پنج نشانه هشدار از خود برترتان که هرگز نباید نادیده بگیرید

karmic-cleanse

هرگز این نشانه ها از خود برترتان را نادید نگیرید!

تمامی ما قدرت های شهودی و ارتعاشات برتری داریم که به راهنمایی ما در سرتاسر زندگی می شتابند. از این قدرت ها با عناوینی چون “ندای درون“، “استاد درون” و یا “خرد درون” یا “خود برتر” نیز یاد می شود.

عده ای می توانند آن را قوی تر از سایرین حس کنند؛ اما این قدرت ها درون همه ما وجود دارند. قطعا شما هم داستان هایی را شنیده اید که کسی به هشدارهای ندای درونش گوش داده و این ندا، او را از موقعیتی خطرناک نجات داده است.

گاهی اوقات این پیام ها، نا محسوس و تنها به وسعت یک احساس کوچک هستند که می گوید یک جای کار با صدایی درون سرتان همخوانی ندارد؛ مثل اینکه با یک بلندگو در سرتان فریاد می زنند.

در هر حال قدرت درون یابی و شهودگری، مانند یک ماهیچه عمل می کند. هر چه بیشتر برای تقویت آن کار کنید، قوی تر خواهد شد.

_________________________________

مقاله مرتبط: خود برترتان آماده پیوند با شماست

_________________________________

در ذیل، پنج هشدار درونی تان را که باید نسبت به آن ها توجه بخصوصی قائل شوید، لیست کرده ام:

  1. تکرار رویاها یا همزمانی ها
    آیا رویایی را مکررا میبینید و یا رویدادی مدام در زندگیتان تکرار می شود؟ شاید شخصی را به دفعات در شهرتان ملاقات می کنید. اگر چنین است، دلیلی در پس این امر نهفته است. به دنبال سرنخ ها بگردید، آنها را دنبال کنید و ببینید آیا می توانید دلیلی منطقی برای تکرار مدوام این رخدادها بیابید.
  1. احساسات و افکاری دارید که با عقل جور در نمی آید
    آیا تا بحال شخصی را دیده اید که بلافاصله بدون هیچ دلیلی از او خوشتان نیاید و بعد ها درموردشان متوجه چیزی شوید که احساسی که داشتید را تایید کند؟ اگرچه این ممکن است قضاوتی ناعادلانه بنظر برسد؛ چراکه اگر احساسی نسبت به شخصی دارید، باید دلیلی برای آن وجود داشته باشد.
    گفته می شود که برای مهار شهودتان، نباید به ترس بها دهید. به عنوان مثال نمی توانید مدام موبایل شریک زندگیتان را چک کنید تا مطمئن شوید به شما خیانت نمی کند؛ چراکه احتمالا چنین تجربه ای را با همین بی اعتمادی تان ایجاد خواهید کرد. هنگامی که احساسی درونی نسبت به شخص و یا چیزی دارید، اجازه دهید این حس درونتان باقی بماند و تا آخر نقشش را بازی کند.
  1. احساس می کنید ایرادی وجود دارد
    هنگامی که در اعماق درونتان حس می کنید که چیزی ایراد دارد، احتمالا ایراد دارد! این حس را نادیده نگیرید. به درونتان بروید و این حدسیات را دنبال کنید. هشیار باشید. به دنبال نشانه ها بگردید. تا زمانی که مطمئن نشدید که احساساتتان درست بوده یا نه، در جستجوی راه دوم و یا حتی سوم باشید.
    اگر متوجه شدید آنچه حس می کردید صحیح نبوده، وقت جستجو در درونتان است. باید ببینید چه مشکل و گره ای، باعث شده احساس تشویش و نگرانی کنید و برای خلاص کردن خودتان از آنها، تلاش کنید.
  1. متوجه نشانه هایی از هم ترازی و هماهنگی می شوید
    اگر با خودتان روراست هستید و با درستکاری زندگی می کنید، نشانه های هم ترازی از سوی جهان، مکررا برایتان پیشکش می شود. این نشانه ها می توانند پیام هایی از خود برترتان باشند که می گویند شما در مسیر درستی هستید. آنها را دنبال کنید تا مزیت برآوردن استعدادهایتان را افزیش دهید.
  1. بدنتان سعی میکند به شما هشدار یا پیامی دهد
    سرفه ای ناخوشایند دارید که شما را آسوده نمی گذارد. سردردهای مکرر یا توموری که ناگهان پدیدار می شود. هر چه باشد، شما نمی توانید به آثار بیماری که بدنتان به شما ارائه می دهد، بی اعتنا باشید. بدن های ما درست مانند هر چیز دیگری در زندگیمان عمل می کنند؛ اگر به مشکلات بی اعتنا باشید، بزرگ و بزرگتر خواهند شد تا زمانی که کاری برای آنها کنید. به واکنش های بدنتان توجه کنید.

مترجم: الناز، همکار راستمرد

inner-vision

نوشته‌های مشابه

22 دیدگاه

  1. بنده به مدت سه سال هست که در خواب میبینم که به معنای واقعی کلمه پرواز میکنم. اولین بار از فراز یک ساحل دریا پرواز میکردم. بار دوم در محل زادگاهم بودم و پرواز میکردم. بار سوم در میانه یک جنگ بودم و از قدرت پروازم برای حرکت استفاده میکردم.وقتی از واژه پرواز استفاده میکنم به این معنا هست که از پرواز کردن خودم در خواب آگاهی دارم.
    این موضوع را برای هیچکس عنوان نکرده ام. به نظر شما این رویای تکرار شونده به چه معناست.
    غیر از این سه مورد رویا هم داشتم که دو مورد آن به حقیقت پیوسته است. چه نیرویی است که مرا هدایت میکند؟

  2. با سپاس. هیچ رویداد و واقعه ای در جهان اتفاقی نیست تصوری غیر یا فرای ان, یک توهم و خیال باطل است. دکتر فروید و دکتر یونگ قسمت اعظم عمر خویش را صرف پژوهش و تحقیق ” رویا” و کارکرد ان در زندگی انسان کردند نتیجه تحقیقات فروید اعتقاد او به تاتیر مسائل جنسی و تاثیر ان در ناخوداگاه و خوداگاه انسان و زندگیش, منجر شد ولی دکتر یونگ که در ایتدا بسیار ازفروید متاثر بود و بعدها به بسط اعتقادات او پرداخت و نتایج جامع تری به جامعه ارائه کرد منظورم از این مقدمه, این بود که هنگامی که من روبایی مکرر می بینم یا رویدادی در زندگی ام رخ می دهد دلایلی دارد. فهم همین مقدار هم هوشیاری, لازم دارد ولی در ادامه مراجعه به فال بین و رمال (که اگر قادر به انجام کاری بودند چرا برای خود انجام نمی دهند؟) و کتاب های عجیب و غریب تعبیر فال, حاصلی جز سردرگمی و اشتباه بیشترندارد. مطالبی در همین سایت منتشرشده که خیلی مفید است.

دیدگاهتان را بنویسید