| |

مصاحبه با خانم روناک، متخصص ساخت فایل های خودهیپنوتیزم (کلیپ تصویری)

در کلیپ زیر می توانید مصاحبه با خانم روناک، متخصص ساخت فایل های خودهیپنوتیزمی راستمرد را مشاهده کنید. ایشان در این کلیپ به ۵ پرسش اساسی شما پاسخ داده اند:

  1. معرفی دو نوع فایل اصلی خودهیپنوتیزم پنهان و آشکار (سابلیمینال و تجسم فعال)
  2. آیا فایل ها و محصولات رو خودتون می سازید و یا از سایت های خارجی کپی می کنید؟
  3. آیا من می تونم از محصولات رایگان یا پولی که تلقینات انگلیسی در اونها به کار رفته استفاده کنم یا حتما باید به فایل های فارسی گوش بدم؟
  4. آیا ممکنه در فایل هایی که از جایی دریافت میکنم تلقینات مخربی هم گنجونده بشه و از کجا مطمئن بشم فایل های راستمرد چنین تلقیناتی ندارن؟
  5. نحوه ساخت فایل های شخصی رو لطفا به ما توضیح بدید.

همچنین در این ویدئو یک کد تخفیف ۳۰ درصدی برای استفاده از محصولات راستمرد پنهان شده که با مشاهده کامل کلیپ می توانید آن را کشف و استفاده کنید.

لینک دانلود برای دوستانی که سرعت اینرنت بالایی ندارند.


پیشنهاد میکنیم این مقاله را نیز از دست ندهید:هیپنوتیزم چیست – جامع ترین راهنمای هیپنوتیزم در اینترنت


 

نوشته‌های مشابه

19 دیدگاه

  1. با سلام و سپاس از سرکار خانم روناک و دوست فهیم و ارجمند جناب رایت. الیته سوالات مهم من از این دست نیستند و در مواردی نق های خودم را زیر مطالب کامنت می گذارم. مهمترین مشکل یک سایت تخصصی نیاید این باشد که مطالب از کجا ترجمه شده است بلکه همینکه زیر نظر یک کارشناس اگاه مطالب بازبینی شود کافی است. واقعیت اینست که در علم روانشناسی کنونی (شناسایی رفتار انسان), همانند سایر علوم بسیار “عقب نگه داشته” گردیده ایم و متاسفانه توانایی تولید و پیشرفت نیز موجود نیست خیلی از مراتب این علوم در اشعار استادانی همچون : خاقانی, عطار, ناصر خسرو, مرشد کامل مولانا, رند شیراز حافظ دگر اندیش, ریاضیدان و ستاره شناس بی همتا خیام بت شکن و… و… اورده شده و حتا به صورت ضرب المثل به زندگی روزانه مردم نفوذ کرده است ولی چرا از دوره صفویان منقطع شده, حتما اسیب شناسی لازم است. خوب در این شرایط, “علم” خوب یا بد ندارد حتا مالکیت نمی پذیرد. این سایت را صادق و اگاهی بخش می دانم (گرچه با همه مطالب ان همسو نباشم) استفاده از منابع خارجی را, الزامی و حتا اجباری, متصورم. ممنون.

    1. علی آقا شما یه جورایی از خود مایی و طبیعتا با شناختی که از ما داری چنین سوالاتی برات مطرح شده. ولی خب زیاد میان سوال میپرسن که این تکنولوژی ها توی ایران نیست پس حتما شما فایل های صوتی خارجی ها رو میخرید و به ما میفروشید. یا سوالاتی از این دست که امیدواریم با این کلیپ تصویری دوستانی که شک دارن شکشون برطرف بشه و بتونن به ما اعتماد کنن.

      1. سپاسگزارم. اگر اجازدهید بک مطلبی را با هم مرور کنیم اینکه جهل عمومی می بایست از خرد جمعی ما کمتر باشد که, دلایل فراوان, هست. در ایران همه رئیس هستند و دکتر و مهندس و… کارشناس…
        امتحان فرمایید در بک جمع چهار نفره بفرمایید پشتم در طرف چپ درد میکند یکباره
        همه متخصص کلیه از اب در می ایند و در چند دقیقه شما دارای بیست نسخه از این جمع چند نفره مبشوید بعضی حتا فال بین, رمال و فال قهوه گیر خود را پیشنهاد و برایتان وقت!!! میگیرند به قول دوست هنرمندی ما ملت همه چیز بدون هستبم و از مادر, بدون و فهمیده زاده می شویم بدون زندگی می کنیم و عاقبت “بدون” سرازیر قبر می شویم انشا الله… . موفق باشید که دل گم شما, سردی دلهای بیشماری را می گیرد. ممنون

دیدگاهتان را بنویسید