شفادهنده روحی
| |

شفادهنده روحی کیست و چه ویژگی هایی دارد؟

در این مقاله به معرفی ویژگی های شفادهنده روحی و روش های شفابخشی به کمک درمانگران انرژی می پردازیم.

شفادهنده روحیدرمانگری معنوی به کمک شفادهنده روحی

در مقاله روش های شفابخشی به کمک منابع نیروهای شفابخش توضیح دادیم که شفابخشی مشابه روشن کردن یک لامپ در اتاقی تاریک است و باعث جاری شدن نور الهی در زندگی می شود. اگرچه از منابع نیروهای شفابخشی بیرونی که در مقاله پیشین معرفی کردیم، می توان به عنوان ابزار و وسایل تسهیل شفابخشی فردی بهره مند شد، اما گاهی امراض ریشه های عمیقی دارند و تنها به کمک یک شفادهنده روحی است که می توان به درمان آنها پرداخت.

در این مقاله قصد داریم معیارهای لازم برای اینکه یک فرد بتواند عمل شفابخشی را انجام دهد، توضیح دهیم. همچنین سعی می‌کنیم فرایندی که یک شفادهنده روحی برای انتقال انرژی شفابخش طی می‌کند را برای شما شرح دهیم.


مقاله جامع درمانگری روحی به چه معناست؟ درمانگران معنوی چه کسانی هستند؟ را حتما بخوانید.


ویژگی های یک شفادهنده روحی

برای اینکه فردی بتواند یک شفادهنده روحی بشود باید به سطح مطلوبی از ارتعاشات انرژی رسیده باشد. قدرت روحی و نیروهای درونی یک شفادهنده روحی عامل اصلی در فرایند شفابخشی است. این موضوع را می توان تاحدودی بر اساس موارد زیر تشخیص داد:

  1. رفتار، شخصیت و اقتدار درونی او بویژه در هنگام فرآیند درمان.
  2. روش های درمانی که از آنها استفاده می کند.
  3. انواع انرژی ها و نیروهایی که او به آنها دسترسی دارد.

همانطور که گفته شد مهمترین ویژگی یک شفادهنده روحی، برخورداری او از سطح ارتعاشات بالاست اما این دقیقا به چه معناست؟


مقاله مرتبط: “۲۹ نشانه ای که می گوید شما یک درمانگر روحی هستید


ارتعاشات روحی دقیقا به چه معناست؟

دستان شفادهنده روحی

به‌عنوان یک انسان، ما از بُعدی فیزیکی و بُعدی معنوی تشکیل شده ایم. ما با دنیای فیزیکی و معنوی بیرون از خودمان نیز در ارتباطیم و این ارتباط در بُعد فیزیکی از طریق حواس پنجگانه و در بُعد ناملموس از طریق ادراک ما صورت می گیرد. ادراک ما در ذهن مان قرار دارد. ذهن را می‌توان محل احساسات و افکار دانست و ادراک یا هوش را توانایی استدلال و فهم ارتباط علت و معلولی بین رویدادها محسوب کرد.

علاوه بر منطق و درک، وجود دیگری نیز در بُعد معنوی ما سکونت دارد که روح نامیده می شود. روح محل ارتباط و تعامل است با آنچه که فراتر از ادراک است. ورای ذهن و ادراک ما، ورای توضیحات زبان ما، جایی ست که روح قرار دارد. بالا رفتن ارتعاشات انرژی افراد به معنای گسترش روح آنهاست.


مقاله مرتبط: “آیا شما ارتعاش انرژی بالا یا پایین دارید؟ این ۶۰ نشانه را بخوانید


یک شفادهنده روحی از طریق تمرین‌های مرتبط، از نظر روحی و معنوی رشد می‌کند. هر چقدر رشد روحی گسترده تر باشد، تأثیر ادراک عمومی اش کمرنگ تر می‌شود. او بوسیله تمریناتش، از سطح عادی ادراک و منطق انسانی فراتر می‌رود تا بتواند به روح خویش و به انرژی و روح جهانی دسترسی داشته باشد.

در نمودار زیر می‌توانید روند درخشش این انرژی کیهانی که از طریق تمرین‌های روحی حاصل می‌شود را ببینید:

شفادهنده روحی

بر اساس تصویر بالا، هنگامی‌که ادراک و منطق ابتدایی فرد درمانگر، در انرژی جهانی ادغام و کمرنگ می‌شود، اتفاق مهمی رخ‌داده است؛ زیرا که شفادهنده به سطوح بالاتر انرژی دسترسی پیداکرده است. او به خانه روح رسیده است و اکنون می تواند یک شفادهنده روحی باشد. معمولاً توصیه می‌شود وقتی فرد در سطح ارتعاشات مناسب و تقریباً بالایی از انرژی قرار گرفت، شفابخشی را آغاز کند. زیرا در این سطح است که می‌تواند علت مشکل روحی را تشخیص دهد و سپس به انرژی‌های کیهانی به جهت شفا دادن، دسترسی پیدا کند.


خطرات شفابخشی روحی هنگامی‌ که سطح انرژی پایینی داریم

اگر اصرار بر انجام شفابخشی روحی در سطوح پایین انرژی داشته باشیم می‌توانیم آن را انجام دهیم، اما حقیقت این است که در سطوح پایین انرژی، فرد بیشتر از آنکه بر انرژی های منفی تأثیرگذار باشد، از آنها تاثیرپذیر است. شفادهنده روحی که در سطح روحی و معنوی پایین، در تلاش برای شفا دادن افراد دیگر است، با خطرات جدی روبروست. ممکن است در حین شفادهی، شما تحت تأثیر ناراحتی و امراض روحی فرد بیمار قرار بگیرید. اگر فرد بیمار تحت تأثیر انرژی‌های منفی بسیار شدیدی باشد، ممکن است آن را به شفادهنده روحی انتقال دهد و او را هم درگیر مشکلات خود کند.


مطلب مرتبط: “چگونه انرژی های منفی اطرافمان را دفع کنیم؟ “سریع ترین راهکارها”


ارتعاشات شفادهنده روحیدر واقع ارتعاشات بالای شفادهنده روحی ، به او این قدرت را می دهد تا انرژی های منفی را مهار کند و آنها را از وجود بیمار و حوزه اطرافش دور کند. اما هاله قدرتمند اطراف خودش را به آن انرژی ها آلوده نمیکند. شفادهنده‌ای که سطح انرژی پایینی دارد به‌ ناچار از نظر انرژی محدود است و بنابراین برای تسلط بر انرژی‌های منفی باید توان و وقت بیشتری بگذارد. این امر باعث می‌شود نتایجی کمتر از حد انتظار هر دو طرف پدیدار شود و باعث ناامیدی شفادهنده و فرد دریافت‌کننده انرژی گردد و به خطا نتیجه بگیرند که کلا بهبودی از این روش ناکارآمد است.

برای شفادهنده‌ روحی که در سطح انرژی پایین‌تر قرار دارد، این احتمال وجود  دارد که دچار خودبرتربینی شود که این مورد یکی از مشکلات اساسی  در مسیر پیشرفت و رشد روحی و معنوی است. شفادهنده‌ای که درگیر خودبرتربینی شده باشد می‌تواند قربانی انرژی‌های منفی شود که او را در اختیار می‌گیرند و به او آسیب می‌رسانند. به‌عنوان مثال اگر فردی فقط به هدف مشهور شدن و شناخته شدن اقدام به شفابخشی کند با گذشت زمان خود را در تیررس انرژی‌های منفی قرار می‌دهد.


پیشنهاد راستمرد: “راهنمای جامع پاکسازی و حفاظت از انرژی های منفی


چه عواملی می‌توانند دسترسی ما به انرژی‌های روحی را تسهیل کنند؟

بر اساس آنچه که در بالا گفتیم اولین و مهم‌ترین ویژگی یک شفادهنده روحی این است که در سطح انرژی معنوی بالایی قرار گرفته باشد. این را می‌توان با انجام منظم و تمرینات روحی و معنوی ممکن کرد. مکاتب مختلف تمرینات مختلفی برای این امر در نظر گرفته اند. انتخاب راه و روش و تمرینات مربوطه همگی بر عهده شفادهنده روحی هستند. او میباست میل و نیروی ذاتی شفادهی را در خویش بیابد و سپس مسیر زندگی خویش را بر این اساس انتخاب کند.  باید به این نکته هم توجه کند که در مسیری که طی می‌کند تمایل به شفا دادن در مقایسه با پیشرفت روحی و معنوی یک میل ثانویه است که به او کمک می‌کند تا توانایی شفابخشی خود را بهبود بخشد.


دوره آموزشی خوددرمانی و شفای خویشتن در آموزشگاه راستمرد هم اکنون پرتوجو میپذیرد.

selfhealing


برگرفته از:

https://www.spiritualresearchfoundation.org/

نوشته‌های مشابه