جزوه راهنمای جامع استفاده از سنگها و کریستال ها
| |

راهنمای جامع کار با کریستال ها و سنگهای درمانی- فیلم و جزوه

راهنمای جامع کار با کریستال ها و سنگهای درمانی- فیلم و جزوه

راهنمای جامع کار با کریستال ها و سنگ های درمانیکار با کریستال ها ، سنگ درمانی یا کریستال درمانی قدمتی باستانی دارد و امروزه بعنوان یکی از زیر مجموعه های انرژی درمانی، از روش های درمانی جایگزین یا طب مکمل شناخته می شود. شفاگرانی که از کریستال درمانی استفاده می کنند بر این باورند که انرژی حیاتی شفابخش (پرانا یا چی) موجود در سنگ ها می تواند بسیاری از بیماری های جسمی و روانی را درمان کند یا به درمان آنها کمک کند.

کار با کریستال ها توسط پیشینیان ما به منظور پاکسازی و متعادل کردن چاکراها و هاله انرژی، و تغییر خصوصیات انرژی بدن ما بوجود آمد. علاوه بر این، امروزه کریستال های مختلف برای آرامش و ریلکسیشن، مراقبه، رهایی از تنش و استرس، جذب عشق، جذب قدرت های ویژه هر کریستال (مانند حفاظت، رویابینی، بهبود تمرکز و حافظه، تقویت شهود و الهام بخشی، کاهش خشم و اندوه و غیره) و کلا جذب خواسته ها نیز استفاده می شوند.

در این راهنما بطور کامل با دانش کریستال درمانی، روش های انتخاب و پاکسازی کریستال ها، روش های شارژ کریستال ها با انرزی و روش های مختلف برای درمان با کمک کریستال ها آشنا می شوید.

پیش نمایش فیلم راهنمای کریستال ها

لینک دانلود جزوه و فیلم کامل:

دانلود با امتیاز:

محتوای ویژه

برای خرید با امتیاز در سایت لاگین کنید یا اگر عضو نیستید ثبت نام کنید

 خرید مستقیم :

۲۰.۰۰۰ تومانافزودن به سبد خرید


خرید سنگها و کریستال های اصل از گالری سنگچین (تحت نظارت و تایید شده توسط راستمرد)

 

نوشته‌های مشابه

43 دیدگاه

    1. سلام R.A عزیز
      بله ،شامل فیلم وجزوه هست.
      اگرمحصول روخریداری کردید ودردریافت لینک های دانلودمشکل داشتین می تونین به بخش پشتیبانی درتلگرام پیام بدید یا به ادرس زیر ایمیل بزنید.
      بخش پشتیبانی درتلگرام
      Rast_ham@
      ادرس ایمیل:
      rastmard@yahoo.com

دیدگاهتان را بنویسید