آشنایی با تاثیرات سنگ تورمالین سیاه
|

آشنایی با تاثیرات معجزه آسای سنگ تورمالین سیاه

سنگ تورمالین سیاه معروف به سنگ جاذب انرژی ها، یک سنگ معمولی نیست. این سنگ از ارتعاش بسیار بالایی برخوردار است و بر کالبد انرژیک انسان ها، تاثیرات معجزه آسایی دارد. اگر از متافیزیست ها، شفاگران و افراد معنوی درمورد خواص تورمالین سیاه بپرسید، احتمالا به شما درباره خاصیت دفع انرژی های منفی این سنگ خواهند گفت، اما خواص تورمالین سیاه به این خلاصه نمی شود. در این مقاله شما با خواص معجزه آسای تورمالین سیاه آشنا خواهید شد. کلیپی که در انتهای مطلب برای شما تهیه شده است را از دست ندهید!

خواص تورمالین ساهتمام انسان ها از یک هاله انرژیک در اطرافشان برخوردارند که در روحیات و حس و حال آنها نقش حیاتی ایفا می کند. زندگی امروزی انسان ها، سرشار از دریافت روزانه انرژی ها و نیروهای منفی ست. در شهر و محل کار، و حتی در محیط خانه ها و آپارتمان های ما، ارتعاش پایین انرژی های منفی موج می زند. ما بسادگی این نیروهای شریر را که برآمده از افکار پیچیده و نازیبا، رفتار ناپسند، گفتار ناشایست و هر پدیده پلید دیگری ست، جذب خود می کنیم و خودمان نیز به یک فرد منفی و ناخوش احوال تبدیل می شویم.

تورمالین سیاه در دفع این نیروهای منفی، بصورت جادویی وارد عمل می شود. رنگ سیاه این سنگ، نه تنها نیروهای پلید، بلکه امواج و اشعه های مضر را نیز به خود جذب می کند و صاحب خود را، از بمباران امواج الکترومغناطیسی دستگاه ها و تلفن همراه مصون می دارد. تورمالین سیاه همچنین افکار زائد، استرس و ناخوشی های روحی و روانی را از شما دور می کند و چاکرای ریشه شما را پاکسازی می نماید.

کافیست یک قطعه از این سنگ جادویی را تهیه کنید و در منزل خود قرار دهید یا بهمراه داشته باشید و از خواص معجزه آسای آن بهره مند شوید. مراقبه بر روی این سنگ نیز، برای جذب انرژی عمیق و دگرگون کننده آن، توصیه می شود.


** بطور کلی خواص این سنگ شامل موارد زیر میباشد:

  • تسکین دردهای بدن (مانند سردرد، شکم درد، کمر درد و غیره)
  • پاکسازی انرژی های منفی و ارتعاشات پایین محیط
  • محافظت در برابر اشعه های مضر
  • بهبود کیفیت خواب
  • تقویت چاکرای اول و پیوند با زمین

!! در تهیه و خرید این سنگ دقت کنید که بسیاری از متقلبان در بازار، با استفاده از متریال مصنوعی مانند رزین و اپوکسی، محصولات تقلبی با نام تورمالین به فروش می رسانند که هرگز هیچ یک از خواص نامبرده را دارا نمی باشد.

💯 شما هم اکنون می توانید تورمالین سیاه را بصورت صد در صد طبیعی و اوریجینال، از فروشگاه سنگچین تهیه نمایید:

خرید تورمالین سیاه


💯  برای آشنایی بیشتر با تاثیرات عجیب و واقعی سنگ تورمالین سیاه، کلیپ زیر را حتما ببینید:


همچنین نگاهی بیندازید به جامع ترین مقالات راستمرد در زمینه : سنگ ها و کریستال ها

سنگ های درمانی و کریستال ها – اثرات آن بر زندگی و روان انسان

راستمرد چطور – راهنمای جامع کار با کریستال ها- فیلم و جزوه- ۶۰ امتیاز

راهنمای جامع انتخاب کریستال های فنگشویی _ کدام کریستال برای من مناسب تر است؟

نوشته‌های مشابه

9 دیدگاه

  1. عجب سنگ شگفت انگیزی این تورمالین سیاه
    آیا این سنگ سیاه با سنگ سیاهی که در کعبه خانه خدا قرار دارد به نام (حجر الاسود) فرق میکند یا این از همان نوع سنگ میباشد.
    ماجراهایی که در کوه مرموز اونترس برگ وجود دارد که می گویند درغارهای آن زمان حدود ۳۰۰ برابر کندتر می باشد و دانشمندان علت آن را سنگهایی سیاهی میدانند که مشابه آن سنگ ها را در کعبه یافتند.
    حتی استاد اعظم دالایی لاما هم پس از ورود به این کوهستان به آن کوه لقب چاکرای قلب را گذاشت و از آن پس به کوه عجیب اونترس برگ این نام را گذاشتند.

دیدگاهتان را بنویسید