مراقبه بازپس گیری تکه های گمشده روح

بازپس گیری تکه های گمشده روح

گفته شده هنگامی که ما از یک مشکل احساسی یا فیزیکی رنج می بریم بخشی از روح ما بدنمان را ترک می کند تا از این حادثه جان سالم بدر برد. تعریف روح که من در اینجا از آن استفاده می کنم، همان جوهره و انرژی حیاتی ماست، آن بخشی که ما را زنده و به سوی تعالی نگاه می دارد.

                                                               ندرا اینگرمن، نویسنده کتاب بازپس گیری روح

بیشتر مکاتب بدوی اعتقاد دارند که بیماری به علت از دست دادن روح است. از دست دادن روح یک مکانیزم انطباقی است که به ما کمک میکند شرایط دشوار و نامناسب را تحمل کنیم. درست مثل زمانی که شما درد زیادی تحمل می کنید و دکتر برای کاهش درد آن بخش بدن شما که آسیب دیده است را بی حس می کند. در از دست دادن روح هم چنین اتفاقی رخ می دهد و آن بخشی که از روح ما جدا می شود، درد و رنجی که تحمل می کنیم را با خود حمل می کند و به همین خاطر ما می توانیم با مشکل پیش رو مواجهه شویم و درد آن را کمتر احساس کنیم.

برای بازگرداندن روح نمی توان در حیطه آگاهی معمولی کاری انجام داد و تنها دانستن این موضوع به رفع مشکل کمکی نمی کند. در بسیاری از مکاتب بدوی شمن قبیله وظیفه انجام چنین مراسمی را به عهده داشته و با انجام مراسمی به جستجوی تکه های گمشده روح فرد بیمار می پرداخته است. به طور سنتی چنین مراسمی برای فردی که روحش را از دست داده ۳ روز به طول می انجامد.

بر طبق گفته اینگرمن مهم است بدانیم که از دست دادن روح اتفاق خوبی است که برای ما رخ می دهد و به ما کمک می کند از درد و رنج عظیمی که در آن هستیم جان سالم بدر ببریم. Jaguar-Shaman-e1419792710409-1خیلی از ما احساس می کنیم که بخش مهمی از وجودمان را از دست داده ایم و احساس کامل بودن نداریم. بعضی اوقات نیز از دست دادن روح را به شکل بیماری مزمن یا احساسات فلج کننده ای همچون غم و اندوه، خشم، افسردگی و…تجربه می کنیم. بر طبق گفته یونگ تنها راه مواجه شدن با از دست دادن ارتباط با روح این است که ارتباطمان را دوباره با آنچه مقدس است برقرار کنیم (برای اطلاعات تکمیلی در مورد روش یونگ به دوره روانکاوی عمقی یونگ رجوع کنید).

روح نه تنها شما را به ارزش ها و جوهره خودتان پیوند می زند بلکه شما را به ارزشها و جوهره هر چیزی که زنده است متصل می کند. نمی توانیم انکار کنیم که در دنیای مدرن از دست دادن روح اجتناب ناپذیر است. بدتر از آن خیلی از ما حتا نمی دانیم که روحمان را از دست داده ایم و این بی حسی و بی معنایی در زندگی را به عنوان چیزی طبیعی و نرمال پذیرفته ایم.


مقاله مرتبط: روح پزشکی و انرژی درمانی


علل اصلی از دست دادن روح چه چیزهایی هست؟

Woman_In_Tree-1منهای حوادث آسیب زایی مثل عمل جراحی، تصادف، شوک قوی و.. در اینجا برای شما لیستی از علل اصلی از دست دادن روح را می آوریم:

  • هر نوع سو استفاده اعم از جنسی، احساسی یا روحی
  • احساس اندوه، درد یا ترس طولانی مدت که به شما این حس را داده که گیر افتاده اید و هیچ راه خلاصی ندارید
  • هنگامی که چنان احساس شرمساری داشتید که دوست داشتید زمین دهان باز کند و شما را در خود فرو برد
  • بخشیدن بخشی از روحتان به طرف مقابل در یک رابطه احساسی به صورت ناخودآگاه
  • یک حادثه ناگهانی و شوک آور روح شما را همچون تله ای در بخشی از زمان یا یک موقعیت ویژه زندانی می کند
  • وضعیتی که در آن احساس پذیرفته نشدن، مورد آزار و اذیت قرار گرفتن یا توهین به ما دست داده است
  • تحت تاثیر طلسم اعتیاد، ما بخشی را روحمان را به آن چیزی که اعتیاد داریم می بخشیم
  • سرکوب مداوم شهود و اشراق درونی تا جایی که این شهود بدنمان را ترک گوید
  • داشتن نقص فیزیکی (خیالی یا واقعی) و مسخره شدن بخاطر آن خصوصا در کودکی که باعث میشود روح آن بخش را ترک کند و عملکرد طبیعیش مختل شود

مقاله مرتبط: “ندای روح خود را دریابید، روح شما را فرا می خواند


از دست دادن روح توسط خود شخص نیز یکی دیگر از علل اساسی است. با بلوکه کردن بخش هایی از شخصیتمان که توسط جامعه غیرقابل قبول محسوب می شود ما بخشی از روحمان را انکار می کنیم. به مرور این بخش انکار شده از سایر بخش ها جدا می شود و به جایی می رود که مورد احترام باشد.

برای مثال کودکی که مدام با بایدها و نبایدها بزرگ می شود را در نظر بگیرید. اگر کودک شلوغ یا بد قلق باشد مدام مورد سرزنش قرار می گیرد و مجبور می شود احساساتش را سرکوب کند. این سرکوب مداوم بخشی حیاتی از روح را بلوکه می کند.


آیا شما بخاطر از دست دادن روح در رنج هستید؟

بدون تردید انسان مدرن با ایدئولوژی رقابتی و زندگی ماشینی که در زندگی مدرن حکمفرماست بخشی از روح خود را از دست داده است. در زیر علائم اصلی از دست دادن روح را می توانید ببینید:

  • احساس تکه تکه شدن و ناکامل بودن انگار که بخشی از وجودمان کم است
  • دید سطحی و بی تفاوت نسب به رشد در زندگی
  • احساس اعتماد به نفس و عزت نفس پایین و این حس که بی ارزش و بی اهمیت هستید
  • افسردگی یا حمله پانیک
  • عدم توانایی تصمیم گیری و این حس که بی هدف هستید و در این دنیا گم شده اید
  • احساس ترس قبل از دست زدن به هر کاری
  • گیر افتادن در یک رابطه، شغل یا موقعیت بد و عدم توانایی تغییر آن
  • احساس بهبودی نیافتن با گذشت زمان بعد از، از سر گذراندن یک حادثه بد
  • عدم توانایی کنترل خشم و احساس درماندگی و عدم توانایی رها کردن خشم، استرس یا ترس و اندوه
  • یک علاقه مداوم برای برگشت به گذشته و درست کردن چیزها
  • از همه مهم تر، جذب شدن به مفهوم بازپس گیری روح و این حس که بخشی از روحتان جدا شده و شما باید آن را پیدا کنید

همین جذب شدن شما به این مقاله و قرار گرفتن آن در سر راهتان ممکن است اتفاقی نباشد و نشانه ای برای این موضوع باشد که نیاز دارید به روحتان و بخش های تکه تکه شده آن توجه بیشتری بکنید.


در مراسم بازپس گیری روح چه اتفاقی رخ میدهد؟

هیچ فرمول و راه مشخص و یکسانی برای همه وجود ندارد که بتوانیم به شما بگوییم باید از این راه بروید تا روح خود را بازپس بگیرید. قطعا مرحله اول، شناسایی بخش هایی از وجودتان است که فاقد روح است. معمولا این بخش ها با خاطرات بد، نقائص و چیزهایی که زمانی برای مواجه شدن با آنها آماده نبوده اید مشخص شده است که ممکن است ذهن شما را به خود مشغول کنند یا اینکه کاملا از خاطرتان رفته باشند.

بعد از پیدا کردن این بخش ها باید از توصیه های روحتان برای یافتن و پیوند زدن این بخش ها به وجودتان استفاده کنید.

