چرا یک شخص خاص مدام در رویای من ظاهر می شود؟ + تعبیر خواب

photo_2018-01-18_02-32-02

چرا، یک شخص خاص در رویاهای من ظاهر می شود؟

در حقیقت، چیز ترسناکی خواهد بود اگر یک شخص به طور مداوم در رویاهای ما حاضر شود. شما برای هفته ها تعجب خواهید کرد که چرا این فرد در رویاهای شما حاضر می شود و در پایان هم بی پاسخ خواهید ماند.

از آنجایی که علم می گوید؛ رویاها فقط ضربانات مغزی الکتریکی هستند که به طور مداوم اتفاق می افتند، ممکن است که دیدن این شخص در رویاهایتان هیچ معنی خاصی در بر نداشته باشد.


مقاله مرتبط: ۹ رویای نمادین که باید به آنها توجه کنید + تعبیر خوابها


یک نظریه وجود دارد که می گوید این اندیشه های تصادفی، رویاهای ما را تشکیل نمی دهند، بلکه در واقع این خودمان هستیم که این کار را انجام می دهیم. بهتر بگوییم: هیچ چیز تصادفی نیست.


“همزمانی_ هیچ تصادف و اتفاقی وجود ندارد” را از اینجا بخوانید.


روانشناسان می گویند که رویاها نشان دهنده ی فاکتورهای زیادی می باشند. رویاها، افکار، احساسات و خواسته های ما را نشان می دهند. آیا چنین چیزی می تواند دلیل این باشد که ما یک شخص خاص را در رویاهایمان مشاهده می کنیم؟

هنگامی که آن غریبه در خواب من ظاهر شد…

در یکی از شب های سرد ماه دسامبر بود که من شروع به دیدن خواب آن فرد به طور پی در پی تا شب های بعدی کردم. رویای من بد نبود و باعث شد تا احساس خوبی در رابطه با این غریبه در رویاهایم داشته باشم.

هر شبی که خواب می دیدم، حوادث مختلفی در رویای من اتفاق می افتاد اما همان شخص خاص در رویای من حاضر بود.

به همین خاطر برای یافتن پاسخ به جستجو پرداختم. مثلا، اینکه او چه کسی است؟ و یا، تعبیر این خواب ها چیست؟. در نهایت من بصیرت بیشتری نسبت به رویاهایم کسب کردم.

اگر هیچ پاسخی برای رویاهایتان پیدا نکنید، مشکی پیش نمی آید، ممکن است که در آینده دیگر چنین رویایی را مشاهده نکنید، یا اینکه ممکن است این رویاها، به طور کلی اصلا ناراحتتان نکنند، چون این فقط یک رویاست، مگه نه؟

از آن تجربه به بعد، هر زمان که چنین رویایی می دیدم، به جستجو برای یافتن پاسخ مشغول می شدم. همه ی ما می خواهیم جوابی برای چیزهایی که به ذهنمان نفوذ می کنند پیدا کنیم و این هم ممکن است یکی از آن ها باشد، پیدا نکردن پاسخ ما را متحیر می کند.


مقاله مرتبط: ۷ دلیل برای توجه کردن به رویاها


اگر شما هم با چنین مسئله ای روبرو هستید، راهکارهای زیر به شما کمک خواهند کرد:

چرا ما، رویای یک شخص مشابه را می بینیم؟

شاید این شخص خاص ، شخصی است که هر روز او را مشاهده می کنید.

ما می دانیم که رویاها از افکار و خاطرات ما نشات می گیرند، بنابراین این شخص خاص می تواند فردی باشد که شما به طور مکرر با او ارتباط دارید یا او را می بینید. اگر اینطور است، نیازی نیست که زیاد به کنکاش رویایتان بپردازید.

شاید او، همسر پیشین شماست.

بله، این شخص خاص می تواند فردی باشد که از او جدا شده اید و دیگر در مورد او فکر نمی کنید.

شما از مکان پیشینتان نقل مکان کرده اید و اکنون هیچ گونه رابطه ی رمانتیکی با هیچ کسی ندارید، اما ناخودآگاه شما ممکن است این فرد را به عنوان شخصی جلوه دهد که ممکن است نیاز داشته باشید تا با او ملاقات کنید.

شما احساسات عاشقانه را دوست دارید، پس ناخودآگاه شما این شکاف را پر می کند، زیرا دیگر کسی در زندگی شما وجود ندارد.

 غریبه ای در رویای شما.

این همان رویایی است که در آن به مشاهده ی پی در پی یک غریبه می پردازید. این نکته را مد نظر داشته باشید که در طول مرحله ی “rem” خواب، احتمالا شما دو یا سه شخص خاص را مشاهده خواهید کرد.


“ویدئوی معرفی رویای آگاهانه (برون فکنی روح) برای تازه کاران!” را هم اکنون تماشا کنید.


اکثر این افراد را هرگز تشخیص نخواهید داد اما همان غریبه ها را دوباره و دوباره در خواب هایتان مشاهده خواهید کرد.

آمارها نشان می دهد که اکثر غریبه ها در رویای افراد مختلف، مردها هستند زیرا بیشتر دارای رفتاری پرخاشگرانه می باشند. غریبه ها در رویاهای شما اکثرا دشمنانتان و یا کسانی هستند که شما را تهدید می کنند.

شما هم چنین باید وضعیت رویایتان را ارزیابی کنید، آیا این شخص خاص که در خواب مشاهده می کنید از شما استقبال می کند، به حفاظت از شما می پردازد یا شما را تهدید می کند؟

شما می توانید با ارزیابی وضعیت رویایتان به معنی آن نزدیک تر شوید.

شخص خاص می تواند کسی باشد که با او احساس هم دردی می کنید.

شخص خاص احتمالا کسی است که شما دارای احساسات عمیقی با او هستید، ممکن است فردی باشد که هنوز با او ارتباط برقرار نکرده اید و یا کسی باشد که دیگر جایی در زندگی شما ندارد.

اگر این شخص خاص ، کسی است که به طور مداوم با او رو در رو می شوید اما هنوز او را از احساستان آگاه نکرده اید، ممکن است که به طور مرتب در رویاهایتان ظاهر شود.

اگر چنین شخصی دیگر در زندگی شما جایی ندارد و سال های زیادی از آخرین باری که او را دیده اید می گذرد، ممکن است برای شما به عنوان یک غریبه در رویایتان ظاهر شود.

رویاها شگفت انگیز هستند، خواه در آن ها یک شخص خاص را بارها مشاهده کنید یا یک مکان را ببینید.

ما می توانیم با بررسی رویاهایمان چیزهای بیشتری از آن ها یاد بگیریم، با یادداشت رویاهایتان می توانید در آینده از فوایدشان، بهره ببرید.

https://rastmard.com/24529

منبع: www.spiritualunite.com

نوشته‌های مشابه

19 دیدگاه

  1. یه شخص خاصی هست که توی خوابهام هست و سالهاست هر چندی میبینمش، یه مرد به نام «نادر صداقت» که حرفهای خاصی بهم میگه، راهنمای خیلی خوبیه، اوایل در بیداری دنبالش میگشتم و فکر میکردم ممکنه پیداش کنم و ببینمش، اما بعد فهمیدم اون بخش آگاهانه است و بهم راهنمایی میده و دیگه دنبالش نگشتم، فقط در بیداری حرفهاش رو یادداشت کردم و با بررسی شون خیلی اتفاقهای خوب رو تجربه کردم

  2. خیلی جالبه منم چن مدتی هست که دارم خواب افراد مختلف رو میبینم ولی حس میکنم یه روح مشخصی هست که توی جسم های مختلف حضور پیدامیکنه
    اون فرد حس های مختلفی رو بهم میده که اون حس ها فراتر از حواس دنیوی خودمون هستن
    میتونید کمکم کنید؟؟

  3. من این اتفاق در خواب برام پیش نیومده ولی دو خواب هست که سالیان.سال هرازگاهی میبینم و نمیدنم تعبیرش چیه و به جوابی نرسیده ام. در یکی از این خواب ها از جای بلندی در حال سقوط هستم ولی در حین سقوط بیدار میشم، دیگری فرار از کسایی که قصد آزار به منو دارن.

  4. من یه بار خواب دیدم که یک غریبه بود که صورتش رو تشخیص نمیدادم….
    انگار ما باهم داشتیم به یک مسیر مشخص شده برای کاری میرفتیم..
    اون یک کیف داشت که پر از بدلیجات ها و زیور آلات ها شکل دار خوشگل بود?
    بعد به هر قسمتی برای استراحت میرسیدیم یکی از اون زیور آلات هاشو به من میداد و تصویر اون گوشواره ها به حقیقت می پیوست(مثلا یه بار یه گوشواره عکس یه آدم بود و همون لحظه اون آدم از کنارم داشت رد می شد)
    ازش خوشم میومد??

  5. با تشکر از مطلب خوبتون….وجه مشابه من با مطلب شما اینه که تو همه رویاهام پدر مرحومم وجود داره و سعی میکنه به من بگه فلان کار را بکن یا نکن…احساس میکنم هنوز نگران منه….قبلا وقتی تو رویا میدیدمش مظطرب میشدم ولی الان دیگه فهمیدم میخواد در مورد امری یا کاری منو راهنمایی کنه….

  6. من یک مطلب علمی خوانده بودم که میگفت هر کسی را که در خواب چهره اش را ببینید حتی اگر نشناسیدش حتی قبلا یک بار دیدیدش حالا ممکنه راننده ماشین بغلی اتون در ۱۰ سال پیش بوده باشه یا یک عابر پیاده ای که چند ماه قبل توی خیابان نگاهتان خیلی تصادفی بهش خورده. و امکان نداره که توی خواب چهره کسی را ببینید که تا حالا ندیدیدش

  7. من یکبار رویای جالبی دیدم البته اینم بگم که هر چند وقت یکبار از این دست رویاها می بینم :)
    با شخصی در ارتباط بودم و در زمان دوستیمون ایشون از من دور بود و در شهر دیگه ای زندگی میکرد. خواب (رویا) دیدم طرف با یه خانوم با موهای بلند مشکی صاف تو ماشین نشسته. دوست من در قسمت راننده و اون خانوم که در مدت حرف زدن نیمرخش رو می دیدم سمت راست کنار راننده نشسته بود و با حالت ناز و عشوه حرف میزد. منم صندلی عقب بودم و در کمال تعجب به این دو نفر خیره شده بودم و به حرفهاشون گوش میکردم و اینا هم منو نمی دیدن!
    روز بود، ماشین پارک بود، در همون حین یادم افتاد که این شخص اصلا رانندگی بلد نیست!! در کسری از ثانیه لوکیشن عوض شد و دیدم یه جایی شبیه یه بلوار یا پارک، اینا دارن راه میرن و حرف میزنن و من پشت سرشون هستم باز… طولی نکشید که ترسیدم و بیدار شدم…
    بعدا وقتی براش تعریف کردم عکس العمل خاصی نشون نداد و خیلی بی تفاوت گفت فقط خواب بوده. ولی تا به امروز افکار زیادی توی ذهنمه که هنوز نفهمیدم داستان واقعی چیه؟!

    1. خدمت دوست گرامی سلام. واقعیتی موجود است که تفاوت گذاری میان رویاها را مشکل می سازد چون با علم کنونی فعالیت غیر عادی مغز ثبت می شود ولی دستگاه قادرنبست میان ترفندهای ذهن بر اساس ترس های ما با رویاهایی واقعی که هشدار دهنده یا اگاه رسان هستند تفکیکی قائل شود بخصوص دقت کنید تا یادتان امد که ان شخص رانندگی بلد نیست بلافاصله دکور و محل رویا تغییر یافت (این از زرنگی های ذهن در خواب و بیداری است). عکس العملی نشان ندهید و گمان می کنم بهتر است موضوع را فراموش کنید. به چه دلیل درستی, می خواهید زندگی و ارامش را از خود و دیگران دریغ نمایید؟ سپاس.

  8. با تشکر.مطب به تقریب از زوایای گوناگون و اندیشه های مختلف در حد بضاعت یک مقاله کوتاه, بخوبی توانسته است یک رویای تکرار شونده را نشانه شناسی کند. دکتر فروید و بخصوص دکتر یونگ که بنا بر اهمیت رویاها بیشتر عمر خود را در این زمینه به تحقیق پرداختند, پایه گذاران روانکاوی می باشند که با توجه به پیچیدگی انسان این تحقیقات ادامه خواهد داشت. به دلایل زیاد رویاها نقشی فراوان و فعال در شناخت از خویش و اینده شخصی دارد و توجه ای خاص طلب می کند. علاقه مندان این زمینه به مطالب جناب کاظم پور در باره روانشناسی تحلیلی و کهن الگوها و مطالب دوستان دیگر, به ارشبو همین سایت رجوع نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید