممکنه

  10. سلام و خداقوت
    ببخشید من وقتی گوش دادم چندبار اول خوب بود ولی الان تا گوش میدم حالت تهوع میگیرم و یجوری کلافه میشم ممنون میشم راهنمایی کنید بگید چیکارکنم و چرا اینجوری میشم
    با سپاس از شما

  11. سلام… من این فایل رو تهیه کردم… و شروع کردم مرتب به گوش کردنش… اولش یه حجم زیادی از کسانی که میشناختم شروع کردند پیغام دادن… و البته همه شون آدم های قدیمی… من هیچ کودوم رو به عنوان جفت روحی قبول نداشتم ولی خب از اینکه ییهو با این تعداد پیغام محبت آمیز مواجه شده بودم در تعجب بودم. خودم هم البته با یک شخص خاصی درگیری عاطفی داشتم ولی خودمو رها کردم و سپردم به دست این باور که اگه جفت روحیم نباشه اون شخص، اون هم میشه یکی مثل بقیه ای که رابطه باهاشون سرانجامی جز قطع ارتباط نداره… من شبها فایل رو میگذاشتم روی تکرار و باهاش عین یه لالایی میخوابیدم و همچنان با این ایمان که کار میکنه و جفت روحی منو از هر جا شده پیدا میکنه و جذب اتفاق میافته… هفته ی پیش اتفاق عجیبی افتاد… ابر و باد و مه و خورشید و فلک دست به دست هم دادند و ناگهان خودمو کنار کسی دیدم که به تمام معنا میتونه جفت روحی من باشه… این تجربه ی منه و هنوز هم توی شوک و شعف هستم. خواستم بگم گوش کنید و منتظر باشید… میاد و پیداتون میکنه… فقط ایمان و مداومت داشته باشین… و در نهایت هم تشکر قلبی و عشق برای روناک عزیز… پاینده باشین

    1. درود این هم مثل اون یکی لطفا به raastmard@gmail.com تاریخ واریز و فیش رو ارسال کنید تا لینک براتون فرستاده بشه. البته دقت کنید که علاوه بر سایت لینک دانلود به ایمیلی که دادید هم فرستاده میشه و اگه ایمیل رو دریافت نکردید ممکنه وارد پوشه spam ها شده باشه

  12. اگر موقع گوش کردن این فایل، روی اون کسی که علاقه داریم تمرکز کنیم (مثلا تصور آینده اتون با هم و…) آیا به طور خاص روی آن فرد تاثیر خواهد گذاشت؟ یا حتی ممکنه کل عملکرد این فایل را بی اثر کنه چون داری بهش جهت میدی و مانع جذب باقی اتفاقای خوب میشی؟

دیدگاهتان را بنویسید