|

جلسه پرسش و پاسخ در کلاب هاوس

کلاب هاوس چیست؟ و چگونه نصب می شود؟

کلاب هاوس clubhouse یک اپلیکیشن موبایلی برای اندروید و آیفون می باشد که در آن شرکت کنندگان میتوانند به صورت صوتی با هم تعامل داشته باشند. به علت گفتگو محور بودن این اپلیکیشن، عدم امکان ضبط و بازپخش و همچنین حضور افراد مطرح در این رسانه نوظهور به تازگی کلاب هاوس بسیار مورد علاقه قرار گرفته.

شما میتوانید از طریق گوگل پلی، اپ استور و سایر مراکز دانلود مختلف با جستجوی clubhouse این اپلیکیشن را نصب کنید. اما برای ساختن اکانت و استفاده از این اپلیکیشن حتما نیاز به دعوتنامه دارید. شما می توانید این دعوتنامه را با درخواست از دوستان و آشنایان و حتی غریبه ها در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام بدست آورید.

چطور وارد جلسه گفتگو با آقای کاظم پور شوم؟

پس از نصب و ثبت نام در اپلیکیشن با کلیک بروی لینک زیر می توانید وارد اتاق گفتگو شوید:

https://www.clubhouse.com/event/M4G4YBZl

دقت کنید که لینک بالا سه شنبه ساعت ۱۰ شب فعال خواهد شد. برای فراموش نکردن این موضوع می توانید زمان گفتگو را به google calendar گوشی خود اضافه کنید. همچنین اگر این زمان را از دست بدهید، چون گفتگوها ضبط نمی شود در آینده امکان دسترسی به آن برای کسانی که شرکت نکرده اند وجود نخواهد داشت.

آیا راه ارتباطی دیگری با آقای کاظم پور وجود دارد؟

برخی سوال می پرسند که آیا جلساتی در اینستاگرام، تلگرام و یا سایر شبکه های اجتماعی هم برگزار خواهد شد و آیا آقای کاظم پور مشاوره آنلاین هم خواهند داشت. فعلا برنامه ای برای این موضوعات وجود ندارد اما اگر برنامه ای باشد قطعا از طریق شبکه های اجتماعی، وبسایت و ارسال پیام نوتیفیشکن به همه عزیزان اطلاع رسانی خواهد شد.

با امید به ملاقات شما در کلاب هاوس بزودی!

نوشته‌های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید