خود هیپنوتیزم

معرفی فایل های خود هیپنوتیزم تجسم خلاق و سابلیمینال راستمرد

در مقاله زیر سعی کردیم تا برای شما دوستان در مورد فایل های خود هیپنوتیزم و نحوه عملکردشان توضیح دهیم. اغلب شما با فایل های مراقبه و خود هیپنوتیزم راستمرد آشنا هستید، از آنها استفاده کرده اید و با بازخوردهای مثبت تان ما را به ادامه راهمان دلگرم کرده اید.


ابتدا نگاهی بیندازید به:
جامع ترین مقاله در اینترنت درباره هیپنوتیزم به زبان فارسی: “هیپنوتیزم چیست – جامع ترین راهنمای هیپنوتیزم در اینترنت


امروزه تاثیر موسیقی و اصوات بر جسم و روان انسان بر کسی پوشیده نیست. همچنین تکرار عبارات تاکیدی و تلقینات مثبت که از دیرباز توسط روانشناسان مورد استفاده بوده و اثرات آنها بر ذهن ناخودآگاه انسان در علم و به تجربه ثابت شده است.

هیپنوتیزمذهن ما تلقین پذیر است و از بدو کودکی توسط باورها و افکار خانواده، اطرافیان و جامعه طرح ریزی شده و شکل می گیرد. حال، بسته به اینکه چه اتفاقات و تجربیاتی را در گذشته از سر گذرانده ایم، باورهای محدود کننده و موانعی درون ناخودآگاه ما ریشه می دواند که می توانند زندگی ما را در تمامی سطوح تحت تاثیر خود قرار دهند.

راستمرد با توجه به این حقایق و با کمک ابزارها و روش های نوین، اقدام به تهیه دو نوع فایل خود هیپنوتیزم کرده است:

1. فایل های خود هیپنوتیزم تجسم خلاق (تلقینات آشکار)                

2. فایل های خود هیپنوتیزم سابلیمینال (تلقینات پنهان)

در زیر سعی کرده ایم به اختصار هر دوی اینها را شرح دهیم، لطفا برای آشنایی با هر دو فایل و انتخاب فایل خودهیپنوتیزم مناسب خود به خواندن ادامه دهید :

1. فایل های خود هیپنوتیزم تجسم خلاق: در این فایل ها creative-hypnoشما در ارتباط با ناخودآگاه نقش فعالی دارید، همه تلقین ها را می شنوید و اغلب نیاز است از قوه تجسم و تخیل خود نیز بهره ببرید. در این نوع از فایل های خودهیپنوتیزم تصویرسازی حرف اول را می زند. نقطه قوت این فایل ها ارتباط مستقیم با ناخودآگاه و شنیدن نظرات آن و همچنین داشتن نقش فعال در کار خودهیپنوتیزم می باشد.

2. فایل های خود هیپنوتیزم سابلیمینال : تلقینات مثبت و عبارات تاکیدی در این نوع فایل ها و امواج مغزی هماهنگ کننده ای که می شنوید پنهان هستند و فقط ناخودآگاه شما قادر به شنیدن آنهاست به همین خاطر به آنها سابلیمینال یا زیر آستانه آگاهی می گویند.

تاثیر فایل خود هیپنوتیزم راستمرد
subliminal

  از این روش خودهیپنوتیزم برای دور زدن مقاومت ذهن خودآگاه استفاده می شود و امروزه توسط شرکت های عظیم تبلیغاتی و دولت ها بسیار مورد استفاده است و علم و تکنولوژی آن به سادگی در دسترس عموم قرار نمی گیرد. نقطه قوت این فایل ها این است که شما نیازی به فعالیت ندارید و تلقینات خود به خود وارد ضمیر ناخودآگاه شما می شوند، همچنین به خاطر اینکه ذهن خودآگاه شما تلقین ها را نمی شوند خبری از مقاومت های احتمالی هست نیست.

هماهنگ سازی امواج مغزی چیست؟

هماهنگ سازی امواج مغزی کمک می کند تا ارتعاشات امواج مغزی شما با ارتعاش صوتی که می شنوید هماهنگ شده و به سرعت و به گونه ای عالی به وضعیت مغزی دلخواه برسید. برای این هماهنگ سازی از اصوات تک ضربه ای (ایزوکرونیک) یا نواهیا دوگوشی (باینورال) استفاده می شود که می توانند در پس زمینه هر موزیکی قرار گیرند یا به تنهایی شنیده شوند.


مقاله مرتبط: امواج مغزی چیست؟ اسرار ذهن خود را بشناسید!

فایل های صوتی خود هپینوتیزم چیستند و به درد چه اشخاصی می خورند؟  را هم بخوانید.


آیا واقعا امواج مغزی با کمک صوت قابل تغییرند؟

امواج مغزی، فعالیت الکتریکی نورون های مغز در ارتباط با یکدیگر می باشند. این امواج با کمک تجهیزات پزشکی نظیر دستگاه EEG اندازه گیری می شوند. با تحقیقات عصب شناسان و متخصصان مغز ثابت شده که این امواج تحت تاثیر عوامل بیرونی از جمله صوت هایی با ارتعاشات خاص الگوی خود را تغییر می دهند و با صوت شنیده شده هماهنگ و همگام می شوند. در زیر می توانید عکس هایی را مشاهده کنید که امواج مغزی پیش و پس از وارد کردن فایل های صوتی هماهنگ ساز امواج مغزی را نشان می دهد:

eeg1
واکنش مغز به فایل صوتی در نوار مغزی
واکنش مغز به امواج صوتی 10 هرتز در دستگاه EEG به صورت سه بعدی
واکنش مغز به امواج صوتی 10 هرتز در دستگاه EEG به صورت سه بعدی

امواج مغزی به 4 دسته اصلی تقسیم می شوند: دلتا، تتا، آلفا و بتا

محدوده فرکانس نام وضعیت مرتبط
13 to 40 Hz امواج بتا زمان هشیاری و بیداری فرد یعنی زمان فعالیت، اضطراب، هیجان یا تمرکز
7 to 13 Hz امواج آلفا زمان ریلکس بودن ذهن و بدن مانند زمان مراقبه و هیپنوتیزم
4 to 7 Hz امواج تتا زمان خلسه عمیق، خواب معمول و رویابینی
< 4 Hz امواج دلتا زمان خواب عمیق و بدون رویا

امواج گاما نیز وجود دارند که به فعالیت های ذهنی و شناختی مربوط می شوند و ارتعاشات بالای 30 هرتز تا 100 هرتز را شامل می شوند.

امواج ایزوکرونیک و باینورال چیستند؟

امواج ایزوکرونیک یا تک ضربه ای، امواجی هستند که با تکرار تک موج مشخصی در فواصل زمانی معین، موثرترین روش موج-محور برای تاثیر روی ذهن و مغز هستند که واکنش های قدرتمندی در قشر مغز ایجاد می کنند.

نمونه ایزوکرونیک

امواج باینورال یا ضربه های دوگوشی، امواجی متشکل از دو موج متفاوت هستند که به دو گوش وارد می شوند و از برهم کنش آنها در مغز، تاثیر دلخواه حاصل می شود و حتما باید با هدفون گوش داده شوند.

نمونه باینورال (حتما با هدفون گوش دهید)


** راز ساخت فایل های خود هیپنوتیزم راستمرد آشکار شد!

سوال و جواب راستمردی: نحوه استفاده از فایل های خودهیپنوتیزم سابلیمینال


فایل های سابلیمینال برای چه افرادی مناسب است؟

طبق تجربه و مطالعات انجام شده، این فایل های خودهیپنوتیزم برای تمامی افراد مناسب هستند بجز موارد زیر:

– افراد مستعد به تشنج

– افراد زیر 18 سال

– زنان باردار

– افرادی که تحت تاثیر الکل یا مواد مخدر هستند

موارد احتیاط

* قبل و هنگام رانندگی و فعالیت با ماشین های سنگین و پرخطر به این فایلها گوش داده نشود.

اگر اضطراب در شما افزایش یافته یا دچار تشنج، بی ثباتی ممتد، حالت تهوع، سردرد، سرگیجه یا افزایش ضربان قلب شدید، فورا استفاده از آنها را قطع کنید و با مشاور خود صحبت کنید


** برای مطالعه بیشتر نگاه کنید به:
چندین مقاله تحقیقاتی در دانشگاه های معتبر دنیا که بروی تاثیر پیام های پنهان 
(سابلیمینال) بویژه در فایل های صوتی تحقیق کرده اند (به زبان انگلیسی):

http://www.silentideas.com/silentideas/scientific.shtml

***
https://eujournal.org/index.php/esj/article/view/9524

*** https://www.researchgate.net/publication/19439062_The_Effects_of_an_Auditory_Subliminal_Message_upon_the_Production_of_Images_and_Dreams

***
https://academic.oup.com/nc/article/2016/1/niw013/2757133


نوشته‌های مشابه

42 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید