|

کدام پاکسازی مناسب شماست؟ یکی از اشکال مقدس را انتخاب کنید!

برای انتخاب پاکسازی مناسب برای اوضاع فعلی تان، یکی از اشکال هندسی مقدس بالا را انتخاب کنید.

گاهی اوقات، زمانی پیش می آید که در آن احساس می کنیم از نظر عاطفی، ذهنی و فیزیکی تخلیه و در هم شکسته شده ایم، برای رفع چنین حالتی نیاز داریم تا رشته های سمی و منفی عاطفی را از خودمان قطع کنیم.

بهترین کار برای رهایی از بند نیروهای منفی و مشکلات روانی، یک پاکسازی مناسب است. اما اینکه چه پاکسازی مناسب شماست می تواند متغییر باشد. به تصویر بالا نگاه کنید. سه هندسه مقدس را در شکل می بینید. شکلی را انتخاب کنید که بیش از همه شما را به خود جذب می کند. سپس روش پاکسازی مناسب را که اکنون به کار شما می آید مطالعه کنید و انجام دهید. باشد که در نور و حفاظت باشید.

1-حمام نمک

حمامی با نمک دریایی پاک، نمک صورتی همیمالیایی یا نمک اپسوم تهیه کنید. پاکسازی با نمک نه تنها میدان هاله ی شما را پاک می کند، بلکه رشته های عاطفی منفی را هم از شما قطع خواهد کرد. اگر برایتان ممکن است هفته ای یکبار و تقریبا برای چهار هفته، خودتان را در حمام نمک غوطه ور کنید. روش این کار بدین گونه است که نمک دریا را با آب ترکیب کنید و خود را در وان آب و نمک غوطه ور کنید. در این حین با خود تکرار کنید: “این آب و نمک مرا پاک میکند”


بسته جامع پاکسازی و دفع انرژی های منفی را از راستمرد دریافت کنید:


2-با فرشته مقرب میکائیل بزرگوار مراقبه نمایید.

میکائیل فرشته مقرب الهی، فرشته حفاظت است. کمک از این فرشته ی مقرب برای قطع گره های مراوده ای ناسالم، یکی از روش هایی است که من از آن استفاده می کنم. همه ی ما یک یا دو رابطه ای را در زندگی مان دارا هستیم که انرژی و احوال ما را برهم میریزد. این روابط ممکن است مربوط به حوزه ی کاری، شخصی یا یکی از اعضای خانواده تان باشد. شمشیر توانای فرشته ی میکائیل را تصور کنید که این رشته ها و روابط چالش انگیز را با یک حرکت سریع از شما منقطع می کند. برای انجام مراقبه کافیست وارد لینک زیر شوید و فایل رایگان این مراقبه را دانلود نمایید.


مراقبه صوتی روز یکشنبه با فرشته میکائیل – رایگان


3-قیچی

قیچی اصطلاحی ست که برای بریدن پیوند های انرژیک میان افراد به کار برده می شود. این تمرین شبیه به یک مراقبه است. فرد یا وضعیتی که می خواهید از آن رها شوید را تصور کنید. طناب هایی را بین خودتان و آن فرد یا وضعیت ببینید. سپس با قیچی این رشته ها را ببرید. البته این کار به این سادگی ها نیست. برای انجام دقیق این پاکسازی به لینک زیر مراجعه کنید:

https://rastmard.com/%DA%86%D8%B7%D9%88%D8%B1-%D8%A8%D8%A7-%D9%82%D8%B7%D8%B9-%D8%B1%D8%B4%D8%AA%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D9%86%D8%B1%DA%98%DB%8C-%D8%AD%D8%A7%D8%B5%D9%84-%D8%A7%D8%B2-%D8%B1%D9%88%D8%A7%D8%A8%D8%B7/


بدیهی است که در سلوک خودشناسی، این تست و مطالب مشابه، نوعی سرگرمی  و تفریح به شمار می روند و شما می توانید از هر سرگرمی در زندگی درس هایی بیاموزید. راستمرد در زمینه خودشناسی، همراهان خود را به بینش و آگاهی عمیق فرا می خواند.


سایر تست های شخصیت شناسی تصاویر را از راستمرد بخوانید:

رنگ ذهن شما کدام است؟ یک تصویر را انتخاب کنید!

طبیعت‌ درون شما در کدام مسیر نهفته است؟ یک تصویر را انتخاب کنید!

کدام خورشید بیانگر ویژگی شخصیت شماست؟ یک تصویر را انتخاب کنید!”

پیغام معنوی این هفته ی شما در کدام کارت تاروت نهفته است؟ یک تصویر را انتخاب کنید!

کدام صدف چهره ی پنهان شماست؟ یک تصویر را انتخاب کنید!


منبع:www.awakeningpeople.com

نوشته‌های مشابه

31 دیدگاه

  1. یک روش خیلی موثر و کاربردی برای پاکسازی با نمک
    من سالها انواع روش های حمام نمک و تشت آب نمک را انجام می دادم اما به جرات می تونم بگم این موثرترین روش است فقط با 1 بارانجام دادن تاثیر فوق العاده اش را دیدم
    لازم نیست نمک خاصی باشه فقط نمک طبیعی یا همون نمک دریا که در همه عطاری ها موجود است
    یک دوش می گیریم با بدن مرطوب 1 مشت نمک دریا را روی چاکرای خورشیدی بصورت دورانی می زنیم بعد چاکرای قلب چاکرای گلو و چاکرای چشم سوم و چاکرای تاج
    لازم نیست روی همه موها بزنیم فقط قسمت چاکرای تاج بعد چاکرای دوم و چاکرای ریشه بعد چاکرای کف پاها و چاکرای کف دست ها
    در مرحله بعد می تونیم نمک روی صورت و تمام بدن بزنیم و چند دقیقه صبر می کنم حداقل 5 دقیقه حداکثر 10 تا 20 دقیقه و زیر دوش آب تجسم می کنیم تمام سیاهی ها و انرژی منفی از ما خارج شده

دیدگاهتان را بنویسید