سابلیمینال درمان استرس و اضطراب
|

سابلیمینال درمان استرس و اضطراب

 

سابلیمینال درمان استرس و اضطراب چیست؟

در حالی که بسیاری از مردم فکر میکنند منشا اصلی نارضایتی از زندگی مشکلات و مسائل بزرگ است، اما در روانشناسی ثابت شده که علت اصلی ناخشنودی انسان مدرن، استرس و اضطراب است. همین طور استرس و اضطراب می تواند سیستم ایمنی بدن را تضعیف کرده و قدرت تمرکز و ابتکار عمل را از ما بگیرد. پس بسیار مهم است که بتوانیم خودمان را از شر استرس و اضطراب رهایی بخشیم.

مانند بسیاری از عوامل دیگر، ریشه اصلی استرس و اضطراب را باید در ضمیر ناخودآگاه جستجو کرد. این فایل موثر سابلیمینال درمان استرس و اضطراب با هدف قرار دادن ریشه های اضطراب و استرس و ارائه مجموعه ای از بهترین تلقینات آرام بخش، همراه با موسیقی بسیار مناسب و امواج ایزوکرونیک آلفا و تتا، بسرعت و به گونه ای قطعی قادر است مشکل استرس و اضطراب شما را برطرف کند. پس اگر از استرس و اضطراب در رنج هستید، همین حالا این فایل را تهیه کرده و از نتایج معجزه آسای آن بهره مند شوید.

stress


جامع ترین مقاله در اینترنت درباره هیپنوتیزم به زبان فارسی: “هیپنوتیزم چیست – جامع ترین راهنمای هیپنوتیزم در اینترنت

 صفحه اصلی فایل های صوتی خود هیپنوتیزم را نیز برای دریافت اطلاعات بیشتر حتما مشاهده کنید


مزایای سابلیمینال درمان استرس و اضطراب

green-tick-1  ایجاد امواج مغزی مناسب برای افزایش حس آرامش و رهایی
green-tick-1  دور شدن از افکار منفی و آزار دهنده
green-tick-1  رهایی از استرس و اضطراب به شکل عمقی و سریع
___________________________________________

مشخصات فایل سابلیمینال درمان استرس و اضطراب

زمان: ۳۰ دقیقه

فرمت: MP3

حجم: ۳۰ مگ

نوع: کوانتومی: نسل جدید سابلیمینال بدون امواج مغزی

مدت زمان پیشنهادی برای گوش کردن: سه تا شش ماه هر روز- یک تا سه بار در روز می توانید گوش دهید

حتما با هدفون گوش کنید.

_________________________________________

عبارات تاکیدی و تلقینات مثبت موجود در سابلیمینال درمان استرس و اضطراب

من در کمال آرامش و رهایی هستم

من در هر لحظه انرژی مثبت و شفابخش رو از کائنات به خودم جذب میکنم

من به خودم و توانایی هام باور دارم و از هر کاری با موفقیت بیرون میام

من در هر شرایطی آرام و مطمئن به خودم هستم

ذهن من در هر شرایطی ثبات و تعادل خودش رو حفظ میکنه

تمام تنش های ذهنی و بدنی از من به دور هستند

من ترس، نگرانی و تمام احساسات منفی را رها میکنم

من در مواجهه با مشکلات و سختی ها پایدار و استوار میمانم

نگرانی و استرس در من جایی نداره چون آرامشم هر لحظه داره بیشتر و عمیقتر میشه

_______________________________________

خرید مستقیم:

۱۴۹.۰۰۰ تومانافزودن به سبد خرید

دانلود با امتیاز:

محتوای ویژه

برای خرید با امتیاز در سایت لاگین کنید یا اگر عضو نیستید ثبت نام کنید

بسته پیشنهادی درمان استرس و اضطراب ، شامل فایل خود هیپنوتیزم سابلیمینال + فایل خود هیپنوتیزم تجسم فعال + برنامه صوتی گام به گام با روانشناس را از لینک زیر تهیه کنید.

جواب بسیاری سوالات خود را در مورد استفاده از فایل های سابلیمینال از اینجا بشنوید

نوشته‌های مشابه

22 دیدگاه

  1. سلام
    من بخاطر کارهای مهاجرتم خیلی استرس دارم بطوری که شبها بدون قرص خوابم می بره الان دو هفته ای هست این فایل رو تهبه کردم خیلی بهترم هنوز اضطراب و استرس رو دارم اما از وقتی این فایل رو گوش میدم خیلی کمتر شده، این فایلها شاید معجزه نکنه ولی خیلی خیلی مفیدن از ۱۰۰ من به این فایل ۸۵ میدم
    ممنونم راستمرد????

    1. با سلام میخواستم بدونم کسی که برای اضطراب و استرس نزدیک به دو سال دارو مصرف میکنه وبعد از قطع دارو یک برهه زمانی ۶ماه تا یکسال خوبه ولی دوباره حالتهای اضطرابی به سراغش میاد ایا تنها با گوش دادن به این فایلها برای همیشه خوب میشه لطفا جواب بدهید

  2. سلام اگربرای برطرف شدن مشکلات روحی، حالا هرمشکلی که باشه، سه تا شش ماه فایل سابلیمینال مخصوص را گوش بدهیم ونتیجه مطلوب را بدست آوریم بعد ازمدت مثلا یکسال یا کمتر یا بیشتر به علت مشکلات زندگی در شرایط الان اجتماع، که همیشه هستند وبایستی با آنها کنارآمد،آیا ممکن است دوباره وضعیت روحی به حالت اولیه بازگردد ویادرصد بازگشت به حالت اولیه خیلی ضعیف است؟
    واگر امکان بازگشت وجود داشته باشه آیا استفاده مادام العمر فایل های سابلیمینال مضر نمیباشد؟

      1. با سلام. این جواب من به احتمال فراوان تنها پاسخ موجود نیست و امیدوارم دوست گرامی خانم روناک جواب تخصصی تر را بیان بفرمایند. مشکلات روحی ما تنها از یک حادثه و رویداد ناشی نمی شود. ذهن مرکز تفکر من در ابتدای تولد صفحه ای سفید است که با رشد سنی از خانواده تا… فرهنگ عمومی جامعه از تجربیات و دانشی پر می شود که من در راستا و هم هویت با انها هستم به یک دلیل ساده که اگر من در یک جامعه متفاوت مثل سویس ودر یک خانواده معمولی دیگر پرورش می یافتم هویت و مشکلات روحی و روانی متفاوت می یافتم. طولانی نشود. پس من در ساختار ذهنم (نفس) شکل می گیرم و در حادثه ها و اتفاقاتی که در زندگی هر شخصی ممکن است روی دهد بنا بر انتخابهایی که می کنم مشکل یا مشکلات را بوجود اورده و می سازم. مرحله اول اینست که من تغییراتی در شیوه نگرشم به دنیا بدهم تا از هر موضوعی, مشکل بوجود نیاید. به چه شیوه؟ برنامه ریزی دوباره ذهن. از طریق گوش دادن و مراقبه با فایل های صوتی سابلیمینال. بنابراین گوش کردن انها تا شرطی شدن شان بایستی ادامه یابد تا جواب دهد تکرار عبارات تاکیدی هم اثربخشی بیشتری دارد. ولی ایا می تواند مضر باشد؟ تا کنون هیچ تحقیق منفی ندیده ام وخودم الان نزدیک به یازده سال است و دیگرانی تا سی سال می شناسم که با مراقبه ذهن را ساکت می نمایند تنها ضررش اینست که از خودخواهیهایم کم شده و یکجورایی مسیر زندگیم در جهت بهتر شدن تغییر یافته است در حقیقت ابزار لازم جهت رویارویی با اتفاقات را در یافته ایم. ممنون.

    1. سلام.
      شما تانهایتا ۶ماه به فایل صوتی گوش بدید…اگر دوباره مشکل پیداکردین می تونید یک دوره ۳یا۶ماهه دیگه ازفایل صوتی استفاده کنید.
      گرچه فایل صوتی سابلیمینال روی ناخودآگاهتون تاثیر میگذاره .امکان برگشت اون مشکل کم هست.

دیدگاهتان را بنویسید