نمادها و نشانه های حیوانات – بخش دوم

بخش اول : نمادها و نشانه های حیوانات

در بخش اول از مقاله، با ۵ حیوان و نمادها و نشانه هایی که با دیدنشان به ما میدهند آشنا شدیم. در ادامه با نشانه های ۵ حیوان دیگر آشنا خواهیم شد.

tumblr_neop68UO8f1u01oxko1_1280

۶. خرگوش

این موجودات بازیگوش، نماد بهار اند. چون همیشه بعد از زمستان با دسته های زیادی دیده میشوند.

خرگوشها راحت و سریع تولیدمثل میکنند و به همین دلیل است که دیدن خرگوش، پیام آور باروری و وفور نعمت است. آنها بازی در علفها و نیز کندن و جستجو برای غذای محبوبشان را دوست دارند. همچنین باور بر این است که خرگوشها بسیار خوش یمن هستند.

وقتی یک خرگوش در مسیرتان سبز میشود، یک تغییر و تحولی در اقبال(معمولا خوش)، رخ خواهد داد و پیام آور این است که شما باید به عوالم معنوی اعتماد کنید.

۷. مارمولک

محتاط ولی قوی، ساکت ولی خشمگین; مارمولکها نماد عالم رویا هستند. اگر اتفاقی مارمولکی توجهتان را جلب کرد، نشانه ی این است که باید توجه بیشتری به رویاهایتان کنید. چون رویاها میتوانند چیزهای مهمی را درباره شما آشکار کنند. سعی کنید که در یک دفتر مخصوص، رویاهایتان را یادداشت کنید. حقیقت بزرگی بزودی برایتان آشکار میشود.

________________________________________________

راهنمای مرتبط: راهنمای جامع رویابینی شفاف

________________________________________________

برخی رازورزان معتقدند که مارمولکها موجودات بسیار خوش یمنی هستند و دیدنشان به آنها همچون تضمینی بوده که کارشان در مسیر درست قرار دارد! بنابراین اگر مارمولک بر راهتان قرار گرفت، پس احتمالا کارتان با قدرتهای الهی برکت داده میشود.

۸. مار

مارها نیز آوازه ی بدی به مرتبط بودن با شیطان و خدمتگزارانش دارند. هرچند مارهای محدودی میتوانند پیام آور جادوی شیطان باشند. ولی اساساً مارها نماد مادر ما زمین و طبیعت اند.

دیدن یک مار یادآور آن است که ما انسانها نیروهای خیلی قوی را درون خود پنهان میکنیم، همانطوریکه مادر ما زمین، تمام این پدیده های طبیعی قدرتمند را درآغوش میگیرد.

هرچند ما باید که بر هوای نفسمان مسلط باشیم و تمام این انرژیهای غریزی را به چیزی واقعا خلاقانه ، هدایت کنیم. مارها نمادی از خرد و قدرت اند.

Untitled-1۹. سنجاقک

موجوداتی با رنگی روشن، با بالهایی شگفت انگیز، که معمولا جایی در نزدیکی آب  میباشند.

سنجاقک ها معمولا یادآور آنند که روحهای طبیعت دارند کار ما را مشاهده میکنند. سنجاقک ها همچنین میتواندد روحهای نیاکان ما باشند که اینجا هستند تا به ما، با دادن قدرت و خردی که برای ادامه زندگی به آن نیاز داریم، کمک کنند.

سنجاقک ها پیام آور برکتهای طبیعت اند و نیز پیام آور اینکه زندگی در اینجا خاتمه نمیابد.

ما جاویدانیم و هرگز نباید دست از تلاش بکشیم!

۱۰. کفشدوزک

این موجود بینظیر، نماد خوش شانسی است. هرگاه که ظاهر میشوند چیز خوبی قرار است که اتفاق بیفتد. چون آنها نماد چیره گشتن زندگی بر مرگ اند.

هرگاه کفشدوزک ظاهر میشود، سعی دارد تا ما را خوشحال کند و به ما کمک کند تا بفهمیم که مهم نیست چقدر رنجیده ایم، این باید نقطه ای برای برگشت و تغییر مسیر زندگیمان باشد.

کفشدوزک پیام آور خوشی است.ببینید که کودکان(که خیلی بیشتر به نیروهای معنوی حساسند) چگونه موقع دیدن کفشدوزک واکنش نشان میدهند. آنها با خوشحالی فریاد میزنند که من یک کفشدوزک پیدا کردم! بله این اتفاقی نیست.

کفشدوزکها نیروهای معنوی از خبرهای خوش و نیز خوش شانسی اند! 


مقاله مرتبط: حیوانات اقتدار و حکمت شمنیزم + معنا و نمادپردازی توتِم ها


نوشته ی

The Alchemist

https://rastmard.com/17406

 

نوشته‌های مشابه

24 دیدگاه

  1. بعد از چند سال که سایت شمارو داشتم چند روز پیش به طور جدی شروع به گذرندون دوره‌ها کردم و انجام مراقبه‌ها. در روز اول بعد از ساعتی که شروع به مطالعه کرده بودم نگاهی روی من سنگینی می‌کرد وقتی برگشتم پشت سرم نگاه کردم یه مارمولک بزرگ پیشم بود که داشت مستقیم بهم نگاه میکرد فرار نکرد چشماش بست تا من بگیرمش. بردمش تو حیاط آزادش کردم. الان که می‌دونم نماد چیه از دیدنش خوشحالم

دیدگاهتان را بنویسید