|

ذهن تان را تعلیم دهید تا بدن تان را شفا بخشد

با خبر بودن از اینکه سطح آگاهی شما کلید ورود به آرامش درونی و سلامتی کلی شماست، می تواند به طرز قابل ملاحظه ای کیفیت زندگی شما را متحول کند. ذهن شما از آنچه که فکر می کنید قدرتمندتر است. اگر توجه خود را بر حال و احوال روحی و درونی تان متمرکز کنید که باعث پیدایش تصویر ذهنی مثبتی از خودتان شود، خواهید دید که چطور می توان زندگی کرد بدون اینکه دیگر روی ناخوشی را ببینید!


سال های متمادی افراد زیادی با اعتقاد براینکه انسان دارای قدرت های فرا طبیعی است، برای اثبات آن جنگیده اند. اگر تا به حال به متونی سر زده باشید ومواردی را مورد مطالعه قرار داده باشید که در آن ها افرادی قادر به ذهن خوانی افراد دیگر بوده اند و یا اینکه یک شخص به طور همزمان در دو مکان متفاوت حضور داشته، درخواهید یافت که این موضوع تنها یک افسانه نیست.

ذهن ما ابزار قدرتمندی است که ما مدت های مدیدی بسیاری از قابلیت های آن را نادیده گرفته و آن ها را به کار نگرفته ایم.

fdgآیا می دانستید که بدنتان قادر است خود را شفا دهد؟

اگرچه توصیه می شود در زمان بیماری به پزشک مراجعه کنید، اما، این را نیز در نظر بگیرید که قدرت پیشگیری از بیماری ها و ترمیم سلول های از کار افتاده و بیمار، بی شک در دستان خود شماست یا بهتراست بگوییم در ذهن شما قرار دارد.

پیش از اینکه یک بیماری بتواند شما را از پا بیندازد، ذهن شما این توانایی را دارد که آن بیماری را درمان کرده وشما را از شر عامل ایجاد کننده آن رها کند پیش ازآنکه حتی دردی و یا هزینه ای متحمل شوید. اما این نکته را به خاطر بسپارید که این توانایی زمانی به دست می آید که تنها ایده ها و افکار مثبت در سر داشته باشید. در اینجا به شما خواهیم گفت که چطور می توانید به این توانایی دست یابید.

ذهنتان قادر است شما را درمان کند

دارونماها در درمان های پزشکی تنها زمانی تاثیرگذارند که میل به زندگی در اشخاص تحت درمان وجود داشته باشد و زمانی که افراد درگیر با بیماری های مزمن، با قرص های شکر و محلول های سرم معمولی، که اصطلاحا به آن ها دارونما می گویند، درمان می شوند می توانیم میزان تاثیرگذاری ذهن و تلقینات را بخوبی ببینیم.

فردی که روحیه ی بالاتر و تمایل به زندگی بیشتری داشته باشد زودتر شفا میابد وبه ما این پیام را می رساند که افرادی که مدام حالشان پسرفت می کند، حتی اگر تحت درمان های بسیار دقیق و کارساز هم قرار بگیرند، به بهبودی دست پیدا نمی کنند.

شما می توانید باعث مرگ خود شوید تنها با اعتقاد براینکه بیماریتان غیرقابل درمان است.

اطراف خود را با افراد و امکانات حمایتگر پر کنید

شما قدرت اراده و شهامت بخشیدن به ذهن خود را دارید تا بتواند در هر شرایطی مثبت فکر کند، حتی زمانی که به نظر می رسد اوضاع برخلاف آنچه شما باور دارید پیش می رود. این شهامت معمولا از طرف اطرافیانی که از شما مراقبت می کنند و افرادی که در گروه های خدمات درمانی یاری گرتان هستند، به شما می رسد.

به بدنتان گوش کنید

شما تنها کسی هستید که بدنتان را به خوبی می شناسد، حتی پزشکانی هم که سال های زیادی را صرف مطالعه ی بدن انسان کرده اند به اندازه ی شما از وضعیت بدنتان با خبر نیستند. هر درد، ناراحتی، گرفتگی، حالت تهوع، انقباض عضلات و گیجی یک پیشینه ای دارد که بدن شما به خوبی از آن باخبر است.

به شهودتان اعتماد کنید و به ذهنتان فرصت دهید تا بتواند آنچه را که در بدنتان در حال رخ دادن است بیابد و قادر باشد منشا ناراحتی و بیماری شما را تشخیص داده و راه حلی برای درمان آن پیدا کند. در بیشتر مواقع آنچه که شما را از بیماری می رهاند درون خودتان قرار دارد.

همچنین با شناخت بیشتر بدن فیزیکی و کالبد انرژی خودتان می توانید از راه تغذیه سالم، متعادل کردن چاکراها و جذب و به جریان انداختن انرژی حیاتی درون بدنتان تا حد زیادی به درمان خود بپردازید.

shafa-ad


مترجم: مروارید، همکار راستمرد

می توانید مقاله زیر را در همین ارتباط بخوانید:

https://rastmard.com/11312

نوشته‌های مشابه

20 دیدگاه

  1. سلام
    ممنون از مطلبتون
    منم این اعتقاد رو دارم و تغذیم رو سالمتر کردم و خودم درمانای طبیعی خودمو دارم و در مجموع راضیم، کلا خانواگی دکتر برو نیسسسیم و بدنمون در شرایط سلامتی معمول قرار داره
    بنا به مهجرت و استرس بالاش، زانو درد زیادی داشتم، حدود ۴ماهه که با یوگا و چن مورد دیگه زانوم خیلی خوب شده شکرخدا
    ولی در زعضی موردام، چاکرا ها رو دوس دارم پاکسازی کنم برا نتیجه بهتر

  2. ممنون برای این مطلب جالب بیشتر بیماری ها ذهنی است و با اصلاح باور های اشتباه بیماری هم نا پدید می شه خیلی از مشگلات از آزردگی های کودک درون سرچشمه می گیره و توجه و عشق به کودک درون باعث شفا می شه

  3. خیلی مطلب جالبی است ممنونم. بدن انسان یک بیمارستان کامل با انواع تخصص ها دارد. ما می توانیم توسط ذهن بیمار شویم وهم اینکه از شر بیماری رها شویم. فکر نمی کنم امار دقیقی از کسانی باشد که هر ساله از ترس مرگ, بسیار زودتر می میرند.

  4. وقتی اینارو میخونم بیشتر عاشق خودم و خدا میشم .. چند ساله با ذهنم خداروشکر سالمه سالمم و فقط یدفه سرما خوردم که یروزه خوب شدم که اونم به خاطر ذهنم و تلقینم بوده که بیمار شدم .. هیچ بیمه ای نیستم و تمامه دفتر بیمه هامو ریختم چون مطمینم همه چی دست خودمه … ما شاهکاریم .. هنوز قدرت ها و شگفتی های بی نهایتی مونده که ما نشناختیم … خداوند به خودش آفرین گفته وقتی خلقمون کرده

  5. سلام عالی بود .از زمانی که علم تعصب خود را از کارامدی ذهن در ارتباط با شفای جسم کنار کشید این موضوع بشدت پیشرفت داشته است وگروه های مختلف ونامهای مختلفی پدید امد وهمه همان مسیر را طی میکنند و فکر کنم عنوانی به نام شفای کوانتومی هم اکندن بسیار کاربرد دارد.???

دیدگاهتان را بنویسید