نشانه هایی که کائنات وقتی در مسیر نادرست هستیم برایمان می فرستد!

بسیاری از مردم معتقدند که برای آنها همه چیز اتفاقی روی می دهد. اما وقتی به بینش درونی خود نزدیکتر می شویم، مفهوم یا حکمت بسیاری از رویدادها در زندگی به ما نشان داده می شود. متوجه می شویم علاوه بر اتفاقاتی که در واقع ساخته دست یا فکرِ خودمان است، بسیاری نیز نشانه هایی هستند که ما را از درستی مسیر یا مهمتر از آن، غلط بودن مسیرمان آگاه میسازند. در این مقاله از نشانه ها و علائم هشدار دهنده کائنات صحبت می کنیم.


photo_2017-04-21_16-10-53به طور معمول، علائم هشداردهنده از کائنات به صورت شرایط و اتفاق های ناخواسته و نامطلوب رخ می دهند، شاید به این دلیل که قبلا به شکل بهتری متوجه این نشانه ها نشده ایم! این علائم نشان دهنده آن است که انرژی شما به سمت فرکانس های کم ارتعاش حرکت کرده یا به تعبیری افکار، احساسات و اعمال شما به صورت منفی درآمده و باعث ایجاد شرایط نامطلوبی گردیده است.

برعکس هنگامی که افکار، احساسات و اعمال شما به سمت فرکانس هایی با ارتعاش بالا حرکت می کند، زندگی با همه چیز هماهنگ میگردد و شما زمان عالی همراه با خوش شانسی را در تمام روز خواهید داشت. به همین دلیل بالابردن ارتعاشات با انتخابِ آگاهانه افکارِ مثبت بسیار مهم است. اگر چه ما توانایی تشدید و همنوایی با ارتعاشات بالا را داریم ، ولی برای ما چالش برانگیز است که همیشه در سطح انرژی بالا بمانیم. به این دلیل که روح ما که از ارتعاشات بالا و لطیفی برخوردار است، در جهان فیزیکی که چگالتر و دارای ارتعاشات پایینتری نسبت به جهان های بالاتر است، قرار گرفته ست.


مقاله مرتبط برای شما: “راز کائنات با اعداد فیبوناچی


در نتیجه احتمال دارد ما گاه و بیگاه به صورت غیرمنتظره در برابر شرایط ناخواسته قرار بگیریم اما ایرادی ندارد، تا زمانیکه به علائم هشدار دهنده و نشانه ها توجه داریم (البته بدون اینکه اجازه دهیم نفسمان روی آنها متمرکز و درگیر شود)، می توانیم خیلی زود به مسیر اصلی مان برگردیم.

وقتی در حال سپری کردن اوقات خود در طول روز هستید، ایده خوبی ست که به علایم هشدار دهنده کائنات توجه کنید. در اینجا چند نمونه از نشانه های احتمالی قابل تامل آورده شده است :

  1. گیر کردن در ترافیک (بصورت غیر معمول) یا تصادف
  2. جاگذاشتن کلید یا یک وسیله در جایی و برگشتن به آن محل
  3. لغو یک برنامه از پیش تعیین شده
  4. جا ماندن از یک وسیله جابجایی( مانند هواپیما، اتوبوس) و یک برنامه
  5. برخوردهای ناخوشایند بدون دلیل از اطرافیان یا جروبحث با کسانی که دوستشان دارید
  6. زخمی شدن و جراحت دیدن یا وقوع برخی بیماری ها (بقول سهراب: گاه زخم هایی که به پا داشته ام، زیر و بم های زمین را به من آموخته است
  7. نگرانی یا استرس ناگهانی (همان بد به دل افتادن)
  8. سردرد ناگهانی بی علت
  9. کوبیده شدن انگشتان پا به جایی
  10. از دست دادن یا ضرر کردن در اموال و دارایی ها
  11. از دست دادن افراد یا چیزهایی که به آنها علاقه و وابستگی دارید
  12. تجربه بو، مزه یا صداهای ناخوشایند

مقاله مرتبط: “تائو ( حقیقت کائنات )


photo_2017-04-13_18-39-10

البته منظور این نیست که هر اتفاقی این چنینی حتما نشانه است، بلکه باید روی آنها تامل کنید و آگاهانه به ارتباط احتمالی آنها با آنچه در آن زمان درحال تجربه اش هستید فکر کنید.

زمان وقوع هر یک از این نشانه ها بهتر است کمی درنگ کنید، از هرکاری که درحال انجام دادنش هستید دست بکشید زیرا احتمالا قرار نیست شما را به جایی که می خواستید برساند!

بجای خشمگین شدن و لعنت بر زمین و آسمان فرستادن، بروی خودتان و شرایطی که درش هستید تمرکز کنید. به این فکر کنید که کجای کار یا فکری که زمان گرفتن نشانه در آن بسر می بردید می تواند اشتباه باشد یا اینکه چه پیامی در آن نهفته است. چند نفس عمیق بکشید و اگر امکان دارد از آن شرایط بیرون بیایید. حتی اگر می توانید چند دقیقه مراقبه انجام دهید و  فرکانس خودتان را تنظیم کنید.


مقاله مرتبط: “همزمانی به یک علت و دلیل مشخص رخ می دهد، هیچ اتفاق و هیچ تصادفی وجود ندارد!!


به عنوان نکته آخر همان طور که در مورد نشانه های اعداد تکرار شونده گفته شد، لطفا سعی نکنید بیش از اندازه به نشانه ها فکر کنید. صحبت کردن زیاد در مورد آنها یا فکر کردن دائم در مورد آنها ، موجب کاهش فرکانس ارتعاشی و انرژی شما میگردد. مواظب ارتعاشات خود باشید، به افکار و احساسات و اعمالی که با فرکانس طبیعی روح شما هماهنگی دارند توجه کنید. تنها لازم است چشم و گوش درونی و بیرونی تان را باز نگهدارید و اجازه دهید نشانه ها خودشان را به شما نشان دهند. از راهنمای درونی تان بخواهید تا این نشانه ها را برای شما برجسته کند و شما را از آنها آگاه نماید.

همچنین بدانید که هیچ کس نمی تواند معنای این گونه علائم را بطور قطع برای شما توضیح دهد، بجز خود شما و راهنمای درونی تان! ممکن است این نشانه ها مشترک باشند اما دلیل رخ دادن آنها برای هرشخص با توجه به وضعیتی که در آن قرار دارد متفاوت است. به مرور و با تجربه و آگاهی بیشتر می توانید زبان نشانه ها را برای خود دریابید.

زندگیتون همیشه در مسیر درست و با عشق همراه باشه


مترجم: شیما، همکار راستمرد

منبع: www.spiritualunite.com

تجربیات خود را در این زمینه با ما و دوستانتان در راستمرد درمیان بگذارید.

نوشته‌های مشابه

43 دیدگاه

  1. خیلی پیش اومده که این نشانه ها رو دریافت کردم
    به خصوص زمان هایی که قولی به خودم دادم و به هر دلیل انجامش ندادم یا ناقص انجامش دادم همیشه این اتفاقات به طریقی برام میفته و یک جورایی وادار به انجام میشم
    ممنون از مطلبتون

دیدگاهتان را بنویسید