اگر یک شمن درمانگر برای شما این کار را انجام دهد، با استفاده از روش هایی مثل نواختن درام و آوازخوانی وارد خلسه می شود و سپس با استفاده از اقتدار گیاهان، یا اقتدار روح حیوانی خودش در ناخودآگاه جمعی به جستجوی روح شما می پردازد و با استفاده از اشیا اقتدار این روح را شکار کرده و مجدد به بدن شما می دمد. معمولا این دمیدن به تاج سر یا قلب انجام می شود.

scan0002-1

اما این مراسم ها نمادین هستند و شما باید در درونتان احساس ندامت، پذیرش، عشق و شهامت کافی داشته باشید که بخش های طرد شده وجودتان را بپذیرید و آنها را در آغوش بکشید. در کنار راه شمنیزم که امروزه زیاد در دسترس ما نیست، بهترین راه برای بازپس گیری روح، روانشناسی تحلیلی یونگ می باشد که در راستمرد دوره آنلاین آن برگزار می شود.


مقاله مرتبط: “تکنیک معجزه بخش رها سازی و درمان عمیق روح و روان


آموختن راه و روش و زبان روح ممکن است چیزی بین ۶ ماه تا ۱ سال طول بکشد اما بعد از آن می توانید روح خود را بیابید و تمامیت وجودتان را دوباره از آن خود کنید. درست مثل زمان کودکی که سرشار از انرژی و شادی و کنجکاوی بودید و هر روز زندگی برای شما رنگ و بویی فراموش ناشدنی داشت. هم اکنون هم اگر روحتان را کامل کنید می توانید به چنین وضعیتی برسید.

در کنار روانشناسی یونگی و ارتباط با رویاها و ناخودآگاه جمعی که باید محور اصلی کار شما باشد می توانید از تمریناتی مثل یوگا، کریستال درمانی و عوددرمانی و انرژی درمانی هم به عنوان روش های کمکی می توانید استفاده کنید. همچنین فایل های صوتی خودهیپنوتیزم که در خلسه گوش میدهید خیلی می توانند به این مسیر کمک کنند.

** کریستال ها را هم اینک میتوانید از فروشگاه سنگچین تهیه کنید:


در زیر برخی از فایل های اصلی که در این زمینه می توانند شما را یاری کنند آورده شده است.

  1. فایل صوتی مراقبه بازپس گیری روح  جدید
  2. فایل صوتی تصفیه کارما با افراد
  3. فایل صوتی تصفیه کارمای اجداد
  4. فایل صوتی خودهیپنوتیزم رفع افسردگی
  5. فایل صوتی اعتماد به نفس و اقتدار درون
  6. فایل صوتی سفر به زندگی های گذشته
  7. سفر به باغ درون برای حل مشکلات روحی (رایگان)
  8. فایل قدرتمند پیوند با زمین برای تقویت ریشه و شفای روح (رایگان)
  9. فایل صوتی یافتن طرح و رسالت الهی در زندگی (سابلیمینال)
  10. فایل صوتی شکوفایی قدرت های درونی (سابلیمینال)
  11. ویدئوهای پاکسازی و متعادل سازی ۷ چاکرا (سابلیمینال – صوتی و تصویری)

فقط فراموش نکنید که سفر بازپس گیری روح سفر ماجراجویانه عظیمی است که باید با تمام اشتیاق و اقتدار خود به دنبال آن بروید و تمام وجود و انرژی خود را وقف آن کنید تا در نهایت بتوانید تمامیت روح و شادی خود را باز یابید.


برای مطالعه بیشتر:
https://fractalenlightenment.com/33154/spirituality/soul-retrieval-reconnecting-with-the-missing-pieces-of-your-soul | FractalEnlightenment.com

نوشته‌های مشابه

34 دیدگاه

  1. سلام بارها دعانویس ها به من گفتن که طلسم یا دعا و هاله سیاه دارم با اینکه اصلا اعتقادی نداشتم ولی بخاطر اینکه شاید حالم خوب بشه دعا هم گرفتم ولی بعدش همه رو انداختم رفت! دوست دارم ساب گوش بدم چون بهش اعتقاد پیدا کردم درحال حاضر دفع انرژی منفی و ثروت رو گوش میدم بنظرتون دیگه چه چیزی رو گوش بدم ؟ اینکه گره از کار و پول و ازدواجم باز بشه؟ ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید