راهنمای جامع رویابینی شفاف
| |

راهنمای جامع رویابینی شفاف – فیلم و جزوه

راهنمای جامع رویابینی شفاف

رویابینی به معنای آگاه شدن از خواب دیدن است که گفته شده مقدمه ایست برای برونفکنی که در نزد عوام به پرواز روح شهرت دارد. متاسفانه در عصر انفجار اطلاعات، کاربران با انواع فیلم ها و کتاب ها و نظریات مختلف در این زمینه بمباران می شوند، به حدی که پس از مدتی کاملا گیج و ناامید شده و دست از تمرین در این زمینه می کشند. 

راستمرد برای حل این مشکل اقدام به ساخت یک کلیپ همراه با یک جزوه آموزشی نموده است که به دور از زیاده گویی و طرح مباحثی که موجب سرگشتگی می شود، بطور مستقیم و خلاصه، تمرینات جامع و کاملا کاربردی در این زمینه برای جویندگان فراهم شود تا شما عزیزان بدون دغدغه، تمام تلاشتان را بروی تمرین و پیشرفت متمرکز کنید. البته این مجموعه سنگ بنای شروع کار است و ممکن است احساس کنید برای اطلاع از جزئیات، به مطالعه بیشتر نیز نیازمندید.

پیش نمایش فیلم رویابینی

لینک دانلود جزوه و فیلم کامل:

دانلود با امتیاز:

محتوای ویژه

برای خرید با امتیاز در سایت لاگین کنید یا اگر عضو نیستید ثبت نام کنید

خرید مستقیم:

۲۰.۰۰۰ تومانافزودن به سبد خرید


محصولات مرتبط برای تمرین و موفقیت بالاتر:

نوشته‌های مشابه

55 دیدگاه

  1. مرسی واقعا چقدر خوب بود
    من دنبال عالم خواب نبودم اصلا ولی خواب هایی میدیدم و نشانه هایی از راهنماهای درونم دریافت میکردم که باید به رویا هام توجه کنم و اطلاعاتی ازشون بگیرم(مثلا بعضی وقتا چیزایی که تو خواب میدیدم فردا یا چند روز بعدش واسم اتفاق می افتاد یا اینکه بعضی وقتا وقتی در حال خواب دیدن بودم میدونستم دارم خواب میبینم)
    مرسی که با این راهنمای جامعتون منو متومه قضیه کردید
    مرسی که هستید
    امیدوارم قلبتون همیشه سبز و پر از نور و خلاء باشه

    1. سلام دوست عزیز
      اگر فایل صوتی سابلیمینال رویابینی شفاف رو دارین استفاده می کنید بله3 تا 6 ماه باید گوش داده بشه البته تا 9 ماه هم میشه برای نتیجه گیری بهتر به فایل های سابلیمینال گوش داد.
      فایل های سابلیمینال به کمک امواج خاص وتلقینات پنهان روی ذهن ناخوداگاه تاثیر می گذارند و به نوعی دارویی برای ذهن هستند که کمک می کنن باور مثبت جایگزین باور منفی بشه این تغییر باورها برای رسیدن به خواسته زمان برهست، بعضا 20 سال بایک باور منفی درمورد یک موضوع عمرمون رو سرمی کنیم حالاچطور ممکنه اون دیدگاه که نهادینه شده در ما یک شبه تغییر کنه، بنابراین بایدزمان گذاشت وصبور بود.

    1. سلام
      رویابینی شفاف پیش نیاز برون فکنی هست اگر دررویابینی شفاف ماهر بشین ممکن هست که برون فکنی خودبه خوداتفاق بیفته.
      کلمه ی برون فکنی رو درسایت سرچ کنید دراین باره مقالات زیادی داریم که می تونین مطالعه کنید.

      💯 برونفکنی و رویای شفاف _ جدیدترین بررسی های علمی درباره آنها

      برونفکنی واقعیت دارد یا تنها توهمات بصری و ذهنی است؟ پژوهش های اخیر انجام شده در این مورد چه می گویند؟ برونفکنی ، نظریه ی معنوی تجربه ی خارج از کالبد است. اما آیا برونفکنی واقعیت دارد؟ آیا برونفکنی نوعی از رویای شفاف است؟ برای شکاکان، برونفکنی، به خاطر فقدان شواهد فیزیکی مستقیم، مقوله ای بحث برانگیز است. همه ی این ها بستگی به این دارد که چه تعریفی از واقعیت داشته باشیم.

      ادامه …
      https://bit.ly/2R7HFjU

    1. سلام همراه گرامی
      اگربا امتیاز خریداریش کردین باید پس ازورود به سایت وارد پروفایلتون بشیدبخش نقل وانتقال امتیازات رو ببینید اونجا لینک دانلودش هست.
      اگر با پرداخت مبلغ خریداریش کردین اطلاعات پرداختتون همراه با ایمیلتون رو برای بخش پشتیبانی درتلگرام به این ایدی ارسال کنید
      Rast_ham@
      یا به ادرس زیر ایمیل بزنید
      rastmard@yahoo.com

  2. سلام وقت بخیر. من فایل رو خریداری کردم فیلم خیلی خلاصه و جامع بود.ممنونم.ولی جزوه رو موفق نشدم دانلود کنم.میشه برام بفرستید؟
    من ۱ماهه که دارم مطالعه میکنم در این مورد و خیلی جدی پیگیر هستم.خیلی ممنون میشم به سوالاتم جواب بدین چون هیچکس رو ندارم که سوال بپرسم:
    ۱. آیا ممکنه که بعد از مدتی که موفق بشیم هر شب خواب روشن داشته باشیم دیگه نتونیم خواب عادیمون رو داشته باشیم و این برامون مشکل ساز بشه؟ ویا ممکنه توی خواب گیر کنیم و مدتهای طولانی نتونیم بیدار بشیم؟ یا اگه هر ریسک دیگه ای وجود داره میشه بهم بگین؟
    ۲. من بعد از یک هفته شروع تمرینات یک شب از خواب بیدار شدم و حس کردم دچار فلج خواب شدم و چون در کتاب خونده بودم غلت زدم تا آزاد بشم و به پرواز درومدم گوشه اتاق و از در اتاق بیرون رفتم اما به در ورودی که رسیدم دقیقا یادم نیست چطور اما فکر میکنم که درو باز کردم و از پله ها پایین رفتم. و چشمامو بستم و گفتم که میخوام به “بهشت”برم اما از یه خواب عجیب سر دراوردم که ربطی به بهشت نداشت.سوالم اینه که من تمام اینها رو در جزوه های خواب روشن خونده بودم و اونجا سعی میکردم همون کارارو انجام بدم اما نمیدونم کل پروسه رو خواب بودم یا اینکه برونفکنی داشتم. به نظرم شبیه خواب بود.حتی شاید یک خواب معمولی…میشه نظرتون رو برام بنویسین خیلی هیجان زده هستم.

    1. سلام دوست عزیز
      برای حل مشکلی که دردانلود داریدبه ایدی بخش پشتیبانی درتلگرام پیام بدید.
      ایدی بخش پشتیبانی درتلگرام
      @Rast_ham
      یا به این ادرس ایمیل بدید
      rastmard@yahoo.com
      1. نه ازاین بابت ها نگرانی نداشته باشید.خواب روشن ریسکی نداره.
      2. درمورد دوم فکرمی کنم شما خواب بودید.

  3. سلام
    ممنون بابت جزوه، خیلی ساده و کاربردی هست طوری که اولین روز تمرین موفق شدم کنترل رویام رو بدست بگیرم. قبل از این خواب هام رو بیاد نمی آوردم یا اینکه خیلی محو بودن اما الان هرروز خواب میبینم و بیشتر خواب هام یادم میمونه.

  4. راستمرد جان من فقط به خاطر تو محصولاتتو میخرم بهت کمک بشه و حمایت بشی من خیلی شمارو دوست دارم سایت شما عالیه خدا ثواب ماه رمضانو هزار برابر کنه براتون دوستار شما محمد مهدی الهی عاشقنونم عاشق ساییتون خدا شمارو حفظ کنه درضمن من تقاضای همکاری باشمارو دارم ممنون میشم منو تو انتشار مطالب یه شما راه بدین میخوام جز نویسندگان بشم با تشکر در ضمن علم کافی دارم میتونید تستم کنید خدا حتفظ شما باشه i lover you

    1. دورد بر شما
      قطعا بقا و رشد ما در سایه حمایت عزیزانی همچون شماست.
      ایمیل شما رو هم به بخش همکاری سایت دادم انشالا بزودی باهاتون تماس میگیرن. اگه احیانا به تلگرام هم دسترسی دارید میتونید خودتون به ایدی زیر یه پیام بدید. خوشحال میشیم شما رو در تیم راستمرد ببینیم
      telegram id: rastmardAgent

دیدگاهتان را بنویسید