کتاب زنده خواری (گیاهخواری و رژی سم زدا)

زنده خواری به روش بهبود، روشی نوین برای بهبودی

این کتاب فوق العاده که کاملا بر اساس تجربه شخصی فردی نگاشته شده که خود در معرض بیماری قند و تزریق انسولین قرار داشت اما با روزه و تغییر شیوه تغذیه نه تنها مرض قند بلکه تمام بیماری هایی که داشت را درمان کرد و سپس تصمیم گرفت این دانش را با هموطنانش به اشتراک بگذارد. اما متاسفانه به علت وجود مافیای پزشکی و افرادی که از بیمار بودن مردم نفع می برند چندان در انتشار عقاید و کتابش موفق نبوده است.

در اینجا راستمرد سعی کرده با تهیه فرمت الکترونیکی کتاب به شکل pdf این دانش را برای همه دردمندان و بیمارانی که واقعا به چنین کتابی نیاز دارند آنرا در دسترس قرار دهد.

در این کتاب شما با روش روزه ۴۰ روزه برای پاکسازی تمام سموم از بدن و کسب سلامتی کامل و رژیم سالم غذایی پس از پایان این دوره ۴۰ روزه برای حفظ سلامتی آشنا خواهید شد. در زیر بخشی از کتاب به قلم نویسنده آورده شده است:

از من می پرسند:

 این نوع تغذیه چه سودی برای شما داشته است!؟وچه سودی برای ما دارد؟

برای من میلیونها بهره ومزیت داشته! و اما برای شما:

در کتابهای دیگرم به وضوح عرض کرده ام:

اگر پزشکان از درمان تو نا امید شده اند،اگر از قرص و شربت و آمپول خسته شدی،یا به دنبال وزن ایده ال هستی ،اگر به دنبال تغذیه صحیح هستی ،اگر نمی دانی چه بخوری چه نخوری،اگر بدنبال سلامتی کامل هستی ،اگر بدنبال لاغری هستی،اگر می خواهی بدون دویدن و ورزش روزی یک کیلو وزن کم کنی، اگر بدنبال شکم کوچک هستی

اگر بدنبال عمر طولانی هستی،اگر بدنبال زندگی بدون پیری هستی،

اگر بیماری مهلک وغیر قابل علاجی  داری، اگر برای تهیه  غذا یا دیر وزود شدن آن،یا شور و بی نمک شدن آن با همسرت مشکل داری ،

اگر وقتت در زندگی کم است،اگر از پرخوری  رنج می بری،اگر بدنبال تعالی روح و نزدیکی به خدا هستی ،اگر بدنبال شادابی ونشاط  همیشگی هستی،

اگر می خواهی هرگز خسته نشوی،اگر از هزینه های سرسام آور برق،گاز،آب،گوشت،نان،خوراک های مصنوعی،ظروف و ابزار آشپزخانه ای،کمبود وقت،لرزیدن در سرما وتعریق در گرما،موادشوینده سمی وشیمیائی،مشکلات آسمی وتنفسی،حریص بودن برای غذا ،خوردنهای سه وعده وچند وعده در روز و هزاران درد وکمبود واضافه بود دیگر خسته شده اید،اگر ورزش کار هستید وفوری در زمین مسابقه خسته می شوید وکم می آورید، و از این قبیل که سر به بی نهایت خواهد زد،تنها درمان شما روزه،امساک و خام خواری می باشد. اگر در این راه با ما باشید به آسانی به همه مواهب هستی، دست خواهی یافت!

هرگز بی حرکت وطفیلی نباش.متحرک ویاری رسان باش، این تغذیه مرده است که شما را در کمک به همنوع، بی میل می کند،شمارا تنبل وبی حرکت می نماید،دائماً گرسنه اید نهار از گلویتان پایین نرفته ،برای شام له له می زنید،صبحانه نخورده اید،در انتظارنهار بسر می برید،درتابستان با خوردن لیترها آب عطش تان را پایانی نیست،دائماً تشنه هستید،با میوه خواری هر گز تشنه نمی شوید،اگر از روزه گرفتن طفره می روید وگاهاً می ترسید ،اگر از پیری ورفتن به خانه سالمندان گریزانید،واز اینکه سربار فرزندانتان باشید  می ترسید،واگر می ترسید که مبادا بیماری مهلکی بگیرید که دارویش پیدا نشود، یا پول به قدر کافی برای هزینه پزشکی واعمال جراحی ها  ی سرسام آور،پس انداز نکرده اید،اگر هر بار که نام دکتر برده می شود مو به بدنتان، از ترس پول ویزیت وهزینه دارو ومشکل تشخیص پزشکان،سیخ می شود،وباز هم هزاران اگر دیگر تنها یک راه دارید ،روزه بگیرید وبعد از آن فقط میوه بخورید،

از هیچ داروئی ودرمانی در بیماری های صعب العلاج توکاری ساخته نیست،نه شیمی درمانی،نه طب سوزنی،نه زالو درمانی ،ونه حتی طب سنتی،این بدن هشیار وزنده شماست ،که سلامتیتان را تضمین می کند،نه پزشکان ونه داروها ونه روشهای در مانیشان،اما بعد از بهبودی به حساب آنان گذاشته میشود ؟

پس برای سلامتی خود وترس از واژه ها وگفته های رسانه هاوپزشکان وپدر ومادرها وبزگان فامیل که هر کدام نیمچه دکتری هستند،چاره ای بجوئید،وتنها با نخوردن غذا،خودرا به سلامتی وطول عمر زیاد برسانید،این جهان بسیار زیباودوست داشتنی است،یک مسافرت یکطرفه می باشد،تنهاشما برای یکبار پا بر روی آن می گذارید،حیف است که با مرض وبیماری وچه کنم چه کنم آنرا سپری کنید.

هشیار باشید، هر روز که بیدار می شوید، رسالتی دارید، اول در برابر خودتان و خدایتان ، دوم در برابر خانواده اتان و سوم در برابر هستی وزمین وزمان، رسالتی بسیار مهم، حتماً نیازی بوده که شما بوجود آمده اید این نیاز واین راز مهم راپیدا کنید ، تازمانی که بفهمید برای چه به وجود آمده اید،

اگر نفهمیدید،مهم نیست تنها خدمت گذاری به بشریت وهمنوعان بزرگترین کار ونیاز می باشد، سعی کنید حتی با لبخندی کسی را شاد کنید و من هم وقتی فرزندی ، مادری ، پدری برادری یا خواهری را در یک خانواده به سلامت نزدیک کنم و اشکهای آنها را به شادی تبدل کنم برترین و عالی ترین خوشبختی را بدست آورده ام و این برای من افتخاری بس عظیم است.

به علت سیستم امنیتی پیشرفته موجود بروی کتاب برای بازکردن فایل به نسخه adobe acrobat x یا بالاتر نیاز دارید.

دانلود با امتیاز:

محتوای ویژه

برای خرید با امتیاز در سایت لاگین کنید یا اگر عضو نیستید ثبت نام کنید

خرید مستقیم:

۴۵.۰۰۰ تومانافزودن به سبد خرید

نوشته‌های مشابه

35 دیدگاه

  1. سلام و درود
    آقا مارو گرفتین؟
    من خودم گیاهخوار هستم و از گیاهخواری به شدت لذت میبرم!
    متأسفانه این کتاب دیگه شورشو در آورده!
    بسیاری از حرفهای غیر منطقی ایشون به کنار! اینکه پلنگ و شیر با نیش های دندان بسیار بلند و قدرتمند و ساختار درونی متفاوت با گیاه‌خواران چطور غذای اصلیش گوشت نیست و باید گیاه بخوره؟؟؟؟
    این همه سوءتغذیه در آفریقا از نخوردن و کم خوردن هست!
    دیگه به شعور مخاطب احترام بزارید.

  2. “..هرگز بی حرکت و طفیلی نباش…این تغذیه ی مرده است که شما را در کمک به همنوع بی میل می کند..”
    چه متن و بطن دلنشینی! قطعا کتاب بی نظیریه.درود به نویسنده محترم جناب بهبود کاظمی پور زرین قلم,و به تمامی خوبان راستمردی

  3. سلام.شخصی هست که برای من خیلی عزیزه اما متاسفانه از زمان بچگی بیماری پوستی پسوریازیس داشته و کم کم وخیم شده تا اینکه الان به بد ترین صورتش درآمده و پزشک ها میگن ممکنه به سرطان پوست تبدیل بشه.هر نوع درمانی رو هم امتحان کرده تا اینکه الان دگه دکتر ها گفتن کاری نمیشه کرد و قرص هایی که داده بودن هم باعث ایجاد بیماری های بیشتری شده.من دنبال راهی هستم که درمانی براش پیدا کنم. مدتی هم هست به توصیه پزشک ها گیاهخوار شده. از نظر شما بهترین کاری که میتونه بکنه چی هست؟ آیا این کتاب کمک میکنه و یا توصیه و یا فایل بهتری هم موجوده؟

  4. سلام خدمت اساتید محترم
    من کتابو گرفتم و تا یه جایی خوندم و خیلی تاسف خوردم از این خورد و خوراکی که تا الان داشتم.
    با اجازتون یه سوالی داشتم و اون اینکه آیا خوندن این کتاب کافیه تا تمامی اطلاعاتی که لازمه رو برای شروع کردن زنده خواری بدست آورد?
    واینکه برای شروع نیاز به برنامه خاصی داره?
    پیشاپیش ممنون از جوابتون و ممنون از راستمرد که انقدر به بالا بردن آگاهیم کمک کرد.
    برکت باشد.

    1. این کتاب سعی شده به شکل جامع نوشته بشه ولی طبیعتا هر چه تحقیقات و مطالعات بیشتری داشته باشید بهتر میتونید این روش رو اجرا کنید.
      نیاز به برنامه خاصی هم نیست فقط باید سعی کنید تغذیه متنوعی داشته باشید و به علائم حیاتی بدنتون هم توجه کنید که دچار مشکلی نشید.

  5. با سپاس از زحماتتون ، فعلا نه ولی اگه قصد روزه طولانی کنم حتما میام سراغ این کتاب
    ضمنا میشه توضیح بدبد اگر با رعایت اعندال و میانه روی غذا بخوریم، و سهم سبزیجات و میوجات را در رزیم غذاییمون بیشتر کنیم بازهم نیاز به روزه طولانی مدت هست؟
    چون این روش با تمام مزایایی که داره بدن تو این مدت تحلیل میره و برای مثال کسی که ورزش سنگین میکنه کارایی بدنشو از دست میده

    1. درود دوست گرامی، فایل برای باز شدن و پرینت گرفتن نیاز به هیچ پسوردی نداره.
      پس اکه برای باز کردن فایل مشکل دارین اولا acrobat reader خودتون‌رو به نسخه x یا بالاتر ارتقا بدید یا از دستگاه یا گوشه دیگه ای استفاده کنید.
      اگه باز مسکل حل نشد لطفا با اسکرین شات توضیح بدید سعی در انحام چه کاری داشتید که سیستم از شما پسورد خواست (چون پسورد فقط برای کارهای مدیریتی مثل کپی و ویرایش فایل لازمه)

      1. بله درسته اشتباه از بنده بود. چون من فایل رو تو لینوکس باز میکردم و نرم افزار پی دی اف خوان لینوکس متاسفانه نمی تونه بازش کنه و پسورد میخاد این مشکل پیش می یومد الان آخرین ورژن Adobe Acrobat Reader رو نصب کردم رو ویندوز و فایل باز شد.

        تشکر

    2. برای باز شدن نباید از شما پسورد بخواد، پسورد برای کارای مدیریتی مثل ویرایش فایل هست. شاید نرم افزار مناسبی ندارید لطفا اخرین نسخه adobe acrobat reader رو نصب و از طریق اون سعی کنید فایل رو باز گنید یا روی گوشی و لپ تاپ دیگه هم امتجان کنید. اگر باز ارور داد لطفا توضیح بدید چکاری انجام میدید که ازتون پسورد میخواد تا بیشتر راهنمایی کنم.

      1. بله درسته اشتباه از بنده بود. چون من فایل رو تو لینوکس باز میکردم و نرم افزار پی دی اف خوان لینوکس متاسفانه نمی تونه بازش کنه و پسورد میخاد این مشکل پیش می یومد الان آخرین ورژن Adobe Acrobat Reader رو نصب کردم رو ویندوز و فایل باز شد.

        تشکر

    1. درود
      کتاب با موفقیت دانلود و باز شد.
      احتمالا شما به طریقی سعی کردید محتوای کتاب رو تعییر بدید یا صفحاتی از اون‌رو استخراج کنید که به همین خاطر که کفته شددبه خاطر سیستم امنیتی فایل اجازه چنین کار هایی داده نمیشه.
      در ضمن بهتره adobe reader خود رو به اخرین نسخه بروز رسانی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید