تقویت توانایی های روحی

راهنمای جامع تقویت توانایی های روحی برای مبتدیان

راهنمای جامع تقویت توانایی های روحی برای مبتدیان

تقویت توانایی های روحیتوصیف بسیاری از توانایی های روحی به خصوص روشن بینی و روشن شنوایی ساده نیست. افراد ممکن است تجربیات روحی عمیقی داشته باشند که توانایی آنها را در برقراری نوع ویژه ای از ارتباط با دیگر روح های حاضر در این دنیا یا حتی با عالم معنوی و راهنمایان معنوی نشان دهد. نیروهایی همچون بصیرت در تعداد بیشماری از افراد به گسترش توانایی های روحی کمک می کند. اگرچه جامعه عقلانی انسانی به طور کلی ممکن است پذیرای این قبیل از توانایی ها نباشد، افراد علاقمند می توانند اطلاعات کافی از فرصت هایی که توانایی های روحی به آنها اعطا می کنند بدست آورند و از آنها بهره کافی ببرند.

در این مقاله شما با راهکار های تقویت توانایی های روحی و انواع آنها آشنا می شوید.


“قدرت های روحی برای درک انرژی ها”


توانایی های روحی

توانایی های مختص روح مانند روشن بینی و روشن شنوایی به انسان کمک میکند ارتباطات عمیق تری با خود و دیگران و راهنمایان درونی و معنوی برقرار کند. برای توضیح روش های تقویت توانایی های روحی بهتر است ابتدا انواع توانایی های روحی را معرفی کنیم. سپس درباره نحوه تقویت توانایی های روحی نامبرده توضیح دهیم.

در ادامه درباره هفت توانایی اصلی و رایج و چگونگی تقویت توانایی های روحی مطرح شده توضیحاتی داده می شود.

  • روشن بینی

روشن بینی یکی از اصلی ترین توانایی های روحی است و به معنای دیدن حقیقت و یا مشاهده جهان غیرمادی است.توانایی روشن بینی روشن بینی به شما امکان می دهد از توانایی های بالقوه روحی خود بهره برده و از دانش و خرد روح هایی که در گذشته زیسته اند یا آنان که در آینده خواهند زیست استفاده کنید. با داشتن توانایی روشن بینی این راهنمایی ها، دانش و خرد از طریق چشم روح قابل دیدن می شود.

برای اطلاع بیشتر از نشانه ها و تشخیص این توانایی در خود و همچنین نحوه تقویت توانایی های روحی روشن بینی می توانید به مقاله راهنمای کامل توانایی روشن بینی و نشانه های آن مراجعه کنید.

  • روشن شنوایی

روشن شنوایی یک قدرت درونی و روحی است که شما را قادر می سازدروشن شنوایی معانی یا اصوات فراتر از بازه معمول شنوایی تان را دریافت کنید.

به زبان ساده تر با داشتن این توانایی شما راهنمایی های درونی و روحی خود را شفاف تر دریافت خواهید کرد زیرا این نوع از شنوایی توسط بعد روحی به وقوع می پیوندد. در این میان حتی ممکن است صدا ها و نشانه هایی از دیگر راهنمایان معنوی یا فرشتگان و ساکنین عوالم دیگر دریافت کنید.

برای اطلاع بیشتر از نشانه ها و تشخیص این توانایی در خود و همچنین نحوه تقویت توانایی های روحی روشن بینی می توانید به مقاله راهنمای کامل توانایی روشن شنوایی و نشانه های آن مراجعه کنید.

  • بصیرت حسی Clairsentience

این توانایی روحی به معنی دریافت حس های واضح و شدید فیزیکی یا ذهنی است که از انرژی محرک های محیطی سرچشمه می گیرد. برای مثال توانایی توانایی دریافت اطلاعاتتقویت توانایی های روحی جزیی با شنیدن بو یا توانایی درک حقایقی درباره اشیاء  که از قبل نمیدانستید با لمس آن شیء. همچنین داشتن حس ششم قوی می تواند نشانه از برخورداری شما  از این توانایی باشد.

افرادی که دارای این توانایی هستند معمولا از توانایی های دیگر روحی مانند توانایی همدلی نیز برخوردارند. زیرا آنان به راحتی از احساسات همنوعان خود آگاهی پیدا کرده و برای ترمیم انرژی لطمه دیده دیگران پیشقدم می شوند. این توانایی نیز مانند روشن بینی و روشن شنوایی نیازمند توجه و تمرین است تا به نحو احسن از فواید آن بهره مند شوید.

برای آشنایی با نحوه کنترل و تقویت توانایی های روحی مشابه این قدرت، پیشنهاد میکنیم مقاله “۱۰ پیامد سوء همدلی که هرگز فکرش را نمیکردید! را مطالعه کنید.

  • درک روشن CLAIRCOGNIZANCE

این توانایی بسیار شبیه به آنچه حس ششم خوانده می شود است. زمانی که حقیقتی را درباره چیزی تشخیص می دهید بدون اینکه درباره آن اطلاعات موثقی گردآوری کرده باشید یا زمانیکه بدون تحلیل منطقی تشخیص درستی انجام می دهید.

دیگر نشانه های این توانایی تشخیص خطر قبل از وقوع حادثه، یا تجربه آشنا پنداری (دژاوو) است. این توانایی روحی یکی از رایج ترین توانایی ها میان انسان هاست و همانند دیگر هدیه های الهی قابل گسترش و اکتسابی است.

تهیه ژورنال شخصی و انجام تمرینات مربوط به ثبت آزادانه احوالات روحی  و تمرین مراقبه جزو بهترین راه های تقویت این توانایی هستند. برای آشنایی با سایر روش های تقویت توانایی های روحی مشابه حس ششم به مقاله حس ششم چیست؟ چگونه آنرا تقویت کنیم؟ مراجعه کنید.

  • روشن بویایی CLAIRALIENCE

این توانایی روحی به معنی قدرت دریافت اطلاعات حقیقی درباره اشخاص، اتفاقات گذشته یا آینده، احساسات انسانی، و خاطرات است که از طریق حس بویایی بدست بیاید.

این توانایی ریشه عمیقی در ناخودآگاه دارد و تقریبا همه افراد تجربیات سطحی از این ریشه عمیق داشته ایم. برای مثال بسیاری از ما با شنیدن رایحه های بخصوص وارد فضایی از خاطرات بسیار دور کودکی می شویم. هرچه جزییات و خاطرات واضح تری را با شنیدن بو های مختلف بتوانید مشاهده کنید این توانایی در شما پیشرفته تر است.

در حالت بسیار پیشرفته فرد قادر خواهد بود خاطرات دیگران و حقایق مختلفی را درباره افراد با شنیدن بوهای متعلق به آنها درک کند.

برای تقویت توانایی های روحی مربوط به بویایی پیشنهاد میکنیم بر روی عطرها و بوهای مطبوع مختلف مانند عودها و… مراقبه کنید.

  • روشن چشایی CLAIRGUSTANCE

تصور کنید که بتوانید مزه چیزی را بدون خوردن آن درک کنید. به این توانایی CLAIRGUSTANCE گفته می شود. نکته این توانایی آنجاست که توانایی چشایی در این سطح فقط به خوراکی ها مربوط نمی شود. اینگونه افراد قادرند مزه عناصر دیگری مانند درخت، دریا، باران و هر چیزی را بدون استفاده از ابزار فیزیکی چشایی دریافت کنند.

این قدرت بسیار شبیه به روشن بویایی است و برای تقویت قدرت های روحی مشابه آن پیشنهاد می شود بر روی طعم ها و غذاها مراقبه کنید. مقاله خوردن آگاهانه یا مراقبه غذا چیست؟ می تواند در این زمینه مفید باشد.

  • حساس بودن به انرژی CLAIREMPATHY

حساس بودن به انرژی پیش از اینکه یک نقطه ضعف باشد یک توانایی روحی است. این توانایی نیز جزو استعداد های روحی بسیار رایج بشمار می رود که از ویژگی های بارز آن می توان به دوستدار محیط زیست بودن، برخورداری از قدرت همدلی، قدرت عشق ورزیدن بدون شرط، داشتن احساسات زورگذر و حتی تجربه اضطراب و شلوغی ذهن نام برد.

اگر شما هم فردی حساس به انرژی هستید توصیه می کنیم برای شناسایی نشانه های قدرت خود مقاله زیر را مطالعه کنید: نشانه های تشخیص اینکه شما فردی حساس به انرژی هستید

برای آشنایی با نحوه کنترل و تقویت قدرت حساسیت به انرژی به مقاله ۸ روش موثر برای ایجاد تعادل در افراد حساس به انرژی مراجعه کنید.


تست پیشنهادی راستمرد: “قدرت ماورایی شما چیست؟


همه ما علاوه بر بصیرت در حواس پنجگانه فیزیکی مان، ممکن است دارای قدرت های کمتر شناخته شده روحی باشیم. اگر شما هم تمایل دارید این توانایی های روحی را مانند دیگر حواس خود بکار گرفته و برای رسیدن به اهداف درونی و بیرونی تان از این هدایای الهی بهره ببرید، می توانید روش های کلی زیر را برای شناسایی و تقویت هر گونه قدرت و استعداد روحی و درونی بالقوه ای انجام دهید. این روش ها بر محور آگاهی بنا نهاده شده اند و صرفا با آگاهی است که می توانید ادراک تازه ای نسبت به هستی و ماورای طبیعی بدست آورید.

در نهایت توصیه می شود از داشتن توانایی های روحی بهره ببرید و بخاطر آنها شکرگزار باشید. اگرچه کنار آمدن با برخی از این توانایی ها در ابتدا دشوار بنظر می رسد سعی کنید مانند کودکی که تازه آموخته از پاهایش استفاده کند، چندبار زمین خوردن را به فال نیک گرفته و از ادامه دادن مسیر نپرهیزید.

تجربیات و نظرات خود را با ما در بخش کامنت به اشتراک بگذارید.

نوشته‌های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید