کلیپ معرفی تصویری دوره قانون جذب + کد تخفیف ثبت نام دوره

کلیپ معرفی تصویری دوره قانون جذب + کد تخفیف ثبت نام دوره

دوره قانون جذب

در پی درخواست های مکرر عزیزان و پیرو کلیپی که در گذشته در مورد نحوه عملکرد قانون راز منتشر شده بود که در آن اشاره می شد برای عملی کردن قانون راز نیاز به آیین و مراسم و ساخت نماد شخصی است، بالاخره راستمرد موفق شد با همکاری اساتید برتر این حوزه دوره کامل و کاربردی از قانون جذب را برای شما عزیزان فراهم کند. در این دوره در مورد مسائلی از قانون جذب صحبت به میان می آید که در هیچ جای دیگر از آنها صحبت نشده است.

در کلیپ زیر میتوانید توضیحات کلی در مورد دوره قانون جذب را مشاهده کنید. همچنین در این کلیپ یک کد تخفیف برای ثبت نام دوره پنهان شده است. با امید به اینکه مورد قبول و عنایت شما واقع شود.

لینک ثبت نام دوره

http://edu.rastmard.com/courses/jazebe-farsi

نوشته‌های مشابه

12 دیدگاه

  1. سلام آقای کاظم پور.ممنونم از توضیحاتتون.یک سوال ذهنم رو مشغول کرده که با جستجو توی کانالها و سایتهای مختلف، انقدر که به این سوال جوابهای متفاوت دادند بیشتر گیج شدم.میخوام بدونم آیا میشه با قانون جذب، شخص خاصی رو جذب کرد؟ یا اینکه فقط میشه روی جذب شخصیت خاصی کار کرد؟ ممنونم از لطف شما.

  2. با تشکر فراوان از جناب رایت. منهم به دوستانی که فقط با یک اشنایی سطحی با قانون جذب اشنا شده اند و از عدم تغییرات در زندگیشان ناراحت هستند توصیه می کنم در این دوره ها شرکت نمایند. اشنایی با تکنیک های قانون جذب, الزامی است. تغییرات بزرگ در گروی برداشتن گامهای بزرگ است.

  3. سلام
    با تشکر از همه برنامه های متفاوت شما .بر خلاف همه بلند گوهای تبلیغاتی شما حقیقت را به گوش ما می رسانید.
    اگر کسی هیچ آرزویی نداشته باشه اصلا این دوره فاید های براش داره؟ هر چند اگر زندگی ایده الی هم نباشه ولی به انچه دارد قانع است .
    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید