|

راز دوایر مزارع (حلقه های کشتزار) – Crop Circles

crop circles3-1از بین تمام پدیده های ماورائی و غیر قابل اثبات، همیشه دوایر مزارع نظر مرا به خود جلب کرده است. چرا که به نظرم برای سایر پدیده های به اصطلاح ماورائی می شود توضیحی آورد اما حلقه های کشتزار همچنان پس از گذر سالیان ورای درک و تکنولوژی ما قرار دارند.

در صورتی که با این اسم آشنا نیستید میتوانید واژه crop circles را در گوگل جستجو کنید. این اسم به اشکال هندسی و طرح های بعضیا بسیار پیچیده ای اشاره دارد که به گونه اسرار آمیز و ناگهانی در مزارع پدیدار می شوند. معتقدان به بشقاب پرنده ها آن را کار فضایی ها، رسانه ها آنها را کار متقلبین و افراد معنوی آنها را کار معلمان و راهنمایان روحی ما می دانند. به هر حال این طرح ها کار هرکسی که باشند و از هر کجا که آمده باشند قطعا حاوی پیام و هدف مهمی هستند. دوایر مزارعدر کلیپ زیر به صورت مفید و مختصر به راز این اشکال و پیام آنها پرداخته شده. در آینده نه چندان دور نیز فیلمی بلند در مورد هندسه مقدس و راز پنهان در پس مارپیچ، تعادل بردار، گل حیات، نسبت طلایی و غیره به صورت اختصاصی توسط راستمرد ارائه خواهد شد. با امید به اینکه این کلیپ ها مورد قبول و عنایت شما واقع شوند.

کلیپ راز حلقه های کشتزار

نوشته‌های مشابه

16 دیدگاه

  1. با سلام

    ممنون بابت به اشتراک گذاشتن این مطلب. راستش من هم موافقم که در جهانی با این عظمت فقط کره زمین نیست که در اون حیات وجود داره ولی خوب سوالی هم که ذهنمو مشغول میکنه اینه که اگر واقعا موجودات فرازمینی وجود دارند پس چرا در هاله ای از ابهام هستن چرا خودشونو نشون نمیدن چرا ما فقط از ابرقدرت ها میشنویم که اونارو دیدن. صرفا با دیدن یه شیء نورانی در آسمون نمیشه گفت که اون یه یوفو بوده . اون هم در این دوره زمونه که هر بچه ای یه وسیله پرنده کنترل از راه دور ممکنه داشته باشه . به لطف کامپیوتر ، به کلیپ هایی هم که در فضای مجازی منتشر میشه خیلی نمیشه اعتماد کرد. امیدوارم یه روزی این سوال بزرگ برای هممون جواب داده بشه.

  2. با تشکر. در مواقعی که نوعی یاد کهکشان یا کهکشانها می کنم از عظمت این جهان با میلیاردها ستاره و سیاره, حقایق مربوط به سیاه چاله ها و کرم چاله ها, هیجان عجیبی در من رخ می دهد. با شما موافق و همراهم که غیر ممکن است تنها این سیاره دارای موچودات هوشمند باشد و در دل به ان مالک خودخوانده, روستایی, می ختدم و می اندیشم که ذر این زمان چگونه خود را مالک همه افراد و چیزها می داند؟ خدایا به ما کمی اگاهی و انسانیت بیاموز. امین.

  3. سلام عالی بود. این دوایر به دایرهای حقیقت نیز شهرت دارند اکثرا در انگلستان و ایالت خاصی انجام میشود اما در روسیه وترکیه هم گزارش شده است .اغلب در شب صورت میگیرد و صبح دیده میشود. اما برای من جای این سوال است که انسان که در حال کشف دورترین سیارات است و ادعای کشف مرزهای کهکشان را در سر دارد چگونه از حل این معمای ساده در زمین عاجز مانده است؟؟؟???

دیدگاهتان را بنویسید