مرکز کهکشان راه شیری، برای افزایش آگاهی من و شما انرژی می فرستد

رشد آگاهی“در مرکز کهکشان ما، یک ستاره دوتایی بزرگ وجود دارد که منبع نور و حیات این کهکشان است. این ستاره با ریتم منظمی ضربان دارد و هر ضربان آن، ۲۶۰۰۰ سال بطول می انجامد. هر بار که این مرکز می تپد، موجی از ذرات بشدت شارژ شده فیزیکی و غیر فیزیکی به داخل کهکشان می فرستد… ما هم اکنون در حال دریافت یکی از این امواج هستیم.” (منبع)


امواج کیهانی و ذرات پر انرژی بطور مداوم در حال بمباران اتمسفر زمین هستند و آن را به شکل الکتریکی شارژ می کنند. دانشمندان سالها به دنبال منبع اولیه این انرژی ها در کهکشان بوده اند و به گفته برخی، از سال ۲۰۱۲ دسترسی ما به این منبع بیشتر شده است.

به تازگی در یک کشف بی سابقه علمی، محققان متوجه شدند که اَبَرسیاهچاله موجود در مرکز کهکشان راه شیری، مانند یک شتاب دهنده قوی انرژی عمل می کند. رصدخانه (H.E.S.S (High Energy Steroscopic System واقع در نامیبیا در آفریقا که توسط تیم بین المللی متشکل از ۴۲ موسسه از ۱۲ کشور اداره می شود، سالها مشغول نقشه برداری از تشعشعات پر انر ژی اشعه گاما بوده است. این رصدخانه در ۱۶ مارچ ۲۰۱۶ اعلام کرد که این تشعشعات از مرکز کهکشان ما، جایگاه بسیاری از اجرام آسمانی بویژه اَبَرسیاهچاله Sgr A* که قابلیت تولید امواج و تشعشعات بسیار پر انرژی را دارا هستند، منتشر می شود. (منبع)

انرژی سیاهچاله مرکز کهکشان


انرژی های کیهانی و آگاهی انسانی

بسیاری از متفکران و افراد معنوی، ارزش و اهمیت زیادی برای این انرژی های کیهانی منتشر شده از کهکشان قائل هستند. آنها بر این باورند که انقلابی در آگاهی انسانی بواسطه این نیروها رخ داده و نقطه شروع آن را سال ۲۰۱۲ می دانند که زمین به سمت مرکز کهکشان حرکت کرده و کمی به آن نزدیکتر شده است.

“در اثر این نزدیکی، دروازه هایی از هوش، اطلاعات و انرژی به سوی بشریت گشوده شده که آگاهی او را تغذیه کرده و بالا می برند و توانایی های نامحدود او را ارتقاء می بخشند.” (منبع)

حال، بر ماست که چگونه از این فرصت استفاده کنیم.

نوشته‌های مشابه

27 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